122 punten. Ook tevreden, toch raar dat gerrans werd uitgespeeld. Denk dat matthews wel had kunnen winnen.
Porte is veiliger wat betreft het kopmanschap morgen. Het is nog lastig in te schatten hoe veel last Contador gaat krijgen van de val, wanneer hij bergop wordt aangevallen. Ikzelf zal het met Contador moeten doen :p
Morgen een erg zware rit. Lijkt me niet dat Matthews mee kan doen voor etappewinst. Of zie ik dat verkeerd?
Lijkt me meer een etappe voor de jongens van Bardiani met Battaglin en bovenal Pirazzi. Verder verwacht ik dat de klassementsmannen zich niet kunnen inhouden en dat zeker Aru een aanval zal plaatsen. Misschien mannen als Chaves en Zakarin (die veel tijd hebben verloren) in een lange vlucht?
Wat verwachten jullie van de etappe? En bovenal wie zouden jullie inzetten?
Ik heb maar twee klimmers die flink tijd verloren hebben: Intxausti en Zakarin. Met Intxausti vandaag keurig gescoord, Zakarin niet sterk genoeg. Wellicht probeert 'ie het morgen weer. Verder Contador kopman, Uran, Porte, Caruso. Greipel en Viviani voor hun puntenklassement (ben ik toe verplicht na het uitvallen van Pozzovivo, helaas). Mijn negende man is Kangert, eigenlijk was zijn selectie een wat foute keuze gezien hij bij alle etappes tot noch toe snel opgesoupeerd wordt...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.