Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 116 ... 289 290
raymankapeens

Fomo.... v Aert bijna als eerste erin geklikt maar lees nu dat groene trui en teambijstaan niet kan....

Toch maar eruit? Zou wel helpen elders in mijn team maar ja.

Straks is ie mega puntenpakker

Feyedaro

Daarom kan je beter ploegleider spelen, word je tenminste gedwongen tot keuzes.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

'@arjen

Uit selectie van welke renners maak jij op dat mensen denken dat het de Tour van 2019 is?

arjenzvob

Niet zo zeer de selecties, wel dat genoemd wordt dat MAL bij finishes op een heuvel ook hoog eindigt...

Treenert

De vraag is of de renner wel de vrijheid krijgt om voor de eerste gele trui te gaan. De openingsrit van en naar Nice voert namelijk over geaccidenteerde wegen. “Ik ben een kanshebber als we een sprint krijgen, maar het blijft de vraag of ik me zal mengen.”

Die gaan gewoon volle bak voor hem koersen zaterdag. Is toch ook gewoon mooi, geel pakken, respect afdwingen, vertrouwen kweken etc etc.

Primavoormij

Gaat dit over Kristoff? @Treenert

Ric

Chaves (vlucht) - Ewan - lopez versus
Bernal - colbrelli - 500.000 (nog in te vullen)

Stijn Lemmens

NEERSLAAN

jsprunk

Inderdaad Treenert. En de "we gaan niks laten liggen" van de ploegleider hint ook in die richting.

Primavoormij

'@Ric Bernal - Colbrelli - Reichenbach sowieso

Ash0

Ik had mijn avonden beter vol kunnen plannen zo vlak voor de start. Één vrije avond en de ploeg gaat 3x over de kop om uiteindelijk weer verdacht dicht bij het origineel te komen. Laatste twijfels nu voor mij zijn Venturini of Mezgec (kan niet goed kiezen, maar volgens mij valt voor beide wat voor en genoeg tegen te bedenken) en de grote twijfel Higuita of Sivakov. Higuita staat er nu en zou makkelijk blijven staan als hij niet van de fiets was gedonderd. Bij Sivakov ben ik bang voor de Ineos stalorders, die knechten altijd hun renners helemaal kapot voor de kopman. Bij een tegenvallende Bernal ben ik ook bang dat Carapaz nog een streepje voor heeft op Sivakov, al vind ik dat niet terecht. Denk dat hij weinig mag ondanks zijn goede vorm. Iemand die hier meer vertrouwen in heeft?

Treenert

'@jsprunk kunnen ze zich momenteel ook niet veroorloven, hoe lang gaat het rondje überhaupt duren zeg maar.

Marsthinaikos

Zaterdag noodweer....Jumbo laat WvA echt niet sprinten, te veel risico.

marconeuvel

Nog zo'n 40 uur tot de start van de tour en er zijn al 118 pagina's en bijna 3.000 berichten geschreven. Netjes!

Treenert

'@zico, ik zie niet in waarom niet.
"Ik schiet maar niet op goal want voor hetzelfde geld scheur ik mijn hamstring?"
Het is topsport waar je moet pakken wat je pakken kunt. Al helemaal in deze (korte?) onvoorspelbare Tour. En een massasprint wordt het wellicht niet eens als ze er hun zinnen op gezet hebben.

RemcovanderMaas

'@marcel
Waarvan ongeveer 1500 berichten over het al dan niet sprinten van Van Aert en 500 over het team van Kevin ;-)

danusz1986

'@Arjen

Ik bedoel er mee te zeggen dan Lopez als hij binnenkomt in het peloton hij altijd wel voor de hoogste plaats daarin gaat.

Treenert

Er zijn meer berichten van mensen die iets over of van Kevin vinden. Ik zeg toffe goser die geen mening over anderen heeft.

Vic413

Bernal en Sivakov er last minute uitsmijten voor Pinot en Quintana?

Valvuillerdemoz

Waarom zou je dat doen?

Marsthinaikos

'@Treenert Als het regent zoals voorspeld is dan zal ook WvA ervoor moeten zorgen dat Roglic en Dumoulin veilig in de 3km zone zijn. Geloof niet dat hij daarna nog volle bak zal meesprinten.

Treenert

Niet opstellen zou dan logisch zijn ;)

Valvuillerdemoz

Pfff, Het Van Aert-Dilemma. Klinkt als een roman van Dan Brown! k denk dat ik maar Mezgec ipv Van Aert er in doe. De snelle Sloveen zal zeker meesprinten.

Laatst gewijzigd
Treenert

NEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

Florian

Zijn er überhaupt nog mensen die Buchmann meenemen?

1 2 ... 116 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.