Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 117 ... 289 290
RemcovanderMaas

Ik heb Buchmann er nu wel in staan ja, maar twijfel behoorlijk

Florian

Ik neem eigenlijk niet eens één 3.5M man (AK) mee. Dat zijn de klassementsmannen met onzekerheden en gebrek aan (verwachte) resultaat.

Imbatido

Bij die sprinters is het echt lastig afwegen vind ik, zowel in de 3, 2 en 1,5 categorie. Elke renner heeft wel een pluspunt en een minpunt.

Als Stuyven en Theuns in Polen niet ineens een rit voor Pedersen waren gegaan had ik Stuyven er zo ingeklikt. Nu weet ik het niet met hem. Vorig jaar deed hij altijd mee, maar hij zal zelf ook wel weten dat hij geen massasprint gaat winnen in de Tour. Ik vrees een beetje dat ze gaan rouleren bij Trek en bij Scorito is dat klote.

Florian

*Test*

marconeuvel

'@janraas dan ben ik wel benieuwd wie je wel neem. Misschien de duurste 6 klassementsrenners? Ik kom niet onder minimaal één van 3,5 uit in mijn team. Buchmann wil ik eigenlijk altijd, maar durf ik nu niet aan.

Ludi

Achtbaan

Valvuillerdemoz

Doorslaan

Florian

Kindje slaan

Zadelpen

Niet bang zijn want Duitsers maken geen grappen. Als die mee doet, is hij goed. Las iets over enkele procenten minder, en dat lijkt me geen nadeel voor een eerste week. Rustig aanharken en vanaf week twee oogsten.

Florian

Dat is waar.

Valvuillerdemoz

'@Imbatido: Die andere twee van Trek hebben toch nog minder kans om een massasprint in de Tour te winnen? Waarom zouden ze die laten sprinten?

Laatst gewijzigd
Florian

Ik vind Theuns op t vlakke sneller dan Stuyven.

Valvuillerdemoz

'@JanRaas: alleen op de training dan zeker?

Imbatido

'@Valvuillerdemoz: Mads Pedersen is de enige die dit jaar een massasprint heeft gewonnen bij Trek. En dat was wel redelijk indrukwekkend. Het zou raar zijn om het dan niet opnieuw te proberen in de Tour met een goede leadout van Stuyven en Theuns. Stuyven zelf wordt ook hooguit vijfde. En Pedersen is natuurlijk de wereldkampioen.

Laatst gewijzigd
Florian

Wereldkampioen zegt niets. Kan zelfs averechts werken :)

Treenert

Ik zit nog eens naar de statistieken van de Gendt te kijken om mijn laatste plekje van 750k-1mln te vullen.
Zonneveld zegt te denken dat de Gendt niet fantastisch in vorm is maar waar baseert hij zich dan op, op die 2 rondjes onlangs verreden? Of op de Belgisch ITT? Daar werd hij idd 4e maar een jaar eerder deed hij hetzelfde met een achterstand van om en nabij de 2 minuten om in de Giro én de Tour derde plekken te scoren in de tijdrit. Je kunt 'm om te beginnen in etappe 1 en 2 kwijt. Doetie-ut dan is het fantastisch, doet Ewan het dan is het ook alvast oké.

Waarmee het dus voor dat bedrag een best interessante renner is.

Edit: moet je Ewan nauurlijk wel hebben :)
Ewan is intrinsiek de snelste en als hij straks 3 etappeoverwininngen achter zijn naam heeft staan en Sagan kijkt nog eens naar het puntenklassement, ben ik benieuwd wie er af stapt. Ik denk allebei niet.

Laatst gewijzigd
Ludi

'@zadelpem verkoop jij opels? ;)

Speedyvreter

Hebben jullie ook dat als jullie renners uit je team verwijderd, dat je dan hoopt dat ze in de 1e etappe al van een berg af flikkeren?

arjenzvob

Uhm nee Speedyvreter. Wel hoop ik dat ze niet zo goed scoren.

Martijn Sollie

Ik heb mijn team eigenlijk al een week staan. Ik twijfel nog over mijn sprintteam. Ik heb een sprintteam staan van 6 man (kosten 18,5 miljoen) + Stuyven en WvA. Ik vraag me af of dat niet te weinig is. Ik heb een vrij stevig ak-team. Dus daar ligt ruimte om wat weg te halen. Daarmee kom ik tot het volgende dilemma.

Bardet+Trentin of Ewan+van Avermaet

Jasperdewaal11

Net even Tom Veelers gehoord op radio 1 wat een ontluisterende uitspraak van namen van renners heeft die vent!

Pogakar vond ik nog wel de slechtste.....haha

Treenert

Bij Scorito moeten ze Kämna nog ff leren kennen. Zie de sterren, of eigenlijk ..................

Jempi22

'@Speedyvreter

Misschien overwegen om het wielrennen te laten voor wat het is? Zelfs al mocht je reactie ludiek bedoeld zijn,dan nog kan ik er nooit begrip voor op brengen... Ik hoop dat 'mijn' renners sneller rijden, zo haal ik ook een goed resultaat. Niet dat een ander er 'afflikkert'.

Wat een schele opmerking, en al zeker nu. Als die renner na 21 dagen Tour zijn fiets opbergt en huiswaarts gaat is hij ook maar gewoon een echtgenoot, een broer, een zoon, een vader of een vriend.

Mocht je niet geloven dat de familie van bijvoorbeeld Fabio Jakobsen of Remco Evenepoel zich rot geschrokken heeft en hiervan afziet moet je het maar eens gaan vragen bij deze van Stig Broeckx of nog een stap verder bij deze van Bjorg Lambrecht.

Ga nu maar slapen jongentje

S. Dauert

Hee, heeft iemand het sarcasme uit gezet?

nasibal

Eventjes zonder dollen. Voor het kamp dat zegt: V. AeRT gAaT eKT WeL ZuN KaNsUh KrIJgUh! JUmBo ZoU DiKkIe DoM zIjN!

Hoeveel punten verwacht je van hem?

1 2 ... 117 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.