Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 113 ... 289 290
shyguy

Momenteel is de verdeling hier:
AK: 6 => 26.5
KL: 4 => 5
SP: 7 => 22
AV: 3 => 4,5

De laatste wisseling was:
Van Aert/Mollema eruit en Impey/Trentin erin omdat ik anders moeilijk aan 9 man kom voor de vlakkere ritten.
WVA zie ik de eerste ritten nog niet mee (mogen) doen om de knikkers maar daar staat tegenover dat ik Trentin overprized vindt en daardoor twijfels blijven bestaan. Misschien is Bol en een upgrade van Impey nog een alternatief.

Voor het betere klim- en klauterwerk kan ik al uit meer dan 9 kan kiezen vandaar dat Mollema niet echt noodzakelijk is.

user26790

Tips van Thijs Zonneveld: Voor wat het waard is? https://www.ad.nl/achter-de-schermen/zo-win-je-het-tour-wielerspel-tips-van-wielerkenner-thijs-zonneveld-br~aa29d6bc/

M@thijs

'@feike

1) Pogacar of Dumoulin
Strepp jongerentrui vs teampunten weg en de vraag wordt simpel, wie eindigd hoger. Die neem je, ik verwacht pogocar maar weet t ook niet.

2) G. Bennett of v. Avermaet
Aanvaller of klimmer? Wat heb je nodig? Ik neem beide.

3) Bol/Coguard of Nizzolo/Venturini
1e duo is goedkoper en gaat denk ik ongeveer een gelijk aantal punten halen. Maar als je bol ook in de heuvels neemt en hier geen vervanging voor hebt is venturini beter.

arjenzvob

'@Feike: je bent hartstikke duidelijk, dat is het hem juist....

Laatst gewijzigd
Poultjesfan123

Hier ook nog leuke poule zag ik voorbijkomen: https://mobile.scorito.com/subleague/tour-de-france-2020/cycle-capital-tourpoule?code=22d0413e-f4f2-4a61-bc76-39ecc504e3b7

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

Omslaan

Kaassoufflé

Ik had Degenkolb lang erin staan, maar na het lezen van dit artikel ga ik toch voor iemand anders:

https://sporza.be/nl/2020/08/26/de-4-tour-musketiers-van-lotto-soudal-ritten-winnen~1598472026929/

Laatst gewijzigd
Poultjesfan123

Zag een paar dagen geleden mooi poultje voorbijkomen
https://mobile.scorito.com/subleague/tour-de-france-2020/cycle-capital-tourpoule?code=22d0413e-f4f2-4a61-bc76-39ecc504e3b7

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@milan😂👍🏻 Jammer dat je hier niet direct plaatjes kunt plaatsen trouwens

Jeffrey81

@milan😂👍🏻 Jammer dat je hier niet direct plaatjes kunt plaatsen trouwens

test

[img]https://i.imgur.com/x3HOmog.png[/img]

Nee, helaas....direct plaatsen lukt me niet inderdaad.

Quoten wel :)

Laatst gewijzigd
Paul Spierings

Weer lekker last minute veranderingen aan het maken. Ik dacht dat ik steady zat zonder Ewan, maar begon toch te twijfelen.

Halve team omgegooid en zit ik ineens zonder Pinot.. even laten bezinken wat ik daar van vind. Gezien zijn prijs en zijn voorliefde voor vroegtijdig afstappen ben ik denk ik wel content.

Laatste keuze is Kuss of Martin en Buchmann of MAL.

MAL scoort elke ronde lekker maar dat was deels vanwege de witte bonus. Buchmann mits fit, eindigt korter in GC (denk ik) en heeft het voordeel van Saganpunten.

G. Martin heeft me nog nooit overtuigd, maar deed dat deze DL ineens wel. Gaat ie vaak top 10 eindigen? Nee dat denk ik ook niet, maar Kuss ook niet.

Pim96

G.Martin zal in een klein groepje nog wel sprinten. Kan dan zomaar top 10 plekken pakken. Kuss zal wel bij de 20 beste klimmers zitten, maar niet vaak top 10. Eventuele teampunten wel interessant.

ebel1999

Wie denken jullie dat vaker in de top 20 komt: G. bennet of Kuss?

Phoenix0000

G. Martin kun je ook makkelijker opstellen in middengebergte ook daar zal ie goed vooraan zitten als groep met favorieten sprint om plek 8 ofzo

Primavoormij

'@ebel geemen: Bennett komt 4x in de top 20 en Kuss 3x. Kuss pakt echter wel meer punten in die 3x dan Bennett in 4x want Kuss wordt namelijk in etappe 18 tweede na Nieve. Bennett heeft wel als bijkomend voordeel dat hij in een van de etappe waarin hij top 20 eindigt, namelijk etappe 4, ook 10 teampunten krijgt voor de overwinning van Roglic.

erick

In TouR Etappe waar ze de favorieten per rit sterren geven staat er voor rit 4/6/en 9 een verrassende naam.
Jan Hirt. Wie kan er mij iets vertellen van deze renner. Is hier nog niet vernoemd.

krypton

Nou erick, ze noemen De Gendt en Kristoff (samen met Sagan) de grootste favorieten voor de eerste etappe. Ik zou dat niet heel serieus nemen...

Laatst gewijzigd
Imbatido

Kuss en George Bennett vind ik zelf ook lastig. Wie is de beste van de twee bergop, gaan ze elkaar afwisselen als laatste knecht en moeten ze in de spaarstand als hun werk erop zit?

Kip

Kuss

Primavoormij

Kuss moest in Burgos werken voor Bennett dus Bennett staat hoger in de pikorde en later in het treintje. Bennett nemen dus.

Bedoin

Bennett

cautelous_turtle

Gaat Cees Bol de heuvels overkomen en meesprinten in Parijs?

Phoenix0000

Denk dat Yuri en team eens wat strategische pooltips moeten geven in plaats van met namen van 500K renners komen die je gezien het budget helemaal niet moet gaan nemen.

Kaassoufflé

Kuss sowieso!

1 2 ... 113 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.