Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 123 ... 289 290
hartstikkebedankt

Valverde inmiddels toch van de kar gevallen, hoewel ik geloof dat hij nog steeds een goede keus kan zijn.

Er staan 19 renners waar ik niet meer aan kom. De enige twijfel is nog kiezen tussen MAL, Landa en Quintana.

Ze zeggen allemaal dat ze in orde zijn, MAL is de enige die niet echt ergens last van heeft gehad. Quintana staat het hoogst bij de bookies voor eindwinst. MAL staat het hoogst bij de bookies voor podium. Het zijn alledrie niet de beste finishers, maar MAL schat ik het best in op poefpoef finishes, Quintana in sprintjes. Landa hangt er een beetje tussenin en heeft samen met MAL de sterkste ploeg. MAL rijdt tegenwoordig denk ik de sterkste tijdrit. Ze zullen alledrie voor ritwinst gaan als het tegenzit. Dit wordt nog een dag twijfelen.

El Mel

'@Hartstikkebedankt Ik zou voor MAL gaan. Is ook het meest stabiel en staat bij de bookies ook het hoogst voor een top-10 notering. Landa is een strijkijzer en Quintana is gissen naar z'n knie.

Jasperdewaal11

Het teampje staat en is compleet maar zal keurig wachten tot na de deadline eer ik deze presenteer ;)

Treenert

Zal idd met Google Chrome op je laptop te maken hebben dan, gebruik ik ook en ik heb geen idee wat jullie zien/doen met dat omslaan.

Laatst gewijzigd
Risje89

Ik ga er nu ook niet meer aankomen, hoop ik. Ben benieuwd naar 2 renners van ieders team die anders zijn dan de rest.

Lance Beenstrong

Omslaan, nu ook al op PC... Edit:dubbel

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

Omslaan, nu ook al op PC?

madeks

Goedemiddag Dames en Heren
Mijn verdeling op dit moment is

Klassementsrenner 6 25.500.000
Klimmer 5 7.250.000
Aanvaller 3 6.250.000
Sprinter 6 19.000.000

Nou zitten er tussen de klimmers ook aanvallers en tussen de aanvallers ook een extra sprinter (hopelijk)
Toch heb ik nog het gevoel dat mijn klimteam oververtegenwoordigd is maar ik heb geen idee voor welk type renner ik ze in moet wisselen. Tijdrijders en Punchers lijken niet nodig met dit parcours, terwijl ik ook weinig vertrouwen heb in de sprinters die ik nog niet heb.
Tips zijn van harte welkom

mart1202

adf

Florian

Slaankoek

PipoPinot

Higuita en Cosnefroy
of
D. Martinez en Schachmann (of andere 1,5 mil renner)

Wie o wie kan me helpen?

Primavoormij

D. Martinez en Cosnefroy en dan zou ik die extra miljoen gebruiken om Cosnefroy te upgraden naar Chaves.

Treenert

Tsjonge enerzijds wil ik Lotto Soudal door de berichtgeving wel skippen (2x) maar ja als dat al gevolgen gaat hebben as. maandag is het hek sowieso van de dam en kan Scorito beter alvast de poule voor de Giro opengooien.

Ajvenema

Ik denk niet dat ik de Soudal berichtgeving ga meenemen. Zie het als een mooi kans om iets unieker te zijn met Ewan. Zie ook geen vervanger die goed genoeg is eerlijk gezegd. Als Lotto Soudal ten onder gaat, ga ik met ze mee.

steefje9

Ploeg wordt pas daadwerkelijk weggestuurd als er 2 renners binnen ploeg zijn besmet. Stafleden niet meegerekend dus dat zal wel meevallen hoop ik.

Wopperr

Welke 4 sprinters zal ik doen? Moet er nog 2 kiezen?
Hagen, Ventudini, Sarraeu, Bauhaus?

Pom titcock

ventudini man, strijdertje

Primavoormij

Ventudini en Bauhaus sowieso. Ventudini kan goed een heuvel over en heeft de vrijheid binnen zijn ploeg. Bauhaus doet voorlopig nog niet mee maar als hij meedoet ben je spekkoper. Dat gokje kun je wel nemen. Vooral ook omdat alle ploegen hetzelfde gaan zijn en je wil toch wat renners in je team die zich kunnen onderscheiden van de rest.

Florian

Veel succes met Bauhaus kiezen🤔.

PipoPinot

En als je moest kiezen tussen Bol en Venturini?

Risje89

'@Wopperr Ik zou Carl Fredrik Hagen nemen.

Primavoormij

'@PipoPinot Ik zie 4 etappes waar Bol vrijwel zeker top 5 eindigt. Bij Venturini zie ik wat meer mogelijkheden (6 a 7) alleen zie ik hem niet snel top 5 eindigen (ergens tussen 6 en 15).

Pom titcock

'@Wopperr Thor Hushovd voor 500K kan ook nog wel leuk zijn op dit parcours

arjenzvob

Cavendish! @ Wopperr

De Condor van Echt

Grappig, die paniek na een nieuwsberichtje, nu over LTS. Net zoals na dat media-verkeersongelukje van Roglic's significant other. Even voor 12u verscheen een iets uitgebreidere update: https://www.hln.be/sport/wielrennen/tour-de-france/lotto-soudal-ontsnapt-aan-uitsluiting-na-twee-niet-negatieve-coronatests-omstreden-covid-maatregel-net-op-tijd-geschrapt~a6b00b0ae/.
Doe ermee wat je wil.
(
Ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt; tuurlijk worden de tests maandag pas bekend, maar er zijn dan ook nog hertests nodig. LTS zal evenveel kans maken op uitsluiting als elk ander team.)

1 2 ... 123 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.