Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 13 ... 25 26
Gesloten
waggie

Vanaf km 37 is het 25km lang een gemiddeld stijgingspercentage van 3,2%. Niet veel, maar dat kan de koers wel zwaar maken, met die klim daarna nog.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Ik ga toch voor de sprinters, ik denk dat de meeste in de afdaling er weer bij komen.

Uwi

'@WCEendT Wel 5x op opslaan gedrukt volgens mij :P

WCEendT

'@uwi
Naja het is zo dat als je niks selecteerd ie automatisch de selectie van de vorige dag gebruikt voor de huidige dag...

Uwi

'@WCEendT Ja klopt. Heb Scorito een berichtje gestuurd, ze gingen morgenvroeg nakijken of ik daadwerkelijk m'n team heb aangepast voor vandaag, mocht dat het geval zijn dan passen ze het aan.

ivo001

Heeft iemand een verklaring voor de 40e plek van Ruffoni? Baal nu wel dat ik hem heb gekozen ipv Colli, want die 9e plek is netjes.

Balen dat een aantal renners van me alweer ene minuut aan de broek hebben, Pozzovivo, Niemiec en Kangert.

Kristoffan

'@ivo

Misschien omdat het een vrij 'enge' finale was, veel gedrum en ja dan zit je snel achterin.

TheStrikers

Ik had ook meer verwacht van Ruffoni, maar had niet verwacht dat Colli in de 1e sprintetappe in de top 10 ging eindigen.

ivo001

Ik zit een beetje te knoeien met mijn opstelling voor morgen. Iemand die gegrond advies kan geven?

http://imgur.com/w8CiL9Q

Weet niet of ik iets van Niemiec, Zakarin en Paterski mag verwachten wat betreft aanvallen op die berg. Kung zou wel eens een mooie afdaling kunnen neerzetten.

Of doe ik er fout aan Nizzolo, Pelluchi en Ruffoni niet op te stellen morgen? Nizollo lost vandaag al op een makkelijk klimmetje, Pelluchi is volgens mij flink gevallen want die kwam op 5 minuten ofzo binnen, en Ruffoni was vandaag slechts 40e.

WCEendT

'@ivo
Zou Aru/Uran inplaats van Zakarin doen, verder is het wel goed denk.

Ik zelf twijfel tussen Aru of Uran, wie heeft er normaal gesprokken meer de drang om van voren te zitten?

@Ruffoni mensen
Ruffoni's sprints moeten nog komen, hij is een beetje het type Chichi/Hutarovich, als het percentage een beetje wat hoger is verliest hij al een flink aantal snelheid. Tenminste wat ik van hem gezien heb.

Laatst gewijzigd
Harry De Bakker

Tot nu toe heb ik het volgende team voor etappe 3:

- Matthews (C)
- Lobato
- Hofland
- Colli

- Battaglin

- Uran
- Aru
- Caruso
- Chaves

Klopt het dat jongens als Lobato, Hofland en Colli wellicht de heuvels gedurende de etappe van morgen kunnen verteren, in tegenstelling tot Nizzolo, Modolo, Mezgec, Ruffoni, etc. ?

Ik gok erop dat Battaglin wellicht mee zit in een vroege vlucht en anders de aanval zoekt op de laatste klim of tijdens de afdaling.
Verder gekozen voor Chaves (ploeggenootpunten Matthews), Caruso (wellicht een etappe voor teamgenoot Küng?) en Aru en Uran die beiden vaak drang hebben om vooraan te zitten (Aru was vandaag ook 12e in de sprint).

Wat vinden jullie van deze etappeselectie? Of kan ik beter kiezen voor jongens als: Contador, Zakarin, Pozzovivo, Porte of één van de eerder genoemde sprinters? Echt moeilijk in te schatten die etappe van morgen zeg ...

Timocycling

Ik schat in dat veel sprinters eraan blijven hangen, al hangt alles af van het koersverloop.

http://prntscr.com/73s02e

Dit wordt em voor morgen, ben benieuwd.

Poeksel

Mezgec wordt wel als een van de kanshebbers voor morgen gezien (ook door bookies), maar het is moeilijk te voorspellen.

JimKro

Ik heb nu:

Matthews, lobato, felline, Hofland, mezgec, modolo, colli, caruso, uran.

Ik ga er een beetje vannuit dat veel sprinters kunnen blijven aanhangen. Twijfel nog om een sprinter te vervangen voor kreuziger. Maar is altijd lastig in te schatten

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ik zelf heb nu:
Modolo, Matthews ( k ), Lobato, Felline, Hofland, Mezgec, Colli, Uran (miss vervangen door Aru), Ion Izagirre.

Laatst gewijzigd
bart1e

Ik had hetzelfde Uwi, heb ze nu ook een mail gestuurd.
Koste mij veel punten ook, vooral omdat Greipel mijn kopman was haha.

RubenVB

'@Timo ik heb nagenoeg hetzelfde als jou. Ik hoop dat je de goede keuzes hebt gemaakt :-p

Klootje Kriekeljon

Ik had het vorig jaar. Kom door die vervelende knop 'selectie vorige etappe'. Echt overtuigd dat ik mijn ploeg in had gevuld, gemaild met Scorito.. later zelf tot de conclusie gekomen dat ik meer dan waarschijnlijk die nieuwe functie gebruikt heb en zo mijn ploeg uit de ploegentijdrit kreeg voor etappe 2. Ongelukkig design.

Uwi

Ja klopt, daar ben ik nu ook achter. Ze hebben aangegeven dat ze duidelijker willen proberen te maken wat deze functie betekent. Ik dacht namelijk dat je met deze functie je opstelling van de vorige etappe kon zien. Als tegemoetkoming wordt m'n team teruggehaald naar de opstelling die ik had willen maken (ze konden in de database zien dat ik daadwerkelijk wel een sprinters-team had opgesteld), dus dat is wel erg netjes.

Benzardi

Weer niet best vandaag ;o(

Klootje Kriekeljon

Uwi, lekker dan!

Vorig jaar exact hetzelfde bij mij, toen geen actie.

Kristoffan

145 punten, enkel Matthews en Aru voor dagpunten. En dan nog Greipel, Hofland en Matthews voor Truipunten.

Uwi

Had toch meer sprinters verwacht voorin, daarom 171 punten, gelukkig wel Matthews als kopman en Felline. Aru was wel een goede vervanger geweest voor Greipel of Hofland.

JosM

203 punten vandaag. Dik tevreden!

Lastige etappe voor morgen op een selectie te maken. Matthews, Felline en Battaglin neem ik sowieso mee en dan aanvullen met ak mannen denk ik.

RubenVB

Ik dacht dat ik het met 178 punten(+nog witte trui punten) slecht gedaan had vandaag, maar ik ben weer een aantal plekken gestegen en zit bijna in de top 300.

Naast dat het voor Pozzovivo heel erg is, wat er is gebeurd, is het niet goed voor mijn giro pool. Ik verwachtte van hem een top giro.

1 2 ... 13 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.