Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 20 ... 25 26
Gesloten
Timocycling

Greipel en Nizzolo zou ik eruit doen. Of een van hun wel erin en Ruffoni eruit.

Uwi

Ik denk dat ze bij Trek voor Felline zullen rijden, dus zou inderdaad Nizzolo eruit halen

Uwi

Wie heeft er volgens jullie de grootste kans om te overleven? Mezgec, Modolo of Hofland?

ivo001

Ik zou het echt niet weten Uwi.

Wil Nizzolo niet voor de puntentrui gaan? Ik verwacht dat hij toch gaat proberen wat punten te sprokkelen.

Kung en Paterski allebei goede keuzes vandaag? Of toch maar 1 sprinter er uit halen?

Timocycling

Hmmm ik denk alle drie weinig, maar als ik moet kiezen Hofland.

Uwi

Denk dat dit wel een etappe kan zijn voor Paterski, ik wil in ieder geval niet het risico lopen dat ie veel punten pakt en ik 'm niet heb opgesteld. Kung verwacht ik niet zo veel van, maar kan wel 10 teampunten opleveren voor Gilbert

ralphf

Ruffoni is een interessante pick:
Battaglin, Colbrelli zullen het gaan proberen vandaag, dus mogelijk teampunten...
Daarnaast geeft Boem teampunten voor de rode trui, dus die 6 zijn sowieso al binnen...

Deze keus eens afzetten tegen Hofland, Mezgec en Modolo. Blijven die eraan. Tis toch 3 keer 7 km klimmen in de laatste 50km....

Uwi

Dat is dus ook mijn afweging, maar heb nu Ruffoni en Modolo opgesteld. Als Modolo er niet aan blijft, zullen ze waarschijnlijk voor Ulissi rijden (teampunten). Aangezien het een vrij korte etappe is, met geen meter vlak, gok ik dat het een harde koers gaat worden en dat de sprinters het erg moeilijk gaan krijgen. Maar zulke etappes blijven lastig te voorspellen...

Uwi

Dit is het geworden voor mij: Matthews (kopman), Contador, Aru, Caruso, Felline, Paterski, Ruffoni, Modolo en Lobato. Mix van zekere punten, renners voor een harde koers en voor een sprint met een uitgedund peloton. En de hoop op teampunten met Ruffoni, Modolo of Caruso.

ivo001

Nizzolo heeft iig de eerste tussensprint gepakt :)

Als Zakarin het deze keer wel volhoud terwijl dit zo ongeveer de eerste heuvel/berg etappe is waar ik hem niet heb opgesteld ben ik boos.

Laatst gewijzigd
ralphf

Ik heb Matthews (k), Contador, Aru, Caruso, Ruffoni, Modolo, Lobato en Ruffoni en Greipel voor zekere punten.
Geen Mezgec en Hofland vandaag.

En die rare Zakarin moet in een bergetappe, nu niet...

Kristoffan

R. Hesjedal
i
S. Modolo
i
J. Izagirre Inausti
i
G. Visconti
i
S. Kruijswijk
i
A. Contador
i
F. Aru
i
M. Matthews Kopman
i
T. Boonen

Uwi

Ja hoor, Zakarin op kop :(

ivo001

Dit is zo ongeveer de enige etappe dat ik Zakarin niet heb opgesteld...

Uwi

Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Aan de andere kant, het was amper te voorspellen dat Zakarin hier wat zou laten zien.

Poeksel

Even een reactie van vanmorgen copy-pasten ;)

(en ja, ik had 'm vandaag ook niet opgesteld)

20 mei 2015 om 11:00 Jorik112
Het enige wat Zakarin gaat laten zien is een hele dikke middelvinger naar iedereen die hem heeft meegenomen.

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Die Zakarin idd. Blijft een naar spelletje.

johny2

Zakarin geeft wel een hele dikke middelvinger...
Helaas had ik hem vandaag meegenomen dan had ik weer de kopposite. Koos voor Clarke als gokje van de dag.

Kristoffan

Ik heb gegokt en gekozen, Kruijswijk en Hesjedal zaten er gelukkig bij.

Zakarin, wat heb ik spijt! Die had sowieso in de plaats van Boonen gemoeten..

MvL

Geen Zakarin en geen Kruijswijk opgesteld... #Oeps

Kristoffan

Ik sla mezelf ineenkeer op de kop. Ik had Modolo erin staan in plaats van Greipel, voor truipunten...

Benzardi

Krijswijk ,Zakerin en Intxausti er niet in, weer lekker gedaan................................not

Gelegevaar

Zakarin wel opgesteld, intxausti dan weer niet. Dat is uran geworden :-(
Blijft een leuk spelletje zo.

Lance Beenstrong

Voor morgen ook weer een pittige keuze... Ik verwacht eigenlijk alle klassementsmannen (aru, contador, porte, uran) bij de eerste 15. Dan heb je lobato, matthews(miss in dienst voor Gerrans), felline als redelijke heuvelsprinters. En mannen als Damiano Caruso, Zakarin, Inxausti, Paterski. Dat zijn totaal 11 namen en je kan er toch echt maar 9 opstellen. En dan nog kiezen of ik contador of matthews kopman maak..

Laatst gewijzigd
Laatste man

Kruijssie en Zakarin, dom..

1 2 ... 20 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.