Mijn team bijna compleet nog 3,5 miljoen voor 3 renners. Zonder colbrelli en trentin naar de tour. Nu een verdeling van 5 klassement, 4 klimmers, 6 sprinters en alaflip en van aert. Ik ben nog aan het dubben wat ik met het overige geld ga doen.
Venturini- Formolo- cosnofroy
Stuyven- naessen- benoot
Venturini- Van Avermaat- Kamna
De mogelijkheden zijn eindeloos. Vanavond en morgenvroeg dat nog maar 15x omgooien en dan de verkeerde keuze maken. Iemand nog aanraders voor die 3 renners?
Mijn date vanavond ook maar afgezegd om nog even goed te kunnen puzzelen. Toch prioriteiten stellen in het leven hé.
Kwesties om te bekijken vanvond:
- Hoe ga ik van Aert erin krijgen?
- Hoe ziet mijn team eruit zonder ewan?
- In welke 3.5 miljoen AK man heb ik het meeste vertrouwen?.
- Vind ik 6 sprinters genoeg of wil ik toch een zevende erin knallen?
- Vertrouwen in Mollema of toch nog een Sivakov of Barquil overwegen?
Nou drukke avond ga ik tegemoet. Heerlijk zo op het laatste moment nog wat schuiven en hopen op de juiste keuzes. Succes allen met de laatste loodjes.
Nou toch nog één ei om te leggen:
MAL en Venturini
of
Sivakov en Colbrelli
Venturini kan heel veel terreinen overleven, maar komt denk ik wel écht te kort in de massasprints. Of Colbrelli zo veel meer punten gaat halen vraag ik me af. MAL kan 3e worden maar ook 9e, Sivakov is leuk als Bernal de gele trui heeft maar dat is nog maar afwachten. Zelf kan hij 3e zijn in de pikorde bij Ineos en iedere bergetappe buiten de top-20 eindigen, of hij kan zelf ook nog hoog eindigen. Laat de deadline maar komen
Die onzin over de koppeltjes hebben we nu ook wel genoeg voorbij zien komen zeg, kom op Pozzovivo en Nizzolo?
Ik betwijfel of het zinvol is om Higuita en Martinez te nemen. Straks moet de Higuita knechten voor Martinez of andersom. Geen idee wat nou precies de ambities van Higuita nu zijn na zijn valpartij trouwens. Rijd wel mooi rond in zijn Colombiaanse kampioenstruitje. Is het niet verstandiger om dan die twee miljoen van Higuita te besteden aan Mollema of Barguil? Uran blijft thuis en Sivakov heeft al een plekje.
Grappig al die koppeltjestheorieën. Mijn collega begon er vandaag ook al over. Nu ik dit hier lees begint het mij wel te overtuigen. Niet van die kansloze koppeltjes als Viviani en Martin dan, maar:
- Bernal, Kwiatkowski (gelezen dat hij voor geel in de eerste week mag).
- Roglic, Dumoulin (lekker puntjes sprokkelen als ze 1 en 2 staan).
Deze vind ik zelf een parel:
- Coquard en Rolland (coquard kan echt meestrijden voor groen. Stel sagan is zwak, ben je spekkoper. Rolland kan dan in de bergen ook nog puntjes meesprokkelen van de teamtrui en evt bergtrui pakken.
- Lopez en Fraile (vooral als lopez in de bergtrui rondrijd en fraile voor de vierde etappe op rij het hazenpad kiest.)
- Dan Martin en Hugohofstetter (sprinter van ISN)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.