Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 110 ... 289 290
Pietert

slaan

arjenzvob

.....

Laatst gewijzigd
lilalorre

.

SurPlace

'@jsprunk, stuur je ww maar naar mn inbox verander ik m ff en krijg je m zaterdagavond weer terug 😂

vasnd

Ook mijn team est fini behoudens last minute uitvallers.

Geen Wout, geen Ewan, geen Nairoman, geen Superman, geen Landani.

hartstikkebedankt

Ik krijg Ewan er vooralsnog net niet lekker in maar hij is voor 6 van de eerste 11 etappes favoriet wat mij betreft.

jsprunk

Haha @SurPlace; en dan mijn prijzenkast leegroven zeker? :)

callmeal

Nizzolo is gewoon meer dan een prima alternatief voor Ewan, dus ik maak me voor nu geen zorgen. Nog 2 dagen volhouden!

hartstikkebedankt

Nizzolo heb ik ook, ik ben niet overtuigd van Colbrelli en Trentin, vandaar.

arjenzvob

Haha, je kijkt een paar uur niet en het forum is 5 pagina's verder met zinvolle inhoud en provocerende onzin. Wat hou ik toch van deze periode voorafgaand aan de tour.

Poeksel

'@jsprunk: Zelf wachtwoord veranderen en dan blind wat typen (ctrl-c ctrl-v als het twee keer ingevuld moet worden). Zaterdagmiddag wachtwoord opvragen. Opgelost!

vasnd

'@hartstikkebedankt voor mij is het een cointoss tussen Bennett en Ewan voor ritwinsten. Mij kennende zal ik steeds net diegene kiezen die niet de rit wint dus om mezelf die frustratie te besparen heb ik alle ballen op Bennett. Klein beetje onderbuikgevoel weegt mee van zijn zure net-niet-eerste-keus tijd bij Bora. Die man is zo gretig dit jaar. Zie je de verhouding anders dan wordt de keuze automatisch ook anders!

Jammer (maar begrijpelijk) dat Cavagna 750k is. Past niet.

Laatst gewijzigd
SurPlace

'@vasnd en @harstikkebedankt Ewan en Bennett alle2 gaat niet? Waar gaat jullie geld aan op dan? Bernal, Roglic en Dumoulin wrs?

hartstikkebedankt

Ewan én Bennett heb ik het over

SurPlace

'@Surplace, ik heb zowel Dumoulin als Bernal niet en geeft veel ruimte voor een topsprintersploeg. Miss krijg ik de boemerang terug, maar ik heb alle ballen op Roglic :D

Ludi

'@hartstikkebedankt als ewan zeker afstapt na 11 etappes, maar met ~250punten, is het voor jou dan een miskoop of niet?

SurPlace

'@Kj, ik praat duidelijk voor mijn beurt, maar als hij dan paar x kopman is geweest niet lijkt me :)

Elpiedro

Ik heb zowel Bennett, Ewan, Bernal, Roglic als Dumoulin :)

Klassement: 5 -24m
Klimmer: 5 - 6m
Aanvaller: 2 - 4m
Sprinter: 7 - 23.5m
Knecht: 1 - 0.5M

Ik vind 1 sprinter niet alleen sprinter maar ook aanvaller (lees Trentin). Eigenlijk best tevreden, maar wellicht switch ik nog 1 sprinter naar klassement/klimmer

SurPlace

'@ superheldkuijer, zou die oude vos het idd doen? Als hij in klassement nix klaarspeelt, zijn er altijd wel paar punchetappes lijkt me. Maar ik ben ook heel tevreden met Chaves, ik heb nog steeds de hoop dat hij ergens weer de oude wordt en hopelijk nu al ;)

Colbrelli vind ik moeilijk in te schatten omdat ik niet weet of bij die ploeg idd alle ballen op Landa gaan. Iemand heeft me vandaag overtuigd Trentin te nemen voor de VDP-achtige EK inspanningen... De andere 4 topsprinters heb ik al

arjenzvob

Eens met @vasnd en 1 van de redenen waarom ik een keuze tussen die twee gemaakt heb. En Ewan na etappe 11 naar huis met 3 overwinningen en nog 3 keer podium en iedere keer captain... Dat is een prachtig scenario en alleen dan zijn geld waard vind ik. Zelfde geldt voor Bennett maar dat is een keuze.

