Ruffoni is een interessante pick:
Battaglin, Colbrelli zullen het gaan proberen vandaag, dus mogelijk teampunten...
Daarnaast geeft Boem teampunten voor de rode trui, dus die 6 zijn sowieso al binnen...
Deze keus eens afzetten tegen Hofland, Mezgec en Modolo. Blijven die eraan. Tis toch 3 keer 7 km klimmen in de laatste 50km....
Dat is dus ook mijn afweging, maar heb nu Ruffoni en Modolo opgesteld. Als Modolo er niet aan blijft, zullen ze waarschijnlijk voor Ulissi rijden (teampunten). Aangezien het een vrij korte etappe is, met geen meter vlak, gok ik dat het een harde koers gaat worden en dat de sprinters het erg moeilijk gaan krijgen. Maar zulke etappes blijven lastig te voorspellen...
Voor morgen ook weer een pittige keuze... Ik verwacht eigenlijk alle klassementsmannen (aru, contador, porte, uran) bij de eerste 15. Dan heb je lobato, matthews(miss in dienst voor Gerrans), felline als redelijke heuvelsprinters. En mannen als Damiano Caruso, Zakarin, Inxausti, Paterski. Dat zijn totaal 11 namen en je kan er toch echt maar 9 opstellen. En dan nog kiezen of ik contador of matthews kopman maak..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.