Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 122 ... 289 290
Hushovd96

'@Zadelpen

Dat maakt het dan toch weer leuk;)
Ik twijfel links en rechts nog wel een beetje.
Vooral over Naesen en GvA.

Jori

Mollema is echt zo'n typische scorito-renner. Eindigt vooraan, maar iedereen krijgt dezelfde tijd als Mollema ;)

Hushovd96

'@Feike

Kuss is ook een van mn twijfel gevallen. Maar weet zo niet wie ik ipv van Kuss zou willen toevoegen.

SurPlace

Roglic en Dumoulin hebben er zin an

https://sporza.be/nl/2020/08/28/tom-dumoulin-voelt-zich-steeds-beter-ook-primoz-roglic-straalt-het-mag-gaan-beginnen~1598594303115/

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Ook erg fijn dat er Maandag pas bekend wordt gemaakt hoe het met de renners van Lotto zit qua Corona. Er is dus een kans dat heel Lotto straks gewoon uit de Tour wordt gehaald. Zit je dan met Ewan....

https://www.telegraaf.nl/sport/1966578426/corona-slaat-toe-in-tour-de-france-ploeg-pas-maandag-duidelijkheid-over-renners

PipoPinot

Higuita en Cosnefroy
of
D. Martinez en Schachmann (of andere 1,5 mil renner)

Laatste stress. Wie o wie kan me helpen?

Feike

'@hushovd; ligt eraan wat je nodig hebt...een vervanger in de bergen? (dan wellicht toch gewoon kuss of martinez)?

Cerebral36

'@Prima Waar haal je dat vandaan? Laatste stuk op Wielerflits staat er niks over rugpijn of wat dan ook. Gewoon dat hij er klaar voor is.

Primavoormij

'@cerebral36: https://www.hln.be/sport/wielrennen/tour-de-france/titelverdediger-bernal-begint-met-kop-zorgen-aan-de-tour-mijn-rug-doet-nog-altijd-wat-pijn~a1f782a6/

Timbapao

https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/wielrennen/6073766/ineos-met-bernal-als-enige-kopman-in-tour-de-france-dat-verdient-hij.amp

Valvuillerdemoz

Ehmm.. Hij hoopt gaandeweg de Tour nog verder te herstellen. (?)
Is ie nou zand aan het strooien voor TJV of voor ons?

Kpenty

Deze week pas begonnen met het team snel samen te te stellen en het forum te lezen. Heb blijkbaar wat gemist, want dat omslaan gedoe snap ik echt niet hahah.

Ben ook deze tour toch maar weer voor 7 sprinters gegaan met best wel wat budget. Ook al zijn de sprintritten karig het voelt gewoon niet goed om geen sterk sprintteam te hebben vanwege redelijk zekere punten. Hier ga ik voor de kopmannen voor Sagan en Bennett en heb ik die toch ruim aangevuld met de 3 miljoen sprinters die ook de wat zwaardere parcoursen aankunnen.

Bij de aanvallers zie ik dat je toch meer bij de klimmers moet zoeken dan de heuvel- of klassiekerrenners. Dit is dan gelijk een moeilijk punt voor me, want ik ben meer fan van klassiekerrenners dan klimmers. Ik stel toch vaak de renners op waar ik fan van ben en die ik goed ken. Zo merk ik ook dat ik het altijd lastig vind om talenten op te stellen zoals die van EF en dat ik nu toch met een Valverde in mijn team zit. Nu heb ik uiteindeijk toch 2 flandriens als aanvallers en Poels. Verder bij mij AK-team een aantal renners opgesteld die ritten kunnen gaan winnen als hun klassement tegenvalt.

Verdeling is: 7 ak, 2 klimmers, 7 sprinters, 3 aanvallers en 1 knecht.

Iedereen nog even succes met puzzelen! Ik neig om deze 20 te laten staan, ook al weet ik dat ik deze tour tactisch niet slim ben geweest en ik vooral de renners selecteer wie ik graag succesvol zie deze tour.

Marinus1984

https://www.indeleiderstrui.nl/tour-de-france/306570/bernal-nog-niet-volledig-verlost-van-rugklachten-nog-wel-wat-last-van

pastipaul

3 miljoen over, Stuyven of trentin?

callmeal

'@pastipaul hangt er vanaf of je een miljoen wil overhouden.

Ash0

Twijfels over Bernal, maar hem eruit halen en dan mindere AK renners upgraden naar Buchmann (twijfel) en Quintana (twijfel) heeft ook zo weinig zin

user26790

Voor mijn gevoel miste ik nog een klassementsrenner en een goedkope aanvaller/sprinter. Jammer van Sivakov maar die moest het veld ruimen coor Landa en Stuyven voor Pedersen . Dit voelt toch beter! We gaan het zien!

ivo001

'@kpenty

Wat ik lastig vind aan de ritten die naar de aanvallers kunnen gaan, is dat de helft daarvan zo'n makkelijk begin hebben dat de lichte klimmers waarschijnlijk niet makkelijk mee kunnen in de vlucht. Daarom ben ik de hele tijd Cavagna aan het overwegen.

Pom titcock

Eerder jammer voor jou dat je Sivakov niet meeneemt, hij zal er zelf niet wakker van liggen ;-)

Milanjacks

Ik tel 4 etappes voor de vrijbuiters. Dit zijn etappe 9,12,14 en 19. Ik hoop tegen die tijd de Groene trui, Witte Trui en of Gele trui in mijn ploeg te hebben + nog wat teamgenoten van de truien. Verder heb je nog Flipje en wat klimmende sprinters die wel een bergje kunnen verdragen. Ik ga mijn kostbare dukaten niet verspillen aan de Cavagna's ,Impey's , De Gendt's en Schachmanns van deze wereld.

JimKro

Ik vind dat omslaan best geinig eigenlijk. Toch een klusje dat we gezamenlijk moeten opknappen. Een beetje extra groepsgevoel.

cautelous_turtle

Voor iemand die Wielerflits op een laptop leest is dat omslaan gebeuren het grootste mysterie van de afgelopen paar jaar

Florian

Ik vind de aanvallers kiezen erg lastig dit jaar

Florian

'@Jimkro ik ben het daar wel een beetje mee eens haha.

Chef83

Pfffff lotto soudal ik had juist geen ewan maar wel gilbert voor hem ze teampunten en voor gilbert zelf dus daar zijn we nu niet blij mee maar wat nu ?
Ploegleider zelf zegt dat er niet veel aan de hand isπŸ˜‰
Of dan toch maar voor naessen of lutsenko of benoot gaan gaan met avermaet al in me team ?.

Maar mochten ze wel starten en ewan wint pakt gilbert er al 24 pnt πŸ˜ƒπŸ˜…πŸ˜….

1 2 ... 122 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.