Iemand nog meer recente info gelezen over Stuyven, behalve dat hij na het ek aangeeft voor de moeilijkere ritten te gaan?
Insinueert dit volgens jullie dat Theuns of Pedersen de mannen voor de sprint gaan worden? Ik kan helaas nog geen artikel vinden over de intenties van hen.. iemand anders wel?
Vind dit overigens de minste Scorito in jaren. Weinig variatie in het parcours waardoor puncheurs en tijdrijders overbodig zijn, een budget waar zeker gezien het wegvallen van Thomas, Froome en Kruijswijk een paar miljoen af had gemoeten, en een gebrek interessante opties van 1.5 tot en met 3.5 miljoen maken het voor mij onmogelijk om aan een team te komen waar ik met alle 20 renners redelijk tevreden ben. Ben ik de enige hierin?
Welke van deze 2 namen is geen musthave? Ewan, of Miguel Angel Lopez. Ik heb 2 teams op papier staan en dit zijn de namen die ik niet allebei erin kan klikken. Zonder Ewan kan ik een breder sprinterequippe afvaardigen (niet perse dure sprinters). Mal zou mijn 6e klassementman zijn, maar zonder hem kan ik alle duurdere sprinters nemen. Bennett, Sagan, Ewan, Colbrelli, Nizzoli en Coquard. En eventueel een klimmer opwaarderen.
Verder staan de namen: Bernal, Roglic, Pinot, Dumoulin, Pocar, Martin, Martinez, Sagan, Bennett, en Colbrelli en Alaphillipe vast.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.