Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 100 ... 289 290
Primavoormij

Trentin lijkt toch best in orde...

Phoenix0000

.

Jeffrey81

Yup... Best wel inderdaad...

Pom titcock

Trent in?

zomaareens

de vraag is of trentin en v avermaet elkaar in de weg gaan rijden? of voor elkaar gaan rijden? hoe zien jullie dat?

Melkboer

'@hartstikkebedankt @Risje89 Thanks! Zoiets dacht ik ook. Natuurlijk gaat het sterk afhankelijk zijn van welke sprinters überhaupt nog in koers zitten en zich fit voelen. En ook of er eventuele ploegmaats in de ontsnapping zitten.

Al met al tel ik, mits alles meezit, toch best veel sprintmogelijkheden voor types als Colbrelli en Trentin; 8. Natuurlijk is dit koersfhankelijk, maar valt toch niet tegen.

Jordi010

Nizzolo wint massasprint EK voor Démare

ditisdavid

Met twee titels in vier dagen is Nizzolo inmiddels eerder underpriced :p

pedalengebruiken

Zijn er meer mensen die Schachmann overwegen als gokje/verschilmaker? Ik ben er nog niet helemaal over uit of hem erin passen (bijvoorbeeld in plaats van een WvA) nou heel slim of heel dom is.

Potentiele teampunten van Sagan en Buchmann, kan in principe in iedere etappe vanuit de vlucht wel een top5-poisitie noteren en ook wel een renner waar ik fan van ben. Die sleutelbeenbreuk maakt het een aanzienlijk gokje natuurlijk, maar dat betekent ook dat minder mensen hem zullen hebben en dat hij dus, als hij wel goed is, het verschil kan maken. Ze zouden hem toch niet meesturen als hij niet top kan zijn? Stalorders zullen met Sagan in het team misschien wel een probleem zijn, maar ik denk niet dat ze hem snel voor Sagan zullen laten rijden in een etappe waar Sagan nog uit de groep zou kunnen lossen als het toch te hard gaat. Moeilijk in te schatten natuurlijk, maar in principe lijkt het me een minder groot risico dan dat van Van Aert en zijn stalorders.

De Tourminator

Nizzolo moet dus toch mee ...... Pffff daar gaan we weer met het wijzigen van het team
Stuyven trouwens gewoon nummer 5, die is dus ook goed ....

Elpiedro

Maar de vraag is, gaat Stuyven altijd meesprinten? Of verdelen ze het netjes tussen hem, Theuns en Pedersen.....

Valvuillerdemoz

'@pedalengebruiken: Schachman overweeg ik stiekum ook nog wel, behoudens de risico's die jij noemt. Hij is op dit parcours heel goed inzetbaar als ie fit genoeg is. Maar ik durf van Aert er niet uit te klikken.
Die teampunten van Buchman zie ik niet zo, eerlijk gezegd. Die zie ik wel top vijf eindigen, maar ik zie hem nergens eerste staan in een klassement, eerlijk gezegd.

Laatst gewijzigd
BerryKrabbel

Als VDP beter gepositioneerd was had hij gewonnen. Zo veel meer snelheid dan de rest.

Ab Normaal

'@El Piedro
Die vraag is hier al meer dan 10x gesteld.
Niemand weet het, en vanwege het huidige slechte weer gaan we er ook niet meer achter komen.
Stuyven gaat nu natuurlijk geen terrasje pikken.

@Ajvenema
Dat zou ik ook graag willen weten.
De rug van Benoot.

El Mel

Stuiven werd juist flink uit het wiel gereden.

arjenzvob

Zojuist besloten Ewan eruit te laten.... Met pijn in het hart! Maar geeft me zo veel meer mogelijkheden in het budget. Ik denk dat Ewan de tour niet uit gaat rijden en na analyses van het parcours, zie ik te weinig kansen voor hem om het bedrag waard te zijn. Sprintteam wordt nu iets breder, met mannen die mogelijkheden op meer terreinen.

Tenzij ik morgen zwetend wakker word en denk: Ewan moet terug!

Breek

Carapaz en Bardet

Of

Quintana en Landa

?

Laatst gewijzigd
Pom titcock

quintana en bardet @erik

Ludi

'@arjen: 1/3/5/7/10/11 en dan afstappen of wat denk je?

De Kamikaas

Quintana en Landa

Valvuillerdemoz

Lopez en Buchmann

Laatst gewijzigd
BerryKrabbel

Stuyven wordt volledig uit het wiel gereden.

arjenzvob

'@kj: die kans is aanwezig. En ik ben gewoon bang dat hij zijn geld niet waard gaat zijn, terwijl ik daarnaast toch al een aantal sterke sprinters heb. Nu zeker.

Elpiedro

'@Ab Normaal
Weet ik - wellicht gaat ie binnen zitten voor warme choco :)

Voor mij ook een reden om hem niet te nemen - ik verwacht nml, gebaseerd op persbericht van de ploeg, dat ze vooral voor vluchten in week 2 en 3 gaan en verder lekker kijken wie de beste benen heeft voor een sprintje

rooy_united

Welke kenner kan mij een handje helpen.
Voor een tourspel mag ik 12 renners uit kiezen. Per etappe zijn er punten te verdienen voor de uitslag maar ook voor de verschillende truien. Na afloop krijg je ook nog eens punten voor het AK en de top 3 bij de verschillende truien. Ik zoek dus een juiste mix tussen sprinters, klimmers, klassementsrenners, aanvallers en jongeren. Als extra belemmering mogen we deze 10 renners niet gebruiken: Viviani, Ewan, Sagan, Alaphilippe, Valverde, Bernal, Roglic, Pogacar, van Avermaet en Barguil.

Ik zelf denk nu aan de volgende renners:
- Dumoulin
- Quintana
- Pinot
- Van Aert
- Bardet
- Buchmann
- Trentin
- Coquard
- Colbrelli
- Landa
- De Gendt
- Nizzolo

Hoe schatten jullie de kansen in van Schachmann, Higuita, Sivakov en Bennet? Zijn er nog belangrijke namen die ik vergeet?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 100 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.