Scorito Giro 2015 poule

1 2 3 4 ... 25 26
Gesloten
Klootje Kriekeljon

Vergeet Formolo niet voor de jongeren.

sprintgeit

'@ Klootje, die was ik inderdaad helemaal vergeten. Voor 500k ook nog eens echt een koopje, gelijk maar even toegevoegd!

pirazzi

'@droomteam Over het niet uitrijden van Matthews en Gerrans valt te lezen op de website van Orica:

“Ideally we’d like to see both Simon and Michael leaving with a stage win each," White said.
Vrij vertaald: "Idealiter zouden we zowel Simon en Michael graag zien vertrekken met elk een etappe overwinning." De vraag is nu of dat vertrek voor of na het einde van de Giro is.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Nog niet zeker hé, vind jou idee van de 2 toppers, dan porte pozzo aru & kreuziger ook wel een mooie...

Denk op een of andere manier dat Contador tegen gaat vallen... geen idee waarom.

Greipel vind ik te risky, voor hetzelfde geld haal je Modolo en Nizzolo.

@Geit
Ferrari niet nemen denk ik, aangezien Modolo de betere van de twee is naar mijn mening. Ook zou ik Herrada ruilen voor Porsov of idd Belleti dan heb je toch die 9 sprinters. Wie zijn je kopmannen?

nafnikleb

'@pirazzi, dat is de lastigste keuze vind ik... Gerrans of Matthews of allebei...

heuvelcolombia

Net mijn team helemaal omgegooid. O.a. Kreuziger erin en Matthews eruit.

Timocycling

Mijn team momenteel:

http://prntscr.com/71rgx6

Ik twijfel nog of ik Contador eruit haal en Matthews en nog een goeie erbij doe

Harry De Bakker

Matthews en Greipel zijn inderdaad risico's om op te nemen in je team, maar óók als ze bijv. afstappen na 1,5 week kunnen ze al heel wat punten opgeleverd hebben. Vooral Matthews, die je ook kunt inzetten tijdens de ploegentijdrit, zal de eerste week gaan vlammen en wellicht net als vorig jaar een aantal dagen in het roze rijden. En Greipel kan ook zomaar 2 etappezeges pakken à la Kittel.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Timo, mag ik vragen waarom je drie klimmers als kopman doet?

Harry De Bakker

'@WCEendT, @Timocycling : Ik vroeg me inderdaad ook al af waarom je drie klimmers/klassementsmannen als kopman neemt. Twee kan ik enigszins nog wel begrijpen, mocht één klimmer tegenvallen of zelfs uitvallen. Maar ik zou hoe dan ook minstens één sprinter als kopman nemen, wellicht zelfs twee (één voor vlakke aankomsten, één voor aankomsten bergop).

123poetertjes

Aru
Atapuma
Bongiorno
Colli
Contador
Felline
Formolo
Gavazzi
Greipel
Intxausti
König
Matthews
Mezgec
Modolo
Paterski
Pelucchi
Pozzovivo
Uran
Zakarin
Zilioli

Met een door mezelf opgestelde limiet van maximaal één renner per ploeg. LTJ en FDJ vallen buiten de boot.

Hunneman180

Ik zie weinig reden waarom Matthews zal afstappen, die rijdt toch geen Tour. En als hij zal afstappen zal het aan het eind van de Giro zijn, waarin 'zijn' etappes al geweest zijn.

Timocycling

Klopt, heb alleen geen keuze kunnen maken tussen mijn sprinters. weet niet welke de sterkste is :P.

Hunneman180

'@Timocycling,

Misschien is Davide Appollonio wel een goede keus. Kost maar €500,- en reed vorig jaar in de Giro twee korte uitslagen voordat hij uitviel. Ik neem aan dat hij bij Androni ook voor eigen kans mag gaan in de sprints.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Heb Ruffoni al van 500. Ben alleen aan t kijken welke sprinter de beste is, twijfel tussen Viviani en Nizzolo.Denk echter dat Viviani misschie nmoet knechten voor Porte.

WCEendT

Zou voor Nizzolo gaan, zo te zien heeft hij een ploeg die wel voor hem gaat rijden.

sprintgeit

Kreuziger/Belleti/Porsev of Viviani/Jon Izagirre/Hofland?

RubenVB

Ik heb alles rond. Ik twijfel alleen tussen Colbrelli of Ruffoni. Ik wil degene die als hoofdsprinter wordt aangewezen haha. Ik kan hier nergens bevestiging van krijgen. Wie o wie kan mij helpen met een link?

Laatst gewijzigd
RubenVB

'@Sprintgeit Viviani/Jon Izagirre/ Hofland

sprintgeit

'@ RubenVB, Gebaseerd op Turkije zou ik voor Ruffoni gaan.

Poeksel

'@Hunneman: Geen tour voor Matthews, gok je dat of heb je dat ergens gelezen?

@Timocycling: Sky zegt "The second of Team Sky's Italian contingent, Viviani has come close to an elusive Grand Tour stage victory in both his previous participations at the Giro. After a strong start to the season, the sprinter will be hoping to get a bit of luck to match his renowned finishing speed." dus waarschijnlijk mag hij in de vlakke etappes voor eigen kansen gaan.

pirazzi

Matthews zou vorig jaar aan de Tour deelnemen maar kreeg een blessure aan zijn hand vlak voor de start in Ierland.

WCEendT

Ik zou voor Ruffoni gaan, denk dat hij minstens 3/4x top 10 rijd kommende giro.

sprintgeit

http://www.cyclingnews.com/news/q-and-a-matthews-focused-on-giro-ditalia-stage-wins
http://www.cyclingquotes.com/news/matthews_focussing_on_tour_de_france_in_2015/

Link 1: Op vragen of hij voor de puntentrui gaat en of hij de Giro uitrijdt geeft Matthews heel vaag antwoord.
Link 2: Voor het seizoen geeft Matthews duidelijk aan dat zijn prioriteit bij de tour ligt.

Desondanks denk ik dat ook als Matthews in etappe 11 afstapt hij nog wel een behoorlijk aantal punten binnenfietst, zeker als ze met Orica de TT winnen.

Laatst gewijzigd
Nickoz

Heb m'n team af, maar zal nog wel 20x aangepast gaan worden haha. 18 man sterk, misschien wat smal maar goed.

Klassement: Contador, Porte, Uran, Pozzovivo & Zakarin.
Jongeren: Aru, Chaves & Henao.
Bergen: Atapuma.
Sprinters: Nizzolo, Viviani, Mezgec, Modolo, Pelucchi & Hofland.
Middenetappes: Matthews, Lobato & Felline.

Klassementen lopen natuurlijk in elkaar over, Aru staat bijvoorbeeld bij jongeren maar geldt dan natuurlijk ook voor het AK, net als Chaves die ook evt. voor de bergtrui zou kunnen gaan. Daarnaast heb ik expres niet gekozen voor de 'tweederangs' sprinters als je dat zo mag noemen. Er zijn teveel mannen als Colli, Ruffoni, Colbrelli die daarvoor in aanmerking komen en de kans is groot dat ik dan de verkeerde zou uitkiezen.

1 2 3 4 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.