Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 5 ... 25 26
Gesloten
Noud89

Op basis van dit seizoen kun je je wel afvragen hoe ver Colli & Ruffoni bijvoorbeeld afzitten van een Nizzolo. ;)

WCEendT

'@Noud89
Dacht precies hetzelfde, wat heeft Nizzolo nou laten zien? Ruffoni en Colli maakte echt indruk in turkije.

Ben ik de enige die geschrokken is van het prijs verschil tussen Ferrari en Modolo? Naar mijn idee is Modolo stukken beter als Ferrari...

Iemand ook enig idee hoe het met Boonen is?

Laatst gewijzigd
dspiky

Chaves/Formolo of Niemec/ I. Izagirre?

Laatst gewijzigd
WCEendT

Chaves heeft gezegd te pieken in de Vuelta, Formolo is een pure gok...

Izagirre top 3 in tijdrit en als alles goed gaat top 10 AK, Niemec... tjaah top 10 berg etappe misschien?

Ik zou voor Izagirre en Niemec gaan.

WCEendT

Meersman toegevoegd aan de selectie van Etixx... hoeveel zal die gaan kosten? 2000 of meer? Daar gaat mijn selectie :P...

Jelle van der Linden

Meersman kost op Scorito 2.000.000.

RubenVB

'@Nickoz beredeneer je met de 'tweederangs' sprinters niet te veel mbt de prijs op scorito? Als je kijkt naar prestaties zijn zij de laatste 2 maanden niet degene die tweederangs zijn..

RubenVB

Meersman te duur voor de paar puntjes die hij gaat halen.

HATECE

Definitieve team (voor vandaag):

Pozzovivo
Uran
Porte
Contador (K)
Zakarin
Aru

Chaves
Henao
Atapuma
Paterski
Ion Izagirre

Matthews (K)
Lobato
Mezgec
Pelucchi
Modolo
Hofland
Nizollo
Belletti
Ruffoni

Ik twijfel nog over de 3e kopman. Een klassementsrenner of een sprinter (als backup voor Matthews)

En Chaves/Nizollo vs Konig/Colli is nog een discussiepunt. Iemand?

Laatst gewijzigd
Noud89

Mijn team is voorlopig zo:
- Contador
- Aru
- Pozzovivo
- Porte
- Uran
- Zakarin
- Intxausti
- Atapuma
- Izagirre

- Matthews
- Viviani
- Pelucchi
- Hofland
- Lobato
- Mezgec
- Modolo

- Felline
- Paterski
- Colbrelli
- Chernetsky

Milsen

al eerder aangehaald maar colli ruffoni kunnen goed meer punten halen als Nizzolo. ZIt wel in dubio aangezien ik eigenlijk 1 sprinter te kort kom maar mijn budget op is of ik het dan zo zal spelen, maar als Nizzolo toch even na zijn blessure oppikt dan zou hij ook zomaar het puntenklassement binnen kunnen halen. Dilemma maar geef je mening maar :)

Milsen

'@HATECE ik ben wel een könig fan dus zou voor die optie gaan en sals Porte zijn bekende dag heeft dan kan konig ook nog wel eens verrassend uit de hoek komen

Laatst gewijzigd
heuvelcolombia

'@HATECE, is combinatie Nizzolo/Colli ook mogelijk?

HATECE

'@heuvelcolombia: dat zou ook kunnen, en gaat dan ten koste van Belletti. Anders heb ik 10 sprinters. Vind het aantal sprinters dit jaar sowieso lastig, maar 10 is teveel.

Ulissi hoor ik helemaal niemand over. Naast een belabberd voorseizoen en de dopingzaak nog andere argumenten. Zie ook dat niet veel anderen echte punchers meenemen in hun team, terwijl er toch wel een aantal aankomsten zijn die zich daarvoor lenen. Alternatieven? Gerrans? Battaglin? ...?

RABBIT_HOLE

Gerrans of Gilbert? wat zeggen jullie?

WCEendT

Geen Ulisi fan...

Chaves piekt richting vuelta, van velen gehoord...

Ik heb beetje zelfde probleem, team is goed... kom eigenlijk 500 tekort dus moet keuze maken tussen Colli en Ruffoni...

WCEendT

'@Rabbit
Gerrans is nog vers, kan gepiekt hebben voor de giro...

Gilbert, gefaald voorseizoen (door meerdere redenen), zal gebrand zijn om een goede giro te rijden. Maar denk niet dat het hem gaat lukken, twee keer zo snel achter elkaar pieken lijkt me moeilijk (met een blessure).

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Prima team Noud! Niet bang dat je iets te veel heuvelrenners hebt tov echte spurten?

Harry De Bakker

Lastig dilemma om mijn laatste 3 miljoen te besteden. Sta voor de volgende keuzes:

1). Greipel

2). D. Caruso/Geniez/Battaglin/Belletti (2 van deze 4) + Ruffoni + Colli

3). Hesjedal/Gerrans (1 van deze 2) + Ruffoni + Colli

4). Viviani + Ruffoni/Colli (1 van deze 2)

Welke keuze - 1, 2, 3, 4 - raden jullie mij aan? En waarom?

Laatst gewijzigd
droomteam

Nu een gestelde per ploeg is niet handig Vooral vanwege de bonus punten ik neem zeker een goedkope uit de ploeg van Contador en Matthews . Simon Clarke of Dubridge enige dagen in het geel ?

droomteam

Ja daarom is het ook een vraagteken voor mij als ik Matthews als kopman gebruikt ?? hij zal wel na de Tour gaan denk ik .

Rebellin

'@Harry

Optie 4. Die 3 renners staan denk ik garant voor minstens 3 top 10 posities en puntenklassement. Beletti verwacht ik niet veel van omdat ook petacchi aanwezig is die aangeeft af en toe mee te sprinten. Battaglin heeft vorig jaar goed gereden, maar om dit te herhalen moet het raar lopen. Alleen caruso (wrsch top 10 AK) is lekker, maar hoeveel punten haalt zo iemand nou echt?

Timocycling

Denk dat ongeveer mijn definitieve team wordt:

http://prntscr.com/7233yd

Mezgec als kopman omdat hij een sprintersploeg volledig om hem heen gebouwd heeft en hij ook heuveltjes over kan dus in veel etappes kans heeft. Nizzolo en Viviani eruit gehaald, en jokers Matthews en Gerrans erin gezet.

Milsen

'@harry ik denk dat je je keuze ook moet baseren op wat je allemaal al hebt. Heb je nog 2 sprinters nodig ja of nee. als dat het geval is valt optie 1 af. Verder zie ik colli en ruffoni bij elkaar meer punten halen dan viviani en als gerrans dan een beetje piekt dan zou optie 3 toch de beste zijn lijkt me of optie 2 met caruso iig erin en die andere tja dat is me om het even

Laatst gewijzigd
Milsen

'@timo ik vind giant niet echt een geweldig team mee heeft genomen om Mezgec goed af te zetten, maar ja wie weet

1 2 ... 5 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.