Ik was heel hard op weg om te bewijzen dat contador en greipel niet nodig waren deze ronde. Tot de situatie met porte... Nu heb ik geen kopman meer in de bergen. Ik kan prima de punten van contador compenseren, maar loop nu veel andere punten mis. Was op koers voor top 100 en meer, nu kukel ik in rap tempo buiten de top 1000
Bedankt Giro organisatie...
'@nasibal
Ik heb precies hetzelfde. Ik had ook alleen Porte als kopman en geen Contador en Greipel. Ging tot zover best goed, al deden mijn andere keuzes wel iets minder dan ik had verwacht. Maar ik stond er best goed voor en een goede klassering was goed mogelijk. Nu kan ik alleen nog in de twee resterende vlakke etappes goed scoren, dus een algeheel goed resultaat in de Scorito-poule is niet meer mogelijk. Balen!
Pff ik ben met mijn team gewoon 7 renners kwijt:
Porte (K)
Matthews (K)
Pozzovivo
Greipel
Pelucchi
Kung
Ruffoni
Ben toch wel blij dat ik toen voor de grap een 2e team had aangemaakt met het volledige Orica Greenedge team. Daar zijn wel al mijn sprinters afgehaakt (Greipel (K) en Matthews (K)), maar daar had ik geen porte en Uran, maar wel Landa :)
Sta nu op plek 193.
Hoop eigenlijk dat LL Sanchez nog iets gaat laten zien, heb hem nog nooit zo onzichtbaar een grote ronde zien rijden. En Basso is tot nu toe ook helemaal niks waard geweest.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.