Ook erg fijn dat er Maandag pas bekend wordt gemaakt hoe het met de renners van Lotto zit qua Corona. Er is dus een kans dat heel Lotto straks gewoon uit de Tour wordt gehaald. Zit je dan met Ewan....
https://www.telegraaf.nl/sport/1966578426/corona-slaat-toe-in-tour-de-france-ploeg-pas-maandag-duidelijkheid-over-renners
Deze week pas begonnen met het team snel samen te te stellen en het forum te lezen. Heb blijkbaar wat gemist, want dat omslaan gedoe snap ik echt niet hahah.
Ben ook deze tour toch maar weer voor 7 sprinters gegaan met best wel wat budget. Ook al zijn de sprintritten karig het voelt gewoon niet goed om geen sterk sprintteam te hebben vanwege redelijk zekere punten. Hier ga ik voor de kopmannen voor Sagan en Bennett en heb ik die toch ruim aangevuld met de 3 miljoen sprinters die ook de wat zwaardere parcoursen aankunnen.
Bij de aanvallers zie ik dat je toch meer bij de klimmers moet zoeken dan de heuvel- of klassiekerrenners. Dit is dan gelijk een moeilijk punt voor me, want ik ben meer fan van klassiekerrenners dan klimmers. Ik stel toch vaak de renners op waar ik fan van ben en die ik goed ken. Zo merk ik ook dat ik het altijd lastig vind om talenten op te stellen zoals die van EF en dat ik nu toch met een Valverde in mijn team zit. Nu heb ik uiteindeijk toch 2 flandriens als aanvallers en Poels. Verder bij mij AK-team een aantal renners opgesteld die ritten kunnen gaan winnen als hun klassement tegenvalt.
Verdeling is: 7 ak, 2 klimmers, 7 sprinters, 3 aanvallers en 1 knecht.
Iedereen nog even succes met puzzelen! Ik neig om deze 20 te laten staan, ook al weet ik dat ik deze tour tactisch niet slim ben geweest en ik vooral de renners selecteer wie ik graag succesvol zie deze tour.
Ik tel 4 etappes voor de vrijbuiters. Dit zijn etappe 9,12,14 en 19. Ik hoop tegen die tijd de Groene trui, Witte Trui en of Gele trui in mijn ploeg te hebben + nog wat teamgenoten van de truien. Verder heb je nog Flipje en wat klimmende sprinters die wel een bergje kunnen verdragen. Ik ga mijn kostbare dukaten niet verspillen aan de Cavagna's ,Impey's , De Gendt's en Schachmanns van deze wereld.
Pfffff lotto soudal ik had juist geen ewan maar wel gilbert voor hem ze teampunten en voor gilbert zelf dus daar zijn we nu niet blij mee maar wat nu ?
Ploegleider zelf zegt dat er niet veel aan de hand is😉
Of dan toch maar voor naessen of lutsenko of benoot gaan gaan met avermaet al in me team ?.
Maar mochten ze wel starten en ewan wint pakt gilbert er al 24 pnt 😃😅😅.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.