Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 102 ... 289 290
Ludi

Die van de tour van 2019 ;)

Timber

Die Strava verwijzingen naar Buchmann en Pinot zeggen overigens ook 0,0 he. Dat is toch totaal anders dan volle bak koersen in de Tour.

Milanjacks

Beste sprinter voor 1 miljoen? Ik kan echt helemaal niets vinden voor die prijs. En hoeveel etappes zijn er nou die een Ewan niet aan kan maar een Nizzolo wel?

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Laporte! Volgens mij ook de enige sprinter van 1 miljoen.

Jordi010

Verwachten jullie dat Venturini en Mezgec zich kunnen mengen in de massasprints en een aantal keer top 10 rijden? Mezgec kan wel een heuvel verteren, maar kan Venturini dat ook?

Milanjacks

Gezien de Vuelta van Venturini lijkt mij anderhalf miljoen erg veel. Ik moet zeggen dat ik alle grote rondes en klassiekers kijk maar een ronde van Burgos wil ik nog wel eens overslaan maar ik zie weinig resultaten waar ik blij van word.

Astarloa

Ik heb ze beiden. Ze kunnen beiden een heuvel over en ik verwacht ze beide ook wel her en der in de top 10.

Warmebakker

Connor Swift kan je als gokje nemen als nog een goedkope sprinter zoekt. 500k

nasibal

Connor Swift kan je als gokje nemen als nog een goedkope sprinter zoekt. 500k

sst ;)

Primavoormij

Beter houden we dat soort namen gewoon even voor ons...

Astarloa

Dan toch echt Pedersen of Koch hoor.

Platje

Heb je zijn uitslagen weleens gezien? Weggegooid geld

Laatst gewijzigd
Chef83

Pedersen kan maar die andere 2 word het niet

Ajvenema

Connor swift lijkt me vooral leuk als je denkt dat Nairoman het geel mee naar huis neemt:)

Kannibaal van Schepdaal

Met dit budget heb je echt geen 500k-renners nodig die 4 keer 17de worden.

Platje

Denk dat 1 keer 17e al moeilijk wordt.. miss pakt ie de eerste jongerentrui wel, (bijna) alle sprinters te oud hiervoor 😄

Jofferde

Een paar dagen voor het begin blijf ik toch twijfelen:
Wel of geen Bernal?

6,5 miljoen... wat een prijs ook

ment5993

Nasibal, een beetje laat, maar dank voor de uitleg! Stel ik op prijs. Dan zijn alle haken en ogen nu helemaal duidelijk m.b.t. punten na de laatste etappe.

Ik zie trouwens de naam Pedersen weinig voorbij komen hier, ook niet als goedkope anvulling op het sprinters/aanvallers team. Ik heb hem zelf wel geselecteerd!

ditisdavid

De eerste witte trui is voor Bol ervan uitgaande dat hij er nog bij zit, en zo niet een loterij.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Van die mensen die doen alsof Bol werelds beste sprinter is..

Pim96

Normaal hou ik nog wel beetje rekening met wie de eerste witte trui pakt. Echter in etappe 2 zal de sprinter die hem pakt, ook weer deze truu kwijt raken denk ik.

Kaassoufflé

Ewan eruit... niemand kan om Nizzolo heen nu.

Drie twijfelpunten nog:

Quintana of MLA
Colbrelli of Trentin
Naesen of GvA of een ander aanvaller

Kaassoufflé

Omslaan

Ludi

Orkaan

Kip

MLA
Trentin
GvA

1 2 ... 102 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.