Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 6 ... 25 26
Gesloten
Fotex

'- Contador (K)
- Porte (K)
- Uran
- Aru
- Pozzovivo
- Van den Broeck
- Atapuma
- Landa
- Zakarin

- Matthews (K)
- Viviani
- Modolo
- Pelucchi
- Lobato
- Hofland
- Ruffoni
- Porsev

- Chernetsky
- Izaguirre
- Roux

RubenVB

Wat voor type renner is Chernetsky?

nafnikleb

Sprinter na lastig parcour.

Nickoz

'@Milsen @Timo Zeker een sterk team voor Mezgec, wel zuur dat Veelers af heeft moeten haken. Lijkt me wel een aderlating voor die ploeg.

@RubenVB Ja klopt inderdaad, als je de afgelopen maanden bekijkt moet je nog maar afwachten waartoe Nizzolo in staat is. Maar vorig jaar heeft hij wel indruk op me gemaakt in de Giro. Je kan wel gelijk hebben dat ik me een beetje laat misleiden door de sterrenverdeling van Scorito.

Trouwens, vind het wel jammer dat alleen de nummer één in het Algemeen klassement van Scorito een prijs (€500) krijgt. Persoonlijk vind ik het leuker dat de top-10, top-50, of top-100 een prijsje krijgt zoals voorheen. Ben in 2013 tijdens de Tour 43e geworden, toen heb ik nog een boek met Tourverhalen mogen ontvangen haha. Een prijs aan alleen de nummer 1 geven vind ik wel jammer, aangezien er ook een dosis aan geluk bij komt kijken.

RubenVB

'@nafnikleb bedankt!

@Fotex leuke selectie, maar je verwacht dat VdB nu wel gaat presteren?

RubenVB

'@Nickoz haha ik vind 500 euro nog wel een leuk bedrag. Het budget van Scorito qua prijzengeld zal niet superhoog liggen, mede door het feit dat het allemaal gratis is. Ze kunnen de 500 euro wel uitsmeren over de top 3/5 bijvoorbeeld. Of inderdaad kleine prijsjes allemaal.

WCEendT

A. Contador
R. Uran
F. Aru
D. Pozzovivo
R. Porte
R. Kreuziger
B. Intxausti
S. Kruijswijk
D. Atapuma
J. Izagirre Inausti
D. Formolo
I. Zakarin

Wie zal ik is weg doen? Wil rond de 9-10 (klimmers) uitkomen.
Kreuziger weg doen geeft me de optie tot Greipel etc. al is sprinters uitkiezen geen echt probleem dit jaar. Genoeg namen die zich bewezen hebben en goedkoop zijn.

Laatst gewijzigd
Bram the Legend

Ik zou Formolo en helaas onze Nederlandse trots Kruijswijk er uit halen.

snuutje

'@WCEendT: Met deze lijst van klimmers ga je het niet redden, te weinig verrassingen.
Ga er b.v. maar eens vanuit dat Aru volledig door het ijs gaat zakken dit jaar, Cataldo zou dan een goede optie zijn maar je moet het wel durven...

Gelegevaar

Ben het volledig eens met @Nickoz wat betreft de prijsverdeling.

IljoKeisseFan

Join mijn groep aub.. http://www.scorito.com/cycling-manager/giro2015/lars-cycling-poule?code=47b69a87-0249-41b2-ab69-b57e0243b76f

WCEendT

Heb je Iljo in je ploeg? ;)?

Fotex

'@Ruben: hij zal moeten ;) Ik weet dat het een grote gok is, zeker voor dat budget. Maar je weet maar nooit, hij heeft het potentieel om top 5 te rijden (als hij niet valt in de eerste week)

droomteam

Ik hen bij Guru al jaren een sub poul eerder via wielrennen het prikbord op wielrennenstartpagina maar dat is er niet meer .
Ik heb er voldoende dus de winnaar krijgt altijd het boek naam dreamteam anton van der veer

Uran

Ik heb nog 2.250 000 over.

