Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 112 ... 289 290
Jeffrey81

Friet of patat?

Pirata

Team klaar, nog een laatste dilemma, hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen:

Zandstrooier voor 1 miljoen als aanvaller of toch must have? Kan ook nog voor no brainer gaan, maar zie dat veel mensen die al hebben hier...

Treenert

Ja die was geskipped idd, da's waar ook. Voor mij geen optie dus eigenlijk wel jammer dat hij afviel ;) . Het gaat wmb om de strekking de 2 toppers wel te moeten hebben en wellicht enkele 3mln sprinters.
Ik zal het aanpassen.

Laatst gewijzigd
Jordi010

'@warmebakker Ik zie Kamna eerlijk gezegd meer als iemand die Buchmann moet gaan ondersteunen.. vandaar de vraag.

Ludi

https://sporza.be/nl/2020/08/27/van-aert-groene-trui-is-voor-later-die-pak-je-niet-zomaar-tussendoor~1598532739002/

Hmm

Laatst gewijzigd
SurPlace

'@Treenert, ik ben het met je eens :)

Ludi

Girafslaan

Milanjacks

omslaan

Milanjacks

Hoeveel etappes zijn er waar een Trentin wel kort kan eindigen en een Colbrelli niet dat is mijn voornaamste vraag. Ik heb het rondeboek erbij gepakt maar kom er niet echt uit.

Ludi

https://sporza.be/nl/2020/08/27/van-aert-groene-trui-is-voor-later-die-pak-je-niet-zomaar-tussendoor~1598532739002/

Wat denken we hiervan?

Laatst gewijzigd
Kalikula

Winnend team staat! Tevreden.

Ric

Ik ga toch gokken met SchAchmann. Mocht het breukje een scheurtje geweest zijn dan zie ik heel veel etappes waar hij heel veel punten kan scoren.

jsprunk

'@KJ: uiteraard!

Pom titcock

'@Milan Mulder heb je Trentin tekeer zien gaan gister? wat een beest zeg. Colbrelli kan daar nooit aan tippen

arjenzvob

https://wielerrevue.nl/artikel/307706/tour-de-france-staat-voor-stormachtig-openingsweekend-kans-op-regen-en-onweersbuien

Deed Wellens nog maar mee!

Milanjacks

Even de discussie van afgelopen twee dagen samengevat in één passend plaatje.

https://imgur.com/a/plmpnEm

Jasperdewaal11

'@ Arjen volgens mij kan een zekere Italiaan ook goed tegen slecht weer ;)

Risje89

'@Milan +1

Afgelopen dagen vanzelfsprekend weer wat wisselingen gedaan in mijn sterrenensemble. Heb Ewan eruit geklikt, maar dat voelt natuurlijk niet lekker.. Wel tevreden met mijn verdeling op het moment: 30 miljoen voor AK/klim en 28 miljoen voor sprinters/aanvallers. Wat is het irritant leuke bezigheid om je team bij elkaar te puzzelen.

Vandaag trouwens op Sporza weer 2 stukjes over de eigen kansen van WvA. Niet dat je daar veel wijzer van wordt overigens.

p.zwart

Wat leuk om eindelijk weer lekker te kunnen puzzelen op het maken van een selectie. Momenteel zeer tevreden over mijn team. Op basis van een realistisch koersverloop heb ik de winnende 20 renners geselecteerd. Ik maak alvast ruimte in mijn scoritoprijzenkast.
Voelt goed voor nu... totdat komend weekend weer blijkt dat de renners zich toch weer niets van mijn koersscenario aantrekken 😉. Op die momenten moet ik dan maar weer terugdenken aan het plezier dat de voorbereiding heeft gegeven.
Succes allemaal!

sprintgeit

'@Tompot,

Gewoon een redelijke sprinter.. daar doe je Trentin wel wat tekort mee. En ja hij wordt 45e, iets met ploegafspraken?Als je ziet hoe hij vorig jaar Touretappes won door bergop klimmers als Mollema en Teuns te lossen, dat is wel niveautje klasbak. In de sprint is Trentin subtop, maar als renner in z'n algemeenheid is het een geweldige coureur.

SurPlace

'@Milan +2

Feike

Gezien het feit dat een ieder hier meer van wielrennen/de tour weet dan de gemiddelde renner :-), hoor ik graag jullie mening:

1) Pogacar of Dumoulin
2) G. Bennett of v. Avermaet
3) Bol/Coguard of Nizzolo/Venturini

arjenzvob

'@Feike: 6 van de 8. Maar met dergelijke keuzes, zeker 2, is het afhankelijk wat de rest van je team is. Wat heb je nodig? Maar dat is al 1000000x gezegd hier.

Sporza staat overigens vol interessante artikelen. Helpt je toch bij bepaalde keuzes.

Primavoormij

Allemaal niet behalve Pogacar.

Feike

'@arjenzvob: ik ben niet duidelijk denk ik. Ik twijfel tussen of Pogacar of Dumoulin etc. Nu heb ik bv Pogacar aangezien ik Roglic ook heb.

1 2 ... 112 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.