Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 14 ... 25 26
Gesloten
JimKro

Met 181 punten best tevreden vandaag.

WCEendT

205 Punten, ruim boven het gemiddelde, alvast 1 italiaan heeft zich bewezen qua prijs/punt verhouding.

Uwi

'@RubenVB Haha was al iets te voorbarig, punten voor de witte trui waren er nog niet bij.

184 punten nu, niet slecht als ik het gemiddelde zie...

RubenVB

'@Uwi witte trui berekening duurt in de vergelijking met de rest altijd een stuk langer haha

Ik 200 punten uiteindelijk.

Jammer dat ik het uiteindelijk niet aandurfde met Felline en Ruffoni koos

Uwi

'@RubenVB Ja, daar kwam ik inderdaad ook al achter. Ruffoni gaat nog wel punten pakken in de vlakke sprints denk ik. Maar Felline lijkt goed in vorm voor de zwaardere sprint-etappes.

Voor morgen heb ik tot nu toe: Felline, Matthews, Lobato, Paterski, Zakarin, Izagirre, Caruso (teampunten als Gilbert mocht winnen en misschien zelf top 20), Aru (vaak korte klassering) en Contador. Enige kans dat Lobato dit gaat overleven of kan ik hier beter kiezen voor een Uran, Porte of Landa?

ivo001

Hoe zit het eigenlijk met te laat binnenkomen? Kan nergens de regels van de Giro vinden. VInd Pelucchi op 30 min vandaag wel erg veel op zo'n korte etappe.

ivo001

Mijn opstelling voor morgen:
http://imgur.com/pwfMCGp

Twijfel alleen of ik misschien toch niet Kung moet opstellen, had hem vandaag al verwacht, maar dat viel tegen. Misschien Niemiec eruit? Weet niet wanneer die echt goed gaat zijn, alleen in de zware bergetappes?

Poeksel

Met Kung heb je wel een dubbele kans; hij pakt teampunten als Gilbert wint.

Uwi

'@ivo001 Ik kan alleen de limieten vinden voor de Giro van 2012: http://i.imgur.com/iFdRLRn.png
Pelucchi zat ongeveer op 14%, op basis van deze info lijkt me dus dat hij er uit had gezet moeten worden (gemiddelde lag rond de 38 km/h). Misschien dat deze etappe door de korte afstand (en het behoorlijke klimwerk) in categorie D zit, maar dat lijkt me sterk. De regels zullen ongetwijfeld veranderd zijn, kan alleen niets vinden over de Giro's van afgelopen jaren.
Over je team, ik denk niet dat Modolo de laatste beklimming gaat overleven, kan je beter Kung kiezen, inderdaad ook voor de teampunten.

Laatst gewijzigd
ivo001

Laat ik dan maar blij zijn dat ze nog niemand eruit hebben gezet, anders had ik al 2 miskopen gedaan.
Ik zal dan Modolo vervangen voor Kung, bedankt Poeksel en Uwi.

Hmm, blijkbaar had ik na mijn printscreen nog iets gewijzigd, had al Lobato ipv Modolo. Zou Lobato wel die bergen over moeten kunnen, en sprinten voor de overwinning?

Twijfel of ik Niemiec wel moet opstellen vandaag. Ken de renner persoonlijk niet, maar had gelezen dat hij behoorlijk kan klimmen, maar de etappe is daar niet zwaar genoeg voor?

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

Dit is niet een Niemiec etappe.

waggie

Vandaag heb ik een aantal klassementsmannen geselecteerd, samen met Battaglin en Felline. Sprinters overleven dit niet, ook het type Lobato niet. Matthews heel misschien, maar die zit niet in mijn team :p

ivo001

Amador of Kangert voor Lobato?

Gelegevaar

Dan zou ik misschien toch lobato laten zitten

nafnikleb

Gisteren mocht je 40 minuten verliezen, iedereen was 'ruim' op tijd binnen. Gisteren een topdagje gehad wat punten betreft met Matthews als kopman en Felline in m'n team.

ivo001

Had voor de grap ook een 2e account aangemaakt om te kijken hoe ver ik zou komen als ik het volledige Orica team zou pakken, aangevuld met wat andere renners. Die staat gewoon op plek 9 lol. Maar zodra Matthews de trui verliest zal dat wel heer hard kelderen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik met mijn serieuze team daar voorbij kom.

johny2

Teampunten ftw.
7x Orica is goed voor plek 17. Zeker in moeilijk te voorspellen etappes als vandaag en gisteren is een vast inkomen aan punten goed om uit te lopen.

waggie

Ik was trouwens helemaal die regel met de teampunten vergeten xD

LyndaLid

Ik heb voor vandaag:

Matthews (kopman)
Battaglin
Felline
Slagter
Uran
Izaguirre
D. Caruso
Contador
Zakarin

ivo001

Ziet er uit als een zeer sterk team voor vandaag Lynda

JimKro

Mijn team vandaag:

Matthews (kopman), Felline, Uran, Kreuziger, Contador, Izagirre, Zakarin, D. Caruso en Formolo.

Ben benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen.

nafnikleb

Mijn team: Matthews (K), Gerrans, Aru, Contador, Felline, Lobato, Hofland, Formolo, Viviani

Gisteren 243 punten gescoord!

Scotty

Ik heb voor vandaag:

Matthews (kopman), Cataldo, Uran, Kreuziger, Cunego, Intxausti, D. Caruso, Contador en Zakarin.

Twijfel nog een beetje over Intxausti. Zou eventueel ook Porte, Atapuma of Zardini kunnen opstellen.

nasibal

'@Scotty

Volgens mij staat na vandaag Viviani sowieso nog op 1 voor de puntentrui. Porte levert dan sowieso 6 teampunten op. Het zijn niet veel punten, maar wel zekere punten. Top 20 zou daarnaast voor Porte niet gekker zijn dan voor intxausti. Intxausti zou ik dus opstellen als je hem in de top 10 verwacht, anders Porte en voor de zekere punten + eventuele bonuspunten van een top-20 klassering gaan

Scotty

'@nasibal, dat is een slimme zet inderdaad, dank!

Zal je net zien dat Intxausti de rit wint ;) maar ik ga idd goed beredeneerd voor Porte.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 14 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.