Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 118 ... 289 290
vasnd

Shit, toch een sprinter opgeofferd voor twee aanvallende renners van 750k. En nu zit ik daar weer te pingpongen tussen 3 gelijkwaardige namen. Goffedomme

-Wielerfan

Mijn laatste twijfelgevalletje dan is mijn team klaar.

Landa, Mollema, Colbrelli

Of

Bernal, kämna, Impey

Help!

Florian

de 1e optie

Florian

Wat zijn nou echt solide dalers in het peloton (het liefst avontuurlijke types) ? Namen als Sagan, Flip, Mohoric, Valverde en Pinot :) weet ik wel. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.

vasnd

Zonderslagofstoot

M@thijs

Kapotslaan

M@thijs

Slaan ma

Ajvenema

Jongens, ik denk dat er niemand écht wil dat er iemand van een berg af flikkert. Rustaaaaag.

Cerebral36

'@Nasi Als Wout gewoon 150 punten haalt ben ik tevreden. Teampunten Roglic, hopelijk her en der een klein eigen succesje en hopelijk voluit in de ITT dan moet dat toch kunnen (denk ik :))

M@thijs

'@speedyvreter ik moest wel ff lachten om je opmerking. Met gestrekt been uit t niets erin. Ga er idd wel van uit dat je een grapje maakt.

Tjaanameistro

Welke klimmer van 3.5 miljoen moet je nou nemen ik heb echt geen idee

Treenert

'@nasibal: 186

krypton

'@Tjaanameistro
Dat kan er maar één zijn als je goed analyseert 😉

Bode80

Free Landa!

vasnd

Nasi, PM.

Meteen mijn laatste bericht voor zaterdag. De ervaring leert dat de laatste dag door dagjesmensen, startzin en stress de emoties hoog oplopen ;).

Succes met de laatste keuzes iedereen en tot zaterdag!

Laatst gewijzigd
Chef83

Me laatste twijfel is
Bardet+lutsenko
Of
Barguil+avermaet en 250 k over
Wie geeft het laatste antwoord😄

Threeohthree

Bizar eigenlijk dat Bernal enkel al 180 +- punten pakt door enkel de jongeren trui. Dat zijn toch wel heel veel 'zekere' punten die ik niet zo snel ergens anders zie. Wel jammer dat MAL niet meer mee doet om de jongeren trui, een van de redenen dat hij altijd zo goed scoorde op Scorito.

Nu zou je Bernal in kunnen ruilen voor MAL (qua klimmen zal het wel om het even zijn) maar dan wat? Maar gewoon 9 dikke sprinters selecteren en hopen dat volgende week het rondje erop zit? Dan houden we nog budget over :P.

Verder viel het mij op dat Barguil het altijd vrij goed doet in Frankrijk maar nooit veel punten oplevert. Al kan ik zijn score uit 2017 niet meer zien. Maar goed, ook niet heel relevant.

Punt is wel dat 2+ mil neerleggen voor alleen en enkel wat bollen niet heel lucratief lijkt (Alaphillipe daar gelaten). Daar moet wel wat extra's bij komen. Of punten jongeren trui of teampunten. Maar allicht is het niet eens nodig om er rekening mee te houden gezien het dit jaar ook gewoon prima naar de winnaar van het ak kan gaan.

Allicht toch maar op het 9 sprinter plan?

ivo001

Ik heb nu voor het eerst ook 250k over. Maar zie gewoon geen andere 750k renner die ik zou willen.
Van Aert is er bij mij toch uit gegaan, en ook veel twijfels over trentin en colbrelli.
Ik speel het wat meer op de aanval deze keer.

raymankapeens

Hmz, team zonder Bernal nu... Voelt toch niet helemaal lekker :P
Wie overwegen hem ook thuis te laten?

Valvuillerdemoz

Nope! Bernal gaat mee.

Astarloa

De enigen die ik nu niet heb die ik op zich graag wel zou willen maar goeie redenen voor heb zijn Ewan en Landa. Dus heb er wel een goed gevoel over. Wie missen jullie echt die je eigenlijk zou willen maar het gewoon niet uitkomt?

RemcovanderMaas

Ik heb geen Bernal / Sivakov
Heb zo’n voorgevoel dat Bernal het niet gaat doen, maar twijfel, twijfel, twijfel ....

Paul Spierings

'@Arie Bombarie

Ewan, Buchmann en Landa.

steefje9

Er is al genoeg over cees bol gesproken maar ik twijfel nog steeds erg over hem. Veel mensen zeggen dat ie geen heuveltje kan verteren maar ze lijken er echt vertrouwen in te hebben. Kan mogelijk ook witte trui hebben na dag 1.

GlennTour

Ik denk dat Bernal er wel zal staan..ondanks het zware parcous gaan Jumbo en Ineos toch alles controleren tot de 3de week vermoed ik. Pieken naar de 3de week.
Het zal aan de andere ploegen zijn om ervoor te zorgen dat beide ploegen al in week 2 moeten aanvallen en minuten terugpakken op bijvoorbeeld een Pinot. Ik denk dan aan die waaierrit, daar kan wel eens wat geks gebeuren.

Aangezien iedereen met kwaaltjes heeft gaan er veel toch proberen in de eerste 2 weken te controleren om zo toch nog wat te "herstellen".
Ik spreek dan enkel over de klassementsmannen natuurlijk.

1 2 ... 118 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.