SurPlace

Sorry, veel te veel tekst, maar wel nuttig

https://www.indeleiderstrui.nl/idl-producties/305891/tour-de-france-voor-de-deur-tien-last-minute-dark-horse-tips-voor-je-tourpool

Tour-lappenmand: Hoe is het met Quintana, Landa, Buchmann en Pinot?

De Tour de France kent in 2020 misschien wel zijn sterkste deelnemersveld ooit, maar de start van de wielerkoers wordt door veel kopmannen niet zonder slag of stoot gehaald. In de voorbereidende koersen gingen overal renners onderuit, waardoor er achter veel van hen een klein vraagteken staat.

Nairo Quintana stapte in de laatste etappe van het Critérium du Dauphiné af. Hij was enkele weken eerder tijdens een training gevallen en was nog steeds niet hersteld van knieklachten, die hij daar aan overhield. Ciclismo Colombiano meldde eerder al dat de kopman van Arkéa-Samsic inmiddels weer op de fiets zit. Samen met enkele ploegmaats legt hij de laatste hand aan zijn Tourvoorbereiding. Zijn ploeg laat aan DH-Net weten dat Quintana gewoon honderd procent fit in Nice arriveert voor de start.

Mikel Landa reed de Dauphiné wel uit, maar hij eindigde in de slotetappe wel op negentien (!) minuten van winnaar Sepp Kuss. Opvallend, want in de dagen ervoor toonde de Spanjaard van Bahrain McLaren juist goede vorm. In diverse Spaanse media nam Landa deze dagen de zorgen weg over de rugklachten, die hem in de slotrit van de Dauphiné parten speelden. Landa bereidt zich op Gran Canaria voor op de Tour de France, waar hij naar 'het hoogst haalbare' streeft. 'Ik ben goed behandeld en het probleem is opgelost. Ik ben honderd procent fit en klaar voor de start. Op de slotdag van de Dauphiné is het gevoel altijd goed geweest. Ik ga om te winnen.'

Emanuel Buchmann dan. De Duitser van BORA-hansgrohe moest in de vierde etappe van de Dauphiné al opgeven, nadat hij was gevallen, in dezelfde crash waar ook Steven Kruijswijk bij lag. Kruijswijk moest de Tour al doorstrepen door een schouderbreukje, Buchmann hield alleen een 'groot hematoom' over aan de val. Er waren meteen zorgen over de gesteldheid van Buchmann, die uiteindelijk op de fiets stapte en de keuring doorstond. BORA-hansgrohe neemt zijn kopman mee naar Frankrijk, maar topfit lijkt hij nog niet. 'Dit is verre van een perfecte voorbereiding voor de Tour, dus het is lastig te zeggen in welke conditie ik daar zal zijn. Ik zal het dag voor dag bekijken. Ik ben vooral heel blij dat ik kan starten en zal er het beste van maken.'

Van Thibaut Pinot was na de Dauphiné lang geen spoor. Hij sloeg het Franse nationale kampioenschap over en liet zich uiteindelijk zien op Strava. Pinot reed alweer volle bak rond La Planche des Belles Filles en lijkt zodoende ook klaar. Egan Bernal (rugklachten) en Primoz Roglic (beurs na een val) halen de Tour de France ook gewoon. Bernal werd al groots aangekondigd als dé kopman bij Team INEOS, Roglic heeft volgens zijn ploeg alweer volle bak kunnen trainen. Zijn herstel ging traag, maar de Nederlandse formatie rekent op zijn kopman.

Laatst gewijzigd
GlennTour

https://sporza.be/nl/2020/08/27/jumbo-visma-zullen-in-de-tour-zien-of-er-kansen-zijn-voor-van-aert~1598521067111/

Het mysterie blijft verder gaan...Wout of geen Wout :D

Laatst gewijzigd
Pom titcock

'@Surplace ik zat ff het parcours te bekijken en dan zie ik alejandro toch zeker 5x top 5 rijden. Dat vosje pakt z'n punten wel, zeker als er geen druk op hem ligt. + Leeftjd is maar een getal toch?

Colbrelli vind ik maar een natte dwelli die altijd ergens rond plek 10 eindigt. Beter die beul van een Trentin, zag m gister VDP is ff pakken dan, leek wel Jan Ullrich in zijn goeie jaren

GlennTour

https://sporza.be/nl/2020/08/27/jumbo-visma-zullen-in-de-tour-zien-of-er-kansen-zijn-voor-van-aert~1598521067111/

Het mysterie blijft...Wout of geen Wout :D

Laatst gewijzigd
cautelous_turtle

Welke etappes zouden jullie Benoot opstellen?

1 2 ... 110 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.