Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 23 24 25 26
Gesloten
nasibal

Ik was heel hard op weg om te bewijzen dat contador en greipel niet nodig waren deze ronde. Tot de situatie met porte... Nu heb ik geen kopman meer in de bergen. Ik kan prima de punten van contador compenseren, maar loop nu veel andere punten mis. Was op koers voor top 100 en meer, nu kukel ik in rap tempo buiten de top 1000

Bedankt Giro organisatie...

Laatst gewijzigd
RubenVB

Valt 274 punten nog te overbruggen deze Giro?:-p

Kharma

Normaal niet, maar dat hangt van je team af.

Als je bv Amador, Intxausti, Trofimov, een sprinter als kopman die nog in koers zit ... in je team hebt kan er nog veel

Kristoffan

Hmm, Ik stijg weer eens 200 plaatsen.

Maar die 500 punten achterstand blijft staan en wordt nooit overbrugbaar met mijn team.

Ik had 9 sprinters, nog 4 in koers. 2 kopmannen weg Greipel en Matthews.
Pozzovivo verloren.

waggie

Ik sta nu in de top 60 :)

ivo001

Amador was ook 750k

WCEendT

Volgens mij was Trofimov 1.500.000 maar kan me ook vergissen.

RubenVB

'@Kharma nee heb ik niet :'( bedankt voor het antwoord.

Trofimov was 1.000.000. Kijk de voorbeschouwing er maar op na. Hij wordt als laatste genoemd. 'Een renner waarmee je het verschil mee maakt of je koopt een kat in de zak' zoals Scorito het zo mooi zei

Mellamel

'@Een hoop mensen
Bij het opstellen van je team per etappe kun je helemaal doorscrollen naar 'Totaal overzicht'. Hier zie je wat al je renners los aan punten hebben gescoord en hoeveel ze hebben gekost.

IL DON

'@nasibal

Ik heb precies hetzelfde. Ik had ook alleen Porte als kopman en geen Contador en Greipel. Ging tot zover best goed, al deden mijn andere keuzes wel iets minder dan ik had verwacht. Maar ik stond er best goed voor en een goede klassering was goed mogelijk. Nu kan ik alleen nog in de twee resterende vlakke etappes goed scoren, dus een algeheel goed resultaat in de Scorito-poule is niet meer mogelijk. Balen!

ivo001

Pff ik ben met mijn team gewoon 7 renners kwijt:
Porte (K)
Matthews (K)
Pozzovivo
Greipel
Pelucchi
Kung
Ruffoni

Ben toch wel blij dat ik toen voor de grap een 2e team had aangemaakt met het volledige Orica Greenedge team. Daar zijn wel al mijn sprinters afgehaakt (Greipel (K) en Matthews (K)), maar daar had ik geen porte en Uran, maar wel Landa :)
Sta nu op plek 193.

Hoop eigenlijk dat LL Sanchez nog iets gaat laten zien, heb hem nog nooit zo onzichtbaar een grote ronde zien rijden. En Basso is tot nu toe ook helemaal niks waard geweest.

Timocycling

Bij mij zijn nu al 7 man ook eruit, Porte, Matthews, Colli, Kung, Gerrans, Pelucchi en Pozzovivo.

Poeksel

'@Mellamel: Ik zie het niet :(

ivo001

'@Poeksel

Bij etappe overzicht staat na etappe 21 een totaaloverzicht.
Helaas alleen maar de prijzen en punten van je eigen geselecteerde renners.
Wel kan je bij de klassementen het puntentabblad openen.

pirazzi

Scrollen is dus eigenlijk niet het goede woord, het totaal overzicht staat onderaan de lijst met etappes en is te vinden door op het zwarte driehoekje te klikken en dan de onderste regel te selecteren.

ivo001

Ik snap echt niet wat Basso zijn taak is deze Giro. Dacht dat hij aardig een berg op kon fietsen, maar het valt tot nu toe vies tegen.

Poeksel

Nu zie ik het, bedankt!

Benzardi

Wat een heerlijke etappe.
Vandaag 234 punten gehaald

Knaljaas

Jezus, wat een onoverzichtelijke website is die Scorito. Hoe kan ik nu op de eenvoudigste manier een duidelijke ranglijst vinden?

Kristoffan

801e, weer 200 plaatsen gestegen.

Toch vind ik Teampunten een slechte toevoeging. Zouden ze moeten schrappen.

Wie de meeste Astana mannen of Saxo mannen heeft gekozen staat hoog.

waggie

'@Knaljaas
De ranglijst staat gewoon onder je team (even scrollen dus)

Ik ben weer een 20-tal plaatsen gestegen en sta nu in de top-30 :D

ventertje

Wie kan ik beter als kopman doen voor morgen, Contador of Nizzolo?

Betancur, Quintana, Sagan

Nizzolo, indien een sprint verwacht ik min. top 3 van hem.

ventertje

Het is de vraag of het een sprint wordt, ik heb deze giro verschillende 'sprint' etappes gezien die geen sprint waren... Ik ben beetje bang voor het heuveltje voor de finish, ik weet niet hoe zwaar die is...

ivo001

De enige kopman die ik nog heb is Contador, dus voor mij weinig twijfels.

1 2 ... 23 24 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.