Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 22 ... 25 26
Gesloten
ventertje

Zo frustrerend, ik sta net 113 in algemeen scorito klassement, maar als ik een paar keer iets beter had ingezet (zakarin toen hij won, contador ipv matthews als kopman, en eerste 3 etappes Aru) zou ik nu zo rond de 5e plek staan...

Gelegevaar

Morgen iig: Uran, Porte, Contador, Aru, Intxausti, Zakarin, I.Izagirre

Hunneman180

Ik heb zin in zondag onderweg de Passo Daone met 9,2% gemiddeld. Kan iemand mij vertellen waarom er dit jaar geen 'serieuze' aankomst bergop in het parcours zit? De berg het hoogste stijgingspercentage is de Campitello Matese met maar 6,9% gemiddeld. We willen toch vuurwerk zien?

JimKro

Weet iemand hoe het zit met de tijdritskills van caruso?

Mellamel

'@JimKro
Krappe top 20 moet er in zitten, maar verwacht er niet te veel van.

pirazzi

Michael Mathews gaat morgen niet meer van start.

Mellamel

'@Hunneman180
Probeer je hier nou te zeggen dat we nog geen vuurwerk hebben gezien? Leukste Giro in jaren tot dusver!

Kristoffan

Ik heb Boonen gelukkig stapt hij af. Hoef ik niet meer te twijfelen of hij misschien zou kunnen overleven.

ventertje

Wie is beste tijdrijder op volgorde van goed naar slecht? Herrada, Chaves of Formolo?

johny2

Formolo gaat voor klassement dus zal hij het beste doen.

Coma Cat

Caruso is de slechtste tijdrijder van de top 10 denk ik, misschien op Landa na. Zeker op het vlakke.

Harry De Bakker

Komen jongens als Chaves, Atapuma en Henao in aanmerking voor een top 20 klassering? Of kan ik beter een Nizzolo inzetten voor de puntentrui?

Benzardi

Tuurlijk vandaag Porte als kopman gedaan en geen Contador.
138 puntjes gehaald

waggie

'@Benzardi
Ik ook, anders had ik nu top 40 gestaan in het klassement xD

Jelle van der Linden

Waarom krijgt Porte geen teampunten?

pirazzi

Team per etappe
Wanneer je een renner hebt opgesteld in een etappe en een ploeggenoot wint deze etappe, dan ontvang je per renner uit dit team teampunten voor deze etappewinst. Je ontvangt geen teampunten na individuele tijdritten (incl. proloog).

Daarom. Daar had ik me ook in vergist, Durbridge eruit en Henao erin. Stom.

Kristoffan

Kruijswijk, Contador kopman.

Hesjedal en Izagirre.

Nog wat truipunten, 172 punten totaal.
Sta nu 1213e, 400 plaatsen opgeschoven.

MvL

Geen Kruijswijk en Felline, Porte kopman. Gaat weer lekker.

Kharma

Wie lijkt jullie favoriet voor de Scorito pool?

Wordt precies wel een close combat tussen die tenoren!

EDIT: Misschien wel een slimme zet van Panoramicus om Mezgec kopman te maken

Laatst gewijzigd
heuvelcolombia

'@Harry ik hoop het!

en ik denk dat je daar bij Atapuma wel kans op hebt, maar van Henao en Chaves zou ik het verrassend vinden.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het is geloof ik niet mogelijk om de waarden van de renners nog op te zoeken he? Dus wat Landa, Amador, Trofimov etc gekost hebben?

Benzardi

Ik zit toch wel te genieten van die Krijswijk, ik hoop dat hij als nog de top 10 haalt.
O ja vandaag 206 punten gehaald, weer niet best

Harry De Bakker

'@Poeksel: Volgens mij niet helaas. Landa kostte 750.000 en als ik me niet vergis Trofimov ook. Amador weet ik de prijs niet van maar ik verwacht 750.000 en anders 1.000.000.

Poeksel

Die prijzen zullen wel ongeveer kloppen ja. Maar het is wel jammer dat je niet (makkelijk) kan zien 'zo had het gemoeten', dan heb je in ieder geval de illusie dat je er iets van leert voor de volgende grote ronde.

Benzardi

Krijswijk?
Ik bedoel natuurlijk zijn broer Kruiswijk

1 2 ... 22 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.