Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 8 ... 25 26
Gesloten
Harry De Bakker

'@WCEendt: Was vorig jaar Battaglin dan de 'sprinter' van de ploeg? Of is het gewoon zijn stijl om kort te finishen in het peleton. Dat laatste kan natuurlijk ook.

Maar is Battaglin wellicht interessant voor de heuveletappes/middelgebergte?

WCEendT

Denk dat het gewoon zijn stijl is, van alles wat kunnen. Twijfel gevalletje, vorig jaar had ik hem wel in me ploeg dit jaar ga ik hem denk niet nemen. Heb het gevoel dat hij er vorig jaar beter voor stond... hoop dat hij me verrast.

rodakerkrade

Ik twijfel nog over 2 opties.
Of het duo Pelluchi en Henao of het trio Colli/Porsev en Formolo.
Mijn overige selectie is verder in balans t.a.v klimmers en sprinters. Wat vinden jullie?

Hunneman180

Ik weet echt niet wie ik als klimmers moet kiezen.. De kans is groter dat sprintetappes door een sprinter worden geworden, dan bergetappes door een klimmers worden geworden. Daarom heb ik alles op de sprinters gegooid.

Het is handig dat je eigenlijk 9 à 10 klimmers hebt, maar zoveel zijn er nu niet eens in vorm. Ik heb nu:

- Contador
- Porte
- Aru
- Pozzovivo
- Intxausti
- D. Caruso

En dan...

Ja, Uran maar die kan ik niet meer betalen..

Verder zijn er niet zoveel klimmers die voor een klassement gaan deze Giro.

Harry De Bakker

'@Hunneman180: de kans dat een rit met aankomst bergop gewonnen wordt door een sprinter is anders zeer klein hoor ... #B&N

dennus

Nizzolo/atapuma of kreuziger/ruffoni?

Of ipv ruffoni potsen?

1e post hier, volg de site en reacties al jaren!

dennus

Potsen=porsev

droomteam

Greipel - Matthews en voor van de broeck een ander ik zou toch kijken als ik Contador er niet in kan krijgen lijkt mij dat je hem nodig hebt .

RubenVB

'@Dennus Kreuziger/Ruffoni

Kreuziger zal sowieso kort top 10 eindigen en zal extra punten krijgen voor winst Contador etappes en Giro.

En Ruffoni is volgens iedereen in vorm :-p

ralphf

'@ Ivo >> I zou zeggen Hesjedal eruit, Kangert eruit en sprinters erin. Krisfoffan heeft goede suggesties.

Tok

Dit is mijn team

Contador
Aru
Uran
Pozzovivo
Porte
Inxauti
Caruso
Atapuma
Zakarin
Izzagire

Matthews
Greipel
Mezgec
Lobato
Modolo
Rufoni
Colli
Felline
Chernetsky

Tips?

heuvelcolombia

Ik hoor niemand over Eugert Zhupa. Die is maar 500.000.

WCEendT

Wist niet dat er een vecht klassement was? :P

WCEendT

Al enige verwachtingen van de TTT?

Ik heb nu 2 tinkoffs, 1 sky, 1 orica, 3 movistars, 1 etix, 1 katusha. Zou niet weten wat ik moet verwachten van deze ploegentijdrit.

ivo001

Ik denk dat ik nu wel redelijk tevreden ben met mijn team:
http://imgur.com/W46mpc3

Hoe goed de renners ook zijn, ik vrees dat ik misschien wel veel ga verliezen op teampunten. Heb alleen maar 2 Astana, 2 Lampre en 2 Movistar, de rest zijn allemaal alleen. Die punten voor de winnaars van de ploegentijdrit tikken flink aan. Vraag me af hoe ver je zou komen met 5 klassementsmannen, 5 sprinters, en dan een stuk of 4 knechten van contador en 4 van Orica voor de TT.

Zou het de moeite waard zijn om Colli of Ruffoni te vervangen voor Paterski? Die heeft ook kans op wat etappes, en wellicht de bergtrui.

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@Ivo: Chaves ipv Kangert, Landa ipv Niemiec?

Colli en Ruffoni gaan punten pakken, maar niet heel veel; Paterski kan veel punten pakken, maar kan ook een nulpunter worden. Dus het hangt er vanaf of je een gokje wilt wagen of niet :)

vickynator

Heeft iemand nog tips?

Laatst gewijzigd
Uran

Paterski zou punten kunnen pakken met aanvallen. Alleen is altijd lastig in te schatten wanneer je hem op moet stellen.

Uran

Ik heb Matthews en Contador als kopmannen. Zou ik een sprinter of klimmer erbij doen als kopman?

vickynator

'@Uran
De kans dat Matthews de Giro uitrijdt is vrijwel nihil. Ik zou je daarom sterk aanraden om voor een extra sprinter te gaan als kopman.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Welk duo kiezen jullie: Damiano Caruso/Porsev of Damiano Caruso/Chygrinskiy of Landa/Pelucchi?

Heb op dit moment Landa/Pelucchi, betekent 8 sprinters, 10 klimmers en 1 echte heuvelman (Felline)

Avatar of
Nick Doup
admin

'@sprintgeit
Houden zo, maar als je D Caruso/Pelucchi kan doen zou ik daar voor gaan. (Of lukt dat niet qua prijs?)

sprintgeit

'@Nick
Nee anders had ik dat inderdaad zeker gedaan!

RubenVB

'@sprintgeit Landa/Pelluchi. Porsev en Chygrinsky verwacht ik vrij weinig van en Landa heeft best een leuk seizoen tot nu toe.

RubenVB

Hoeveel massasprints verwachten jullie? Ik twijfel nog tussen een 'heuvelsprinter' en een 'rassprinter'.. de verdeling is nu 6 HS 3 RS. Dat blijft het of het wordt 5 HS, 4 RS

1 2 ... 8 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.