Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 114 ... 289 290
nasibal

Tips van Thijs Zonneveld: Voor wat het waard is? https://www.ad.nl/achter-de-schermen/zo-win-je-het-tour-wielerspel-tips-van-wielerkenner-thijs-zonneveld-br~aa29d6bc/

Ik moet wel een beetje lachen om die foto van 'Cees Bol' bij het NK elite van dit jaar.

madeinstars

Ik denk dat Jumbo Kuss langer bewaart dan Bennett. Kuss js explosiever en kan dus in de laatste kilometers meer herstellen als er mannen wegpoefen.

Jalabert88

Iemand nog meer recente info gelezen over Stuyven, behalve dat hij na het ek aangeeft voor de moeilijkere ritten te gaan?
Insinueert dit volgens jullie dat Theuns of Pedersen de mannen voor de sprint gaan worden? Ik kan helaas nog geen artikel vinden over de intenties van hen.. iemand anders wel?

Pirata

Rechts af slaan

arjenzvob

.

Kannibaal van Schepdaal

Overslaan

Kannibaal van Schepdaal

Vooroverslaan

Poeee001

Hallo

ditisdavid

Vind dit overigens de minste Scorito in jaren. Weinig variatie in het parcours waardoor puncheurs en tijdrijders overbodig zijn, een budget waar zeker gezien het wegvallen van Thomas, Froome en Kruijswijk een paar miljoen af had gemoeten, en een gebrek interessante opties van 1.5 tot en met 3.5 miljoen maken het voor mij onmogelijk om aan een team te komen waar ik met alle 20 renners redelijk tevreden ben. Ben ik de enige hierin?

De Tourminator

Ik heb ook nog niet de ideale 20 gevonden. Maar vanavond puzzelen we lekker verder. Probleem bij mij zijn de Bora mannen en de prijs van de renners van 3M en 3,5M. Nizzolo is voorlopige de enige die de prijs waarschijnlijk vooraf ook waard is ....

Gordon Bleu

'@ditisdavid

Je hoeft niet mee te doen he ...

De Tourminator

https://www.wielerflits.nl/nieuws/wout-van-aert-de-groene-trui-in-de-toekomst-wel-een-doel/

van Aert er als eerste bij mij in en die gaat ook 100% zeker een plek krijgen in mijn ploeg....... Alleen al vanwege zijn recente manier van koersen

Ajvenema

Ik vind dat Joeri goed z’n best heeft gedaan. Moest lachen om Rudy Molaar😂 Van mij hoeven Die martin en martinez overigens niet zo gepitched te worden, anders heeft straks écht iedereen die

jsprunk

Geen zorgen, ik heb Guillaume Martin niet, dus niet iedereen.

Twaburov

Wat een slechte tips van WielerFlits zeg. De argumentatie nog slechter.

Primavoormij

Hier ook geen G. Martin. Één zwaluw maakt nog geen zomer.

madeinstars

Allemachtig die tips... Ryan Gibbons? Hoe kom je erop?

madeinstars

Het probleem met Martin en Martinez is dat je ze voor die ene miljoen gewoon bijna niet kan laten liggen... Ik denk dat 90% van de teams beide renners hebben.

ditisdavid

Het andere probleem met Martinez en Martin is dat de concurrenten van 1.5 miljoen allemaal minder zijn. Dan zijn de alternatieven toch vrij beperkt.

royw

Laatse twijfel, Ewan of S. Bennet

Primavoormij

S. Bennet doet niet mee dus dan maar Ewan.

Samn Bony

Niet?

Franky122

Ilnur Zakarin hahahahahahahahahahahaha.. Geen betere Rus voor 2m hoor. Ineos all the way boys, puzzel ze en laat vooral Bernal thuis!

krypton

'@Sam Bony
Nee, alleen S. Bennett ;)

danusz1986

Welke van deze 2 namen is geen musthave? Ewan, of Miguel Angel Lopez. Ik heb 2 teams op papier staan en dit zijn de namen die ik niet allebei erin kan klikken. Zonder Ewan kan ik een breder sprinterequippe afvaardigen (niet perse dure sprinters). Mal zou mijn 6e klassementman zijn, maar zonder hem kan ik alle duurdere sprinters nemen. Bennett, Sagan, Ewan, Colbrelli, Nizzoli en Coquard. En eventueel een klimmer opwaarderen.

Verder staan de namen: Bernal, Roglic, Pinot, Dumoulin, Pocar, Martin, Martinez, Sagan, Bennett, en Colbrelli en Alaphillipe vast.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 114 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.