Ik ben er denk ik achter wat Jeffrey bedoelde trouwens.
Als je bovenin de gele balk op 'forum' klikt en dan naar dit topic wil dan werkt het inderdaad alsnog niet. Klik je in het volgende riedeltje echter op 'forum' en dan weer op dit topic, dan lukt het wel:
edit: Werkt ook niet elke keer merk ik nu.
Nou ja, als diegenen resultaten zoals uit het verleden verwachten, had je daar ook een prijs zoals in het verleden bij verwacht. Iedereen snapt dat de jaren gaan tellen, maar daarom kost ie ook geen 4 miljoen+ meer natuurlijk ;)
En zo belabberd is zijn vorm niet. Dat is wat uitvergroot in de media omdat hij er zelf zo teleurgesteld over was en twijfelde over nog een jaar langer door gaan. Maar in de tussentijd wordt ie toch gewoon weer 12e in de Dauphine, vóór Landa, Porte, Uran en Yates... om maar eens wat namen te noemen
https://sporza.be/nl/2020/08/28/corona-duikt-al-op-bij-lotto-soudal-in-de-tour-maar-er-is-geen-stress~1598602570462/ is toch een heel ander verhaal dan het sensatieartikel van De Telegraaf.
Wat betreft Valverde, het is allemaal minder geworden, maar hij heeft nog wel diverse keren dit seizoen laten zien nog steeds behoorlijk te kunnen sprinten in een uitgedund peloton, b.v. eerste etappe Dauphine.
'@Surplace: Naja hetzelfde geldt eigenlijk voor Poga natuurlijk. Ik denk (mocht alles lopen zoals verwacht) dat ze de eerste 2 plekken in het jongeren klassement zullen invullen vanaf vrij vroeg. Tenzij Mas/Hirschi/Cosnefroy een paar minuten pakken tijdens etappe 2. Dat kan natuurlijk. Het enige wat ik eigenlijk zeg in mijn post dat ik te lui ben om een optimale berekening te doen en gewoon voor de semi-zekere punten van Bernal ga :p.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.