'@Milan +1
Afgelopen dagen vanzelfsprekend weer wat wisselingen gedaan in mijn sterrenensemble. Heb Ewan eruit geklikt, maar dat voelt natuurlijk niet lekker.. Wel tevreden met mijn verdeling op het moment: 30 miljoen voor AK/klim en 28 miljoen voor sprinters/aanvallers. Wat is het irritant leuke bezigheid om je team bij elkaar te puzzelen.
Vandaag trouwens op Sporza weer 2 stukjes over de eigen kansen van WvA. Niet dat je daar veel wijzer van wordt overigens.
Wat leuk om eindelijk weer lekker te kunnen puzzelen op het maken van een selectie. Momenteel zeer tevreden over mijn team. Op basis van een realistisch koersverloop heb ik de winnende 20 renners geselecteerd. Ik maak alvast ruimte in mijn scoritoprijzenkast.
Voelt goed voor nu... totdat komend weekend weer blijkt dat de renners zich toch weer niets van mijn koersscenario aantrekken 😉. Op die momenten moet ik dan maar weer terugdenken aan het plezier dat de voorbereiding heeft gegeven.
Succes allemaal!
'@Tompot,
Gewoon een redelijke sprinter.. daar doe je Trentin wel wat tekort mee. En ja hij wordt 45e, iets met ploegafspraken?Als je ziet hoe hij vorig jaar Touretappes won door bergop klimmers als Mollema en Teuns te lossen, dat is wel niveautje klasbak. In de sprint is Trentin subtop, maar als renner in z'n algemeenheid is het een geweldige coureur.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.