Welke wat goedkopere sprinter en klassementsman zou ik erbij halen
Van de goedkope sprinters heb ik lobato,hofland,ruffoni en modolo al

Timocycling

Colli als sprinter en klassement Intxausti of Zakarin?

heuvelcolombia

'@snuutje,
Als je zo gaat denken ga je nooit hoog eindigen. Je moet niet gokken op renners die verrassend tegenvallen, je moet gokken op renners die verrassend meevallen. Een gok op een Ulissi, Betancur of Hesjedal bijvoorbeeld.

@Uran, Pelucchi en Intxausti?

Laatst gewijzigd
droomteam

dat kan ik alleen zien als ik de rest weet En dan blijft het toch een gok het ene jaar zit ik bij de top 10 de volgende keer pech en dan is het zomaar 400 .het is altijd afwachten Maar volg het wielrennen al 55 jaar .

Burn

Nickoz; het is ook een gratis spel he. Maar Wielerflits zelf geeft ook een prijs weg en misschien weten mensen nog meer poules binnen Scorito waaraan je kunt deelnemen voor prijzen? Ik heb de onderstaande gevonden:

Poulenaam: 'Fietskledingvoordeel', prijs; 44 prijzen, ook per etappe
Poulenaam: 'Cyclingpalace', prijs 200 euro

En sowieso zijn er veel die een boek weggeven aan de top 3.

ivo001

Hallo,
Ik heb zojuist geregisteerd op de site.

A. Contador € 5.000.000 Kopman
R. Uran € 3.500.000
F. Aru € 3.000.000
R. Porte € 2.500.000 Kopman
D. Pozzovivo € 2.500.000
R. Hesjedal € 2.000.000
B. Intxausti € 1.500.000
P. Niemiec € 750.000
T. Kangert € 1.000.000
A. Greipel € 3.000.000
M. Matthews € 3.000.000 Kopman
G. Nizzolo € 2.000.000
M. Pelucchi € 750.000
K. Siutsou € 500.000
I. Zakarin € 500.000
S. Kung € 500.000

Dit is mijn huidige selectie. Denk alleen dat ik een beetje een overschot aan klimmers/klassement mannen heb. En ik heb maar 4 sprinters.
Iemand nog tips? Ik zit nu op het minimum aantal renners. als ik nog een paar mannen zoals Paterski en Formolo zou pakken, moet ik een dure renner eruit gooien. En ook Ruffoni en Colli heb ik nog niet, maar kan niet echt zwakke renners vinden in mijn selectie.
Wat te verwachten van Siutsou? Die is ooit op plek 9 geëindigd in het AK.

Ik heb mijn renners toch voornamelijk geselecteerd op behaalde resultaten in klassementen van voorgaande jaren. Ik vind wielrennen een mooie sport, maar heb jarenlang toch alleen maar de tour gevolgd. Vorig jaar ook de Vuelta gevolgd. Alleen renners als Zakarin en Kung heb ik meegenomen vanwege hun recente succesen, maar verder weet ik niet welke renners in vorm zijn en door Scorito ondergewaardeerd worden.

Laatst gewijzigd
Harry De Bakker

Uit jullie reacties begrijp ik dat jullie veel verwachten van B. Intxausti. Maar Movistar heeft ook jongens als I. Anton, R. Fernandez, J. Herrada en J. Izagirre Inausti in de ploeg. De kans is zomaar aanwezig dat Movistar één van deze jongens uitspeelt als kopman. Ik zie B. Intxausti voor 1.500.000 dus best wel als een risico. Is dat terecht of verwachten jullie dat hij echt uitzonderlijk goed gaat presteren?

Laatst gewijzigd
ivo001

'@Harry, wat betreft Intxausti baseer ik me op zijn 8e plaats in de Giro van 2013.

ralphf

sowieso meer sprinter er zijn 5 tot 7 massasprints te verwachten

nafnikleb

Ben er eindelijk uit. Achttien in totaal, drie jokers. Gegokt dat Greipel en Nizzolo het geld niet waard zijn.

Kristoffan

'@ivo,

Als je Uran of Aru er nou eens uithaalt, vooral in Aru hebben veel mensen hun twijfels. En in de plaats daarvan 2 á 3 redelijke sprinters inzet zoals Mezgec, Modolo, Hofland, Lobato en let vooral op Italiaanse sprinters die pieken altijd in deze ronde.

1 2 ... 6 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.