Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 98 ... 289 290
Jordi010

Ik zie Buchmann eigenlijk wel gewoon Top 5 finishen. Is volgens Strava gewoon weer in volle training en dan schaar ik hem toch wel onder de beste klimmers... Het blijft uiteraard wel een gok.

En zouden jullie daarnaast eerder Rolland of Herrada kiezen?

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

https://www.indeleiderstrui.nl/idl-producties/305891/tour-de-france-voor-de-deur-tien-last-minute-dark-horse-tips-voor-je-tourpool

Pooltips, moet zeggen dat ik hier en daar toch een verrassende naam tegenkom.

Prinz

omslaan.

Peau-de-Pou

Het valt me op dat Pozzovivvo zo veel gehypet wordt hier...
Die is toch beter dan Aru, Bardet en Zakarin bij elkaar?

Jeffrey81

Pozzovivo gehypet? Hier?

Peau-de-Pou

Sorry, vergat een knipoog

sprintgeit

Wat betreft Pozzovivo ben ik vooral benieuwd hoe vaak Herbert hem gaat aanduiden als 'de pocketklimmer'

Kannibaal van Schepdaal

'@Jeffrey81: Niet akkoord. Sivakov zit nog in het wiel, samen met Roglic, Bernal, Pinot, Pogacar, Dumoulin, Landa, Lopez, Quintana, Mollema, Martin en Martintez.

Jeffrey81

'@ Sprintgeit

Lol... Daar kun je een poultje op zichzelf voor opzetten 😁

Laatst gewijzigd
Ludi

Rojas? ;)

Cerebral36

Demare definitief niet mee.

hartstikkebedankt

Net nog eens de stukken van Bahrain gelezen, voor Colbrelli is er niet eens een vermelding in een bijzin. Alle ballen op Landa, als één team, wordt er gezegd. Tja

Ludi

Vond ik ook typisch @hartstikkebedankt

Kip

Bonustip: Harold Tejada
Wilt u nu echt voor die ene tropische verrassing gaan, dan kan Harold Tejada van Astana wel eens een optie zijn. De Colombiaan van Astana zit pas in zijn eerste profseizoen, maar wordt door manager Alexandre Vinokourov meteen voor de leeuwen gegooid. En dat doet Vino niet zomaar, normaliter kiest hij altijd voor ervaring boven talent. Maar wat goed is komt snel.

Tejada is geen typische Colombiaanse pocketklimmer met zijn lengte van 1.80, maar gaat er niet minder door omhoog. Zo klom hij in de Mont Ventoux Challenge naar een zesde stek, voor mannen als Nairo Quintana en zijn eigen kopman Miguel Angel López. Tevens effende hij het pad voor Jakob Fuglsang en Aleksandr Vlasov in zowel de Ronde van Lombardije als de Giro dell' Emilia. In beide Italiaanse klassiekers was hij de laatste meesterknecht voor de twee kopmannen. IDL

roburger

'@Jasperdewaal1, dat is een mooi rijtje dark-horse tips!

Jori

Nou, Rojas heeft iig meer kans om een etappe deze tour te winnen dan Démare

Pim96

Ik vond het ook wel leuke pooltips. Niet de standaard namen die hier vaak ook besproken worden. Heeft ie leuk gedaan. Niet dat ik het aan durf met Rojas of Rolland, maar het gaat om het idee

Primavoormij

Rolland staat er hier gewoon in hoor! Die gaat 3x top 5 eindigen in een vlucht en daarnaast de bollen winnen!

zomaareens

Hoe zit het Carapaz als je naar de Giro zou gaan, ga je toch niet opeens knechten in de Tour? Zal wel gewoon eigen kansen mogen rijden zeker? Of is dit gewoon: je moet naar de Tour en je zit in de trein, zeg maar dag tegen de Giro?

Jofferde

Ik lees hier weinig over MAL. Zo weinig mensen die vertrouwen hebben in superman?

roburger

Hirschi heeft er bij mij lang ingestaan. Die jongen heeft vorig jaar onschuldig podium (!) gereden in San Sebastian, en reed sterk in de Binckbank Tour. Met de vrijheid vanuit de ploeg kan ie zomaar leuke dingen doen zien voor zijn prijs (500k).

Jeffrey81

'@zomaareens

Dat zou je denken inderdaad, en je zou óók mogen verwachten dat Carapaz naar het einde van de Tour verbetert, aangezien dat in zijn geplande vormcurve past. De vraag is alleen of hij voor die tijd niet al teveel tijd heeft verloren.

@Dermeister

Ik vermoed dat er zo weinig over MAL geschreven wordt omdat iedereen juist wél vertrouwen in hem heeft. Er is gewoon niet zoveel twijfel rondom hem als rondom veel andere renners :)

Laatst gewijzigd
Wellens Nietens

'@Cerebral36 inderdaad, dat geeft duidelijkheid!

pastipaul

Gaat Wout Poels nog wat doen, of alle ballen op Landa?

FrankSteenbergen

Wat een leesplezier weer hier!
Dank voor jullie wijsheid allemaal. Dat wat mij het meest opviel is dat zowel op dit forum als diverse media en de odds Sagan grote favoriet is voor de groene trui. Dat verbaast me, omdat er niet vreselijk veel punch-aankomsten zijn en op het vlakke hij toch echt niet de snelste is. Waarom zou Bennett niet net zo veel kans maken?

1 2 ... 98 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.