Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 99 ... 289 290
Primavoormij

NVM: het was niet GvA die viel.

Laatst gewijzigd
pastipaul

s

RemcovanderMaas

weg slaan

Ludi

Naslaan

barceman

Sprinters blijft het lastigste, wat zeggen jullie?
Mezgec vs Venturini. Gaat Mezgec altijd meesprinten? Voor de rest kunnen ze beide aardig goed een heuvel over. Voor Venturini wel de eerste tour. Hebben we hier ook nog Hofstetter, maar zolang niet meer duidelijk is over hem kies ik hem niet. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Bol vs Cocquard. Cocquard sprint vaker mee, maar Bol zal als hij sprint vaker wel hoog eindigen.. Bonifazio schat ik zelf iets lager in.

jandekort

Wat is het lastig dit jaar. Keuze tussen Pogacar of MAL? Wie zouden jullie kiezen? of beide misschien?
Mocht iemand nog wil miljoentjes over hebben, laat het even weten dan! :)

Risje89

'@Barceman Een type Cocquard lijkt deze Tour in het voordeel. Kan me ook niet voorstellen dat Bol 3x top 5 gaat eindigen. Al mag hij graag mijn ongelijk bewijzen natuurlijk.

Risje89

'@jandekort Poga gaat nog wat jongerenpunten meesprokkelen voor die 500.000 meer.

Harderijder

Mijn twijfel zit nu vooral tussen MAL en Buchmann. Normaliter zou ik de laatste kiezen, maar die blessure he...

Ajvenema

Is er iemand die enig idee heeft hoe het ervoor staat met de rug van Tiesj Benoot?

BerryKrabbel

'@Harderijder, check anders de strava van Buchmann. Hij is weer in training.

zomaareens

Landa of Lopez?

hartstikkebedankt

Allebei niet

jandekort

Als 2 extra klimmers zou ik Zakarin en Higuita overwegen. Zakarin gaat voor een goed klassement (Al zegt dat niet veel natuurlijk) en ik schat Higuita vele malen hoger in dan Uran.

Melkboer

Iemand die wil sparren over etappe 19. Er worden sterk verschillende scenario’s beschreven bij voorbeschouwingen. Scorito gaat uit van een aanvallersetappe waarbij de meegevluchte sprinter zal winnen (of een mini kans op een sprint). Touretappe gaat 100% voor een sprint. En indeleiderstrui ziet hier een klassieke renner winnen. Wat denken jullie?

hartstikkebedankt

Sprint en als de juiste mensen meezitten voor de belanghebbende ploegen dan is het voor de vluchters

zomaareens

Waarom zou Uran slecht zijn?

Pom titcock

'@tompot weet je toevallig reden van Kristoff? Of lag die erbij bij die val

Risje89

'@superheldkuijer Ik heb niks gezien/gehoord over een val..

Bartenov

Wie kan mij helpen:

Stuyven of Bol?
Pedersen of Hirschi?

Risje89

'@Melkboer Ik zou rekenen op een sprint met klassieke mannen/sterke sprinters. Denk dat de belanghebbende ploegen, zeker als deze nog niks gewonnen hebben, zo'n kans niet laten liggen.

Theovv

Dilemma's voor een tourspel met 15 renners, ongelimiteerd budget

Van Aert, kan veel punten pakken, maar men blijft zeggen dat ie alleen gaat knechten
Buchmann, Pinot, Quintana, Roglic, Bernal: podiumkandidaten, maar hoe is hun vorm na blessures? Met name Buchmann is twijfelachtig. Over Bernal horen we niks.

Voorlopige team:
-Dumoulin
-Pogacar
-Buchmann (of vanwege blessure vervangen door Landa/Lopez)?
-Pinot (of vanwege blessure vervangen door Landa/Lopez)?
-Quintana (of vanwege blessure vervangen door Landa/Lopez)?
-Roglic (of vanwege blessure vervangen door Landa/Lopez)?
-Bernal (of vanwege blessure vervangen door Landa/Lopez)?

-Alaphillipe

-Ewan
-Bennett
-Nizzolo
-Sagan
-3 van deze 4: Trentin/Viviani/Coquard/Colbrelli

Of heb ik meer puncheurs nodig?

Primavoormij

'@theovv, mooi team, niets meer aan doen.

jandekort

'@zomaareens

Ik zeg niet dat Uran slecht is, ik zeg dat ik Higuita beter vind.

Milanjacks

'@Bartenov Stuyven sowieso over Bol, Hirschi en Pedersen zou ik allebei niet nemen.

1 2 ... 99 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.