Nee, want dan mis je 12 renners @michelvz1975
Zonder dollen. Ik denk het wel. Dan heb je 6 sprinters, WvA en Naesen. En dan nog een beetje opvullen. Je moet je ook weer niet blindstaren op die sprinters. Je verlies soms pakken tijdens de sprintetappes is ook een kunst. Het gaat om 21 etappes. Als je op je sprinters bezuinigd ga je, hopelijk, meer punten scoren in de bergen en wellicht eindklassementen.
En Bol, zo veel vertrouwen in hem vanuit zijn ploeg. Dan kan hij vast wel een beetje sprinten toch? En dan hebben we het nog niet over de mooie resultaten die hij al behaalde!
Alle renners die meer dan 400 punten pakken zitten in het winnende team. Bernal pakt meer dan 400 punten in verwachting. Dus zit in mn team. Klettert ie er voor de derde week af, dan baal ik. Maar dat kan roglic, pinot, pogacar, dumoulin... etc ook gebeuren.
Zou bernal + reichenbach bijvoorbeeld nou echt minder punten pakken dan MAL + Quintana. Ben benieuwd. En ik zou reichenbach niet per se meenemen. ;)
'@MilanMulder: "Van die mensen die doen alsof Bol werelds beste sprinter is.."
Dat is niet wat @ditisdavid zei. Hij zei dat de kans groot is dat Bol de witte trui neemt na de eerste etappe. Hij kan ook 10de worden en de witte trui pakken, aangezien hij de enige goede sprinter is die in aanmerking komt voor de witte trui.
En op papier - los van vorm - zit Bol trouwens echt wel in de top acht beste sprinters die hier aan de start staan. En hij wordt nog beter. Op basis van zijn zeges in Nokere Koerse, de Ronde van California, de Ronde van Noorwegen en de Ronde van de Algarve kan hij - als hij in vorm is - echt wel hopen op een zege in deze Tour, wat dan voor het grote publiek zijn echte doorbraak zou betekenen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.