Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 15 ... 25 26
Gesloten
nasibal

'@Scotty

Ik heb Intxausti denk ik altijd al in mijn pouletjes gehad, en altijd was het een teleurstelling ,behalve die ene keer die 8e (?) plek in een eindklassement. Dit jaar dus maar niet meer voor gegaan. Als hij nu opeens punten pakt dan vreet ik mn schoen op.

Poeksel

Dat was ooit een draadje op Wielerflits (dan eet ik... )
Maar even nieuw leven in blazen :)

Zo, gedaan. Nu kan nasibal er niet meer onder uit :P

Laatst gewijzigd
Laatste man

'@ nasibal,
Idem dito hier. Benat koste me vorig jaar een hele mooie plaatst in een jaarspel van Zweeler.

ivo001

Nu al spijt dat ik toch geen Amador heb opgesteld vandaag...

Uwi

'@ivo001 Denk niet dat een kopgroep met Kreuziger veel ruimte krijgt van Astana en Sky.

ivo001

Verdorie zeg, Atampuma niet opgesteld, en bij mijn 2e team die 9e staat in de poule Kreuziger niet opgesteld...
Johny2 op plek 17 kan een serieuze stijging maken.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Zo zonde, geen Formolo, Atapuma, Contador, Porte, Kreuziger vandaag -_-, zo goed als done voor mij 72 punten (onder voorbehoud) inplaats van de 200+ die het hadden moeten zijn, stom stom stom.

Uwi

'@WCEendT Zonde joh, frustrerend als je ze wel in je team hebt. Maar niemand had dit geweld voorspeld tussen de klassementsrenners

johny2

Inderdaad een erg lekkere etappe. Met 7x orica en kreuziger en Aru.

Voor morgen bye bye Orica. Welcome Tinkoff.

Laatste man

123..

Ik ga Pozzovivo als captain zwaar missen.

Harry De Bakker

Balen dat ik geen Porte heb ingezet. Gelukkig wel Contador, Aru, Chaves en Atapuma. Maar ik had toch echt verwacht dat het een etappe werd voor Matthews/Battaglin/Feline.

Iemand enig idee hoeveel tijd Uran en Caruso (beiden in mijn team) hebben verloren op Contador & Co?

Laatst gewijzigd
johny2

'@ harrie
Geniez staat op 42 seconden van groep contador. Dacht dat hij het sprintje won van greop uran.

Benzardi

'@johny2

Uran is 21ste geworden met 1.04 min achterstand.
Krijswijk op 8.27 min.
Vandaag 106 punten gehaald(zonder witte trui) net onder het gemiddelde.

Benzardi

'@johny2 moet natuurlijk Harry de Bakker zijn

nasibal

Nu is de vraag, morgen Zakarin mee of Formolo? Beide is geen optie.

Timocycling

Ik had Formolo in mn team maar niet geselecteerd -,-. Dat vind ik het rotte aan Scorito, dat je renners apart moet selecteren per etappe.

JimKro

Formolo, kreuziger, Contador in m'n team. Maar alsnog minder punten dan de mensen met chaves en Clarke ;)

WCEendT

'@Uwi
Jaah dan is in 1x je motivatie weg :P, naja gelukkig was de race nog goed.

wesley1983

'@timocycling
dit is juist het leuke aan scorito vergeleken met andere spellen.

WCEendT

'@wesley
Totdat je zelf 150 punten mist ;)

wesley1983

'@nasibal
zou zeggen formolo maar de kans bestaat natuurlijk na het tijdverlies van Zakarin vandaag dat hij morgen ten aanval trekt.

wesley1983

'@wceendt
Ja kweet het wel maar met het uitvallen van Pozzovivo heb ik maar 9 klimmers meer over en ik zie geen sprinter winnen in een bergetappe en omgekeerd :-)

droomteam

Johny 2 morgen zie ik er toch weer 1 van orica op het podium .
Aru of Contador in het roze maar het kan ook Chaves zijn ??

Uwi

'@nasibal Lijkt me heel sterk dat Formolo morgen in de top 20 gaat eindigen na de inspanning van vandaag. Maar natuurlijk wel wat puntjes voor berg- en jongerenklassement.

Poeksel

Met mijn selectie van morgen zou ik vandaag heel veel punten scoren!

1 2 ... 15 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.