Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 109 ... 289 290
jslk

ik stuur vooralsnog deze mannen de wei in. Wel nog sterke twijfels over veel renners, maar goed, zaterdag is nog ver.

Bernal
roglic
pinot (of toch niet?)
Pogacar
Quintana (of toch niet?)
Uran (vind ik altijd zo'n leuke renner wel twijfels)
Mollema (de stoemper moet er gewoon in)
Sivakov (truipuntjes?)
G. Martin
Kuss (truipuntjes?)
Martinez (rijdt aardig dit jaar, kan ie dat ook in de tour??)
Nieve (maar wanneer stel je die dan op, als ie voor etappes gaat??)
Sagan (hoop dat ie gewoon zn groen pakt...)
Bennett
Viviani (heeft ie wel een goeie trein?)
Colbrelli
Nizzolo
Bol (of toch niet?)
Stuyven (of toch niet?)
van Aert (of toch niet? mag ie meesprinten, pakt roglic de trui?)

Hoop twijfels met dit wmb rare parcours. als na de eerste bergetappes (m.n. etappe 4 denk ik zo) het klassement een beetje gesetteld is, kan het zomaar zijn dat er in de volgende bergetappes weer van die vluchten van 50 man weg mogen waar er dan 10 van overblijven die voor de dagzege gaan.. Zit tus toch te denken wat mindere sprinters in te ruilen voor aanvallers, maar ja, wie dan? Zo'n yates bijvoorbeeld, is wel duur voor gokken op dagzeges, en wanneer inzetten dan?

Het gaat er ws weer op neerkomen dat ik twee uur voor de start nog wat rare wisselingen doe op gevoel.

laupie

Misschien is het al aangehaald, maar ga het toch nog een keer doen. Wat valt te verwachten van rit 2? wordt het zoals vorig jaar vuelta dat de klasbakken gaan strijden, of zal het een gereduceerde sprint worden.
Ik zelf neig toch naar het tweede gezien de laatste 2 klimmetjes niet al te pittig zijn, en zie sterke jongens als Trentin, stuyven, van Aert, GvA, Sagan en Kwiat er nog bij zitten indien het tempo aan het begin niet te hoog is gelegd.

Nou is de kans redelijk aanwezig dat dit er gewoon af gereden wordt aan het begin, en vraag ik mij af wie er dan naar boven komen drijven.

GlennTour

Pinot heeft het geluk dat als hij uitvalt hij tegen dan al heel wat punten gesprokkeld heeft. Porte valt al wanneer hij zijn zadel raakt..:D

Nul verstand

'@jslk, ontzettend goed team. Sommige keuzes kun je over twisten, maar dat houd je. Niks meer aan veranderen dacht ik zo.

M@thijs

Vraagje, vinden jullie deze verdeling te zwaar op het klassementsgedeelte of zo laten?

Teamoverzicht
Klassementsrenner 7 € 30.000.000
Klimmer 5 € 6.000.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 2 € 4.500.000
Sprinter 6 € 17.500.000
Knecht 0 € 0
Totaal 20 € 58.000.000

SurPlace

Flipje als in gilbert?

RemcovanderMaas

'@ Surplace, dan snap ik 'm :-)
Dacht zelf even aan een andere Flip

SurPlace

'@remco ja ik moest ook ff denken😂

SurPlace

'@m@thijs, ben idd bang dat je sprintploeg nu te licht is

SurPlace

Bovendien kun je die 7 ak + 5 klimmers niet alle 12 opstellen in bergetappe. Miss vallen er een paar tegen en wordt keuze voor je gemaakt...

SurPlace

'@kevin, eens met jeffrey. Alaphillipe meenemen, miss nog ploeggenoot van ewan in aanbieding ipv jungels?

Ludi

Hoe vaak mag WvA 0 punten pakken willen zijn uitschieters het goedmaken? Ik denk dat heel veel mensen die hem hebben hem opstellen in 1/2/3/5/7/10/11/12/14/19/20/21 dus 12x. Ik vermoed toch zeker, buiten mogelijke teampunten, 8x een 0. Een venturini pakt mindere pieken maar ik vermoed wel gewoon 8x 20 punten en ik stel hem sowieso in 20 niet op maar minimaal 8 zekere punten. Van aert moet dan in de keren dat hij wel meedoet 168 punten pakken. Das veel.

Kan je zeggen, ja maar joh, pak ze allebei. Dan geldt hetzelfde voor mezgec, of een iets duurdere of andere sprinter.

Mja FOMO..

Zuurvlees

Mijn excuses, de baas bedoelde natuurlijk de Semi-Colombiaan ;)

hartstikkebedankt

Venturini 8 x gemiddeld 11e? Moet je kijken achter welke namen hij sprint in een vlakke sprint in Wallonië, maar ook in de Vuelta vorig jaar.

Laatst gewijzigd
SurPlace

Potjandikkie. Team af, helemaal tevreden, 1 miljoen over. Wat te doen...

1. Quintana upgraden naar carapaz
2. Coquard upgraden naar colbrelli
3. Chavez upgraden naar Valverde

Ik neig naar nr2

Ludi

'@hartstikkebedankt ik snap je punt, maar het aantal sprinters dat echt beter is zal niet per se te groot zijn dat hij niet gemiddeld 20 punten kan halen in sprint etappes. Hij eindigt volgens mij 4/4 voor coquard bv.

Pom titcock

'@surplace, ik zit ongeveer met hetzelfde dilemma, toch die ouwe rot van een valverde maar meenemen? wat kan die goed zijn he

-Wielerfan

Wie denken jullie dat voor de meeste punten zorgt.
Mollema, Jungels of GVA

Ludi

Mollema. Is ook dubbel zo duur

zomaareens

Kan er iemand iets zeggen over viviani? Italiaans kampioenschap niet uitgereden? Is ie echt slecht in vorm? Sprint ie beter dan coquard colbrelli enzv?

-Wielerfan

'@kj

Ja de prijs wil niet altijd wat zeggen hé haha.
Ik heb 9 berggeiten + alaphillipe voor in de bergetappes.

Zou dit niet te veel zijn omdat je er maar 9 op kunt stellen en altijd nog iemand erin kan zetten die punten krijgt met een trui.

Als ik voor Mollema ga heb ik 4 aanvallers.

Ludi

Flip en een aantal berggeiten worden na etappe 8/9/13/15 vast aanvallers. Daar ga ik wel vanuit in ieder geval.

-Wielerfan

'@zomaar eens
Viviani heeft de laatste tijd niet echt geweldige uitslagen gereden. Hier en daar n keer n uitschieter maar meestal achter de andere topsprinters.

Ik vind de prijs van 3.5 ook dan duur als je denkt dat hij misschien in sommige etappes niet mee kan sprinten omdat hij de heuvels misschien niet over komt.

-Wielerfan

'@kj

Daar heb je zeker n punt.
Ik ga je advies opvolgen, dankjewel💪

jsprunk

Kan iemand nu mijn account even 2 dagen locken? Ik heb zojuist het team neergezet dat er zaterdag nog moet staan.

1 2 ... 109 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.