Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 115 ... 289 290
arjenzvob

'@Daan: gelukkig voegde je daarna nog Flipje toe aan je lijstje namen. Overigens prima namen, weinig verrassingen. Zelf heb ik een keuze gemaakt tussen Bennett en Ewan, want je zult toch 1 van de 2 captain moeten maken. Het geld wat ik overhoud uitgesmeerd over de rest van mijn team.

Timber

Stonden de renners met pijntjes er een beetje fris bij op de ploegenpresentatie?

arjenzvob

'@Timber: allemaal zo scherp als een mes!

danusz1986

'@Arjen

Ook met in het achterhoofd met de kans dat Ewan misschien wel afstapt met de Giro in het hoofd toch?

Samn Bony

'@krypton ja precies, doe wel gelukkig 😁

arjenzvob

Klopt Daan.

Een prachtige analyse en voorbeschouwing op de etappes:

https://www.feltet.dk/nyheder/tour_de_france_2020_rutebeskrivelsen/

Samn Bony

'@krypton ja precies, die wel gelukkig 😁

Cerebral36

Waarom vind iedereen dat voor Ewan een punt maar is dat voor Sagan die ook gewoon voor de Giro staat nog 0 keer benoemd? Omdat Sagan altijd vol voor groen gaat? Gewoon benieuwd..

Mijn twijfel is en blijft Mollema of toch Higuita, bijna iedereen verklaart me voor gek dat ik Higuita wil, maar hij blijft kriebelen haha.

cautelous_turtle

Altijd Higuita kiezen toch? Meer Scorito punten want kans op witte trui..

Cerebral36

Die val spreekt natuurlijk in zijn nadeel, maar ik vraag me af waarom hij dan gewoon de Dauphine uitrijdt terwijl er tig anderen gewoon zijn afgestapt. Zo solidair om Martinez aan de winst te helpen? Kan ik me bijna niet voorstellen.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Denken jullie dat Colbrelli en Trentin must-haves zijn?

danusz1986

'@Cerebral

Sivavkov of heb je die al dan zou ik voor Mollema gaan.

krypton

'@primavoormij
ÉÊn van de twee wel.

Cerebral36

'@Daan Sivakov heb ik al ja. Mollema twijfel ik gewoon. Zijn uitslagen lijken prima, maar als je goed kijkt eindigt hij eigenlijk gewoon waar hij hoort te staan in die startvelden. Niet echt bijzonder. Als Higuita niet was gevallen was het voor mij een no brainer. Maar de val doet me dus twijfelen tussen hem en Molletje.

danusz1986

'@Celebral

Higuita stond ook in mijn team mits fit, maar is nu te onzeker om daar 2 miljoen voor uit te geven als je dat ook bijvoorbeeld aan een fitte andere renner kunt spenderen. Kamna kan ook een pick zijn met upside of heb je die ook al? Ik weet dat hij normaal gesproken voor Buchmann moet rijden, maar volgens mij is Buchmann verre van 100%.

Laatst gewijzigd
GlennTour

Net een bloemetje gaan plukken...Wout-Geen Wout-Wout-Geen Wout-Wout-Geen Wout...:D

GlennTour

Buchmann-Lopez-Buchmann-Lopez...wat een dilemma! :q

Masterw

Ewan risico met besmetting binnen ploeg?

Kip

Free landa! Nu of nooit voor hem

cautelous_turtle

Wat vinden jullie van het volgende team, iets wat er nog mist?

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@krypton welke?

danusz1986

'@Glenn

Makkie Lopez! Finished op de heuvels ook regelmatig top 15-20.

arjenzvob

Mensen denken nog steeds dat het de tour van 2019 is met punchetappes....

Nul verstand

'@cautelous,

Je hebt exact hetzelfde team al ik, op De Buyst na. Volgens mij heeft iedereen een soortgelijk team. Saai hoor..

arjenzvob

Iemand noemde het al eerder: al hadden we allemaal hetzelfde team: opstellingen en vooral captains kiezen is doorslaggevend.

1 2 ... 115 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.