Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 19 ... 25 26
Gesloten
Jorik112

Jongens, help eens een handje. Uran of matthews mee voor morgen aan de ene kant denk ik dat matthews het niet volhoudt maar aan de andere kant kan ik daar ook weer punten meepakken

WCEendT

Ik ga voor Uran @Jorik112

Ik selecteer overigens Intxausti inplaats van Zakarin voor morgen (vandaag Zakarin inplaats voor Intxausti gedaan), dus we weten eigenlijk al wie er morgen de overwinning pakt... Zakarin.

Benzardi

Irritant geen Krijswijk opgesteld, ik kelder weer naar de krochten van het spel ;o(

spartafan9

ik dacht ook dat Kruijswijk mij vandaag geen punten zou gaan opleveren, omdat hij gisteren zo diep is gegaan. Maar nee hoor, hij rijdt gewoon weer voorop en wordt ook nog eventjes 2e. ;0
Ook Slagter had ik op het laatste moment uit mijn ploeg gehouden omdat hij nog geen deuk in een pakje boter had gereden tot nu toe. Ik ook altijd met mijn goede ideeën. :-)

Laatst gewijzigd
ivo001

Het inmiddels wel spijt dat ik Kangert heb gekozen ipv Landa.
En Paterski en Zakarin zijn echt teleurstellend tot nu toe. Ze hebben wel aangevallen, maar als ze dan gepakt worden laten ze het lopen.

nasibal

Gelukkig zijn zakarin en paterski samen maar een miljoentje waard. Uran maakt zn aankoopbedrag niet waar. Eerlijk gezegd had ik de miljoenen van matthews miss ook beter in Greipel kunnen stoppen

ivo001

Ik vind Nizzolo ook wel ondermaats presteren voor zijn prijs van €2.500.000.

Ik ben wel meer dan tevreden over de prestaties van Amador.

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

Er zijn nog niet zoveel bergetappes geweest dus Uran heeft nog wel de kans om e.e.a recht te zetten ;-)

Benzardi

Saai hoor zo'n dag zonder wielrennen ;o(

WCEendT

'@Benzardi
Helemaal met je eens, helaas is 't geen optie om de rustdag weg te halen.

kaboutertje

Iemand enig idee of Matthews morgen gaat meesprinten?

JimKro

Waarschijnlijk voor rond plek 15

Gelegevaar

De etappe na morgen is denk ik wel omcirkeld door Bling.

ivo001

Mijn opstelling voor vandaag:
http://imgur.com/FEHz6qi

Heb Porte er ingezet ipv Aru omdat ik rekening hou met een overwinning van Viviani.
Hoe hoog kunnen we Matthews vandaag verwachten? Zou ik beter Porte of Contador als kopman kunnen instellen?

Poeksel

Als ik Matthews was, zou ik gewoon meesprinten vandaag, waarom niet? Maar ik ben hem niet.

Geen Ruffoni ivo001?

ivo001

'@Poeksel

Bedankt, was hem totaal vergeten :x

Dan wordt het dit team:
http://imgur.com/JH9Z7hZ

Contador en Porte eruit, Ruffoni en Aru er in.
Contador is gegarandeerd 10 punten voor roze trui, Aru 8 voor roze + 6 voor wit = 14, porte 6 voor roze, en eventueel 10 teampunten als viviani zou winnen.
Dus Aru lijkt me beste keus.

Mocht 1 van mijn sprinters lager dan plek 16 eindigen, had ik natuurlijk beter contador kunnen opstellen, maar dat is moeilijk gokken.

Voor mijn secundaire Orica team waarmee ik op plek 6 sta wordt het maar deze opstelling:
http://imgur.com/06ueDwi

Heb daar maar 2 sprinters, dus voor de rest teampunten voor contador.

Laatst gewijzigd
Benzardi

175 punten gehaald, niet slecht, ik kom weer een beetje uit de krochten van Scorito.

Uwi

Het verbaast me dat ik alsmaar blijf stijgen zonder Nizzolo en Viviani. Pelucchi en Colli van m'n sprinters al uitgevallen. Vandaag 207 punten, kom de top 100 binnen. Zal wel komen door Greipel als kopman. Ruffoni vandaag ook lekker wat puntjes gepakt, mede door de overwinning en de puntentrui van Boem.

WCEendT

Yup Matthews als sprint kopman grote fout geweest, helaas...

JimKro

221 punten, behoorlijk aardig zonder massasprint.

Ik twijfel voor morgen alleen nog of ik modolo erin moet zetten

nafnikleb

Ik zak bijna naar de onderste helft van de Wielerflits poule... Grootste fout was Kruissie niet opstellen terwijl hij tweede werd.

Nu Pelluchi kwijt, op zich wel fijn. Kan ik wat vaker gegarandeerde punten van hooggeklasseerde klassementsmannen pakken, zonder het risico te lopen de winnende sprinter te missen.

Verwacht wel iets omhoog te kruipen de komende dagen.

Uwi

Lastig voor morgen, heb sowieso Lobato, Matthews, Felline, Paterski, Aru, Caruso (evt teampunten Gilbert) en Contador geselecteerd. Twijfel of Mezgec en Modolo dit gaan overleven. En gaat Zakarin hier misschien wat laten zien?

Jorik112

Het enige wat Zakarin gaat laten zien is een hele dikke middelvinger naar iedereen die hem heeft meegenomen.

Gelegevaar

Zul je zien dat hij lekker meepeddelt in de vlucht van de dag en deze etappe pakt ;-)

ivo001

Gisteren 178 punten gehaald, ondanks het verlies vn Pelucchi

Opstelling voor vandaag:
http://imgur.com/Q9EP3uW

Zit nog een beetje te twijfelen wat te doen. De etappe is misschien te zwaar voor sommige sprinters.
Zou Paterski een goede zet zijn vandaag? Vooralsnog heeft hij me 0p opgeleverd, maar zie hem hier nu een paar keer langskomen.
Verder twijfel ik op Kung er in te zetten. Misschien leuke ontsnapping in de afdaling vlak voor het eind? En anders misschien teampunten voor Gilbert?

Maar welke 2 sprinters zou ik dan er uit moeten halen?

1 2 ... 19 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.