Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 12 ... 25 26
Gesloten
Timocycling

274 punten dus wel goed begonnen denk ik zo. Enige renner zonder punten is porte.

WCEendT

Timo, orica Gerrans + Matthews? Of nog meer oricas?

Timocycling

Alleen Gerrans en Matthews heb ik.
Mijn score is trouwens 288, witte trui punten erbij.

Mijn team:

http://prntscr.com/73cgtu

Benzardi

'@Timo
Sterk team

Ik heb 230 punten, ben er tevree mee.
Sta nu 579ste in het algemeen klassement , ik doe nog mee ;o)

RubenVB

265 punten zoals een echte subtopper scoort. Contador niet opgesteld. Per ongeluk Tinkoff onderschat. Sky laat het mij wel even afweten met Henao en Porte

Chris85

1. Contador (c)
2. Uran
3. Porte
4. Pozzovivo
5. Caruso
6. Atapuma
7. Inxausti
8. Herrada
9. Izagirre
10. Zakarin
11. Chaves

12. Matthews (c)
13. Nizollo (c)
14. Viviani
15. Modolo
16. Lobato
17. Hofland
18. Colli
19. Ruffoni
20. Mezgec

Na lang wikken, wegen en veranderen is dit het team geworden waar ik het mee moet doen..

WCEendT

'@Chris
Een dag te laat? ;-)

Ziet er goed uit, ik hoop voor je dat Caruso "verrast" en Chaves voor AK gaat.

ivo001

Ik weet niet hoe het is gebeurd, maar ik had blijkbaar Porte vandaag als Kopman staan ipv Matthews...
54 punten overboord gegooid...
Ik heb er nu 216 gescoord, met alleen Porte als 0 punten.

johny2

Dankzij 7x orica 411 punten goed voor een 28e plaats. Nu maar hopen dat het geen mickey mouse ontsnapping is maar dat we het 3 weken kkunnen uitzingen.

WCEendT

'@Johny2
Zal moeilijk worden sinds je hoogst waarschijnlijk niks hebt aan 5 van je 7 orica renners.

johny2

'@wceendt
5x orica is minimaal 74 punten evenveel als sprinters 11-15 scoren.
Wint matthews + rood Is een extra 80 punten. Dan heb je dus plaats 1 en evenveel punten als 4-5--6-7-8 in de etappe uitslag.

WCEendT

'@Johny
Je vergeet 1 ding, Matthews wint geen massasprinten... tenminste niet tot misschien vandaag?!?... We will see.

Edit:
Het levert inderdaad veel punten op als Matthews wint, maar als hij een off-day heeft of iets anders dan pak je ook niet veel punten... het is een risico.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Contador (c)
Pozzovivo (c)
Uran
Porte
Kruijswijk
Caruso
Chaves
Cunego
Zakarin

Matthews (c)
Viviani
Nizzolo
Mezgec
Colli
Lobato
Modolo
Bole
Pelucchi
Hofland
Felline

MvL

Contador (C)
Porte (C)
Kreuziger
Aru
Uran
Pozzovivo
D Caruso
I Izagirre
Kruijswijk
Zakarin

Mezgec (C)
Matthews
Lobato
Pelucchi
Modolo
Nizzolo
Colli
Felline

186 punten nog maar (Porte als kopman, geen Uran... )

Laatst gewijzigd
Hunneman180

Nummer 47 van de Wielerflits poule. Appollonio staat ook netjes bij de eerste 10!

Benzardi

Slechte dag vandaag, ik ben in alle klassementen gezakt. :o(

WCEendT

Jammer maar helaas, gegokt en verloren. Viviani en Greipel sterk, had toch wat meer in sprinters ploeg moeten investeren hoe het er nu naar uit ziet... maar we gaan het zien.

Hunneman180

Pelucchi lijkt echt een miskoop te zijn geweest, denk dat hij de rest van de Giro niet meer aan sprinten toe gaat komen na zijn valpartij..

Kingstown

Pelucchi is idd heel jammer. Over mijn andere 3 sprinters tevreden.
De users met Modolo zullen wel flink balen.

Hunneman180

Voor de etappe van morgen heb je moet je blij zijn met 150 punten. Gaat voor een vluchter zijn. De klim van 7,9 km met 5,8% stijgingspercentage gaat te zwaar zijn voor de meeste sprinters. Ook de 20 km lange afdaling spreekt in het voordeel van de vluchters.

Uwi

Gisteren 9 sprinters opgesteld voor de etappe van vandaag, maar nu staat er ineens hetzelfde team als gisteren voor de ploegentijdrit. Meer mensen problemen hiermee?

WCEendT

'@Uwi
Niet op opslaan gedrukt?

Timocycling

Wie o wie morgen te selecteren? Klassementsmannen en puncheurs? Verwacht van de sprinters alleen Matthews en Mezgec die wellicht over die col heen komen. Ik ga gokken dat Hofland er ook over komt.

Hunneman180

Ik zou klassementsmannen selecteren. De eindigen denk ik van plek 5 tot 15. Plek 1 t/m 4 zullen denk ik Matthews, Mezgec, Felline inkomen. Hofland gaat dit echt niet overleven. Hofland moet het hebben van een oplopende sprint, niet van een zware rit.

Timocycling

Alleen wie zegt dat er gekoerst wordt op dat klimmetje? De top ligt op 40km van het einde... Ik verwacht aanvallers die het halen. Anders zit Hofland er nog wel bij gok ik. Ook Lobato erbij heb ik. Gerrans en Zakarin als jokers.

1 2 ... 12 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.