Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 128 ... 289 290
Valvuillerdemoz

'@Ab: Haha ja, dat kan maar zo!

Zadelpen

Ik ga vanaf morgen in quarantine. Gaat me niet gebeuren dat ik eerste sta, en dat ze geheel team Zadelpen uit koers nemen. Als je zo goed er voor staat, ga je geen risico’s meer nemen.

De ‘wees verstandig, eet een appel’ methode. Het lijkt wel uit de mode he, appels eten?

Laatst gewijzigd
Franky122

Wie denken jullie gaat hoger eindigen: Landa of Quintana?

Charlie33

Ik hanteer al jaren de koppeltjestactiek. Dat legt me geen windeieren. Al jaren beter dan 95% en drie bekertjes. Ik ga dit jaar voor Cees Bol en Tiesj Benoot van Sunweb. En voor Cosnefroy en Bardet als Romain dan in de bollen rijdt.... dan pak je ook nog extra punten.

ebel1999

Mijn team bijna compleet nog 3,5 miljoen voor 3 renners. Zonder colbrelli en trentin naar de tour. Nu een verdeling van 5 klassement, 4 klimmers, 6 sprinters en alaflip en van aert. Ik ben nog aan het dubben wat ik met het overige geld ga doen.

Venturini- Formolo- cosnofroy
Stuyven- naessen- benoot
Venturini- Van Avermaat- Kamna

De mogelijkheden zijn eindeloos. Vanavond en morgenvroeg dat nog maar 15x omgooien en dan de verkeerde keuze maken. Iemand nog aanraders voor die 3 renners?

raymankapeens

'@JanRaas. Die regel was vorige keer bij klassiekers ook. Maar toch besloot Scorito mensen die vol hadden ingezet op eerste weekend en daarna corona te naaien door spel ongeldig te verklaren

p.zwart

Coquard en Rolland
Bonifazio en Calmejane
Martin en Greipel
Ook mooie koppeltjes ⏳

Florian

'@P.zwart verschrikkelijke koppeltjes naar mijn mening

Zadelpen

Afghaan.

Edit

Kom af en toe helemaal niet meer terug op het forum. Hardnekkig bugje.

Laatst gewijzigd
zeewolde

Die koppeltjes redenering is echt onzin.
Zeker als daarbij Pozzovivo genoemd wordt. Je hoeft alleen de ploeggenoot te hebben niet de ritwinnaar of truidrager zelf. Ik zie in zijn prijsklasse wel betere renners.

Cerebral36

Zit hier iemand meerdere account aan te maken ofzo met al die bizarre koppeltjes opeens? Als je nou Ewan De Gendt, Bennett Asgreen, Sagan Kamna of zo zegt dan snap ik het nog.

Pim96

Mijn date vanavond ook maar afgezegd om nog even goed te kunnen puzzelen. Toch prioriteiten stellen in het leven hé.

Kwesties om te bekijken vanvond:
- Hoe ga ik van Aert erin krijgen?
- Hoe ziet mijn team eruit zonder ewan?
- In welke 3.5 miljoen AK man heb ik het meeste vertrouwen?.
- Vind ik 6 sprinters genoeg of wil ik toch een zevende erin knallen?
- Vertrouwen in Mollema of toch nog een Sivakov of Barquil overwegen?

Nou drukke avond ga ik tegemoet. Heerlijk zo op het laatste moment nog wat schuiven en hopen op de juiste keuzes. Succes allen met de laatste loodjes.

Benzardi

Sponsorbaas Benzardi heeft zijn pen neergelegd, de contracten zijn getekend .

"We hebben 20 giganten aan kunnen trekken, voor weinig en daar is geen woord van gelogen" zei Benzardi tegen het plaatselijke sufferdje van Nice.

marconeuvel

Inderdaad, ik zie niet in hoe bijvoorbeeld Pozzovivo en Nizzolo elkaar team- of truipunten kunnen bezorgen. En bovendien, stel dat Pozzovivo wel 2 weken in het geel rijdt (je weet het nooit ;)), dan hoef je hem inderdaad niet te hebben om toch die punten met Nizzolo te pakken.

Ajvenema

Dat hele koppeltjes verhaal is toch sowieso idioot. Het is handig als je renners selecteert die ook punten via hun teamgenoten kunnen scoren, maar daar hoef je ze heus niet allebei voor te hebben.

Astarloa

Die koppeltjes zijn best lachwekkend inderdaad. Toch nog veel mensen die WVA erin hebben/willen? Zijn interview was toch zo klaar als een klontje leek mij.

Charlie33

Triootjes zijn mogelijk nog beter dan koppeltjes. Bijv Mas, Soler en Valverde. Of Tejada, LL Sanchez en Lutsenko van Astana. Dan strijd je op drie fronten en profiteer je optimaal van elkaars resultaten.

hartstikkebedankt

Nou toch nog één ei om te leggen:

MAL en Venturini

of

Sivakov en Colbrelli

Venturini kan heel veel terreinen overleven, maar komt denk ik wel écht te kort in de massasprints. Of Colbrelli zo veel meer punten gaat halen vraag ik me af. MAL kan 3e worden maar ook 9e, Sivakov is leuk als Bernal de gele trui heeft maar dat is nog maar afwachten. Zelf kan hij 3e zijn in de pikorde bij Ineos en iedere bergetappe buiten de top-20 eindigen, of hij kan zelf ook nog hoog eindigen. Laat de deadline maar komen

Die onzin over de koppeltjes hebben we nu ook wel genoeg voorbij zien komen zeg, kom op Pozzovivo en Nizzolo?

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Arie Woutje kan zeggen wat hij wil maar afhankelijk van het koersverloop weet je het gewoon niet met DE man in vorm. Daarbij is er zelden zo'n geval van FOMO geweest als bij Woutje haha. Ik heb hem dus gewoon mee al is het wellicht tegen beter weten in haha.

Ralph123

Ik betwijfel of het zinvol is om Higuita en Martinez te nemen. Straks moet de Higuita knechten voor Martinez of andersom. Geen idee wat nou precies de ambities van Higuita nu zijn na zijn valpartij trouwens. Rijd wel mooi rond in zijn Colombiaanse kampioenstruitje. Is het niet verstandiger om dan die twee miljoen van Higuita te besteden aan Mollema of Barguil? Uran blijft thuis en Sivakov heeft al een plekje.

Rebellin

Grappig al die koppeltjestheorieën. Mijn collega begon er vandaag ook al over. Nu ik dit hier lees begint het mij wel te overtuigen. Niet van die kansloze koppeltjes als Viviani en Martin dan, maar:
- Bernal, Kwiatkowski (gelezen dat hij voor geel in de eerste week mag).
- Roglic, Dumoulin (lekker puntjes sprokkelen als ze 1 en 2 staan).
Deze vind ik zelf een parel:
- Coquard en Rolland (coquard kan echt meestrijden voor groen. Stel sagan is zwak, ben je spekkoper. Rolland kan dan in de bergen ook nog puntjes meesprