'@ Benzardi,
Ik denk dat je een aardig eind gaat komen met dit team.
Hierbij mijn team, waarbij de zelf opgelegde restrictie geldt dat ik geen (ex-)doping renners in mijn team neem. Dat is soms lastig (soms ook makkelijker omdat je minder keus hebt), maar dat is tot nu toe nog altijd aardig opgevangen. Zo won ik altijd mijn poultjes met vrienden, omdat ik als eerste Froome in mijn team had (toen 2e in de Tour na Wiggins) en als eerste Quintana in mijn team (toen 2e in de Tour na Froome). Vorig jaar in de Tour was ik iets van 50ste algemeen en vorig jaar Giro ergens in de 60, waarbij ik na week 2 nog 2e algemeen stond. Alleen had ik veel uitvallers, dus toen laatste week nog flink gezakt (vooral met punten op het eind toekennen van klassementen). Nou, hierbij mijn team dan:
1. Richie Porte (kopman)
2. Rigoberto Uran.
3. Domenico Pozzovivo
4. Fabio Aru
5. Leopold Konig
6. Benat Intxausti
7. Jesus Herrada
8. Ion Izagirre Intsausti
9. Estaban Chaves
10. Darwin Atapuma
11. Sebastian Henao
12. Michael Matthews (kopman)
13. Elia Viviani (kopman)
14. Giacomo Nizzoli
15. Luka Mezgec
16. Juan Jose Lobato
17. Sacha Modolo
18. Moreno Hofland
19. Matteo Pelucchi
20. Danielle Colli
Ik denk niet dat ik dit jaar echt in de top van het klassement ga eindigen, want Contador is dit jaar echt moeilijk te vervangen. Er zijn weinig andere grote favorieten die ik daarvoor in de plaats kan kiezen. Ik ga voor een top 100, maar dan moeten mijn gokjes/jonkies het goed gaan doen. Een beetje geluk nodig dus. Maar we zullen zien, hopen op het beste..
Mijn team:
1). Contador (C)
2). Uran
3). Aru
4). Porte
5). Pozzovivo
6). Caruso
7). Chaves
8). Atapuma
9). Henao
10). Zakarin
11). Matthews (C)
12). Nizzolo (C)
13). Mezgec
14). Modolo
15). Lobato
16). Pellucchi
17). Hofland
18). Ruffoni
19). Colli
20). Battaglin
Denken jullie dat ik ver kan komen met dit team?
'@ Benzardi
Ik heb al een zeer slecht begin. Ik had vandaag 4 van SKY opgesteld inclusief kopman. Gokte op SKY ipv Orica (wel gewoon 2 meegenomen) voor ploegentijdrit, dus pakte nogal dramatisch uit. Dus 4x 0 punten vandaag (inclusief kopman). Wie verwacht nou dat SKY überhaupt buiten de top 8 valt..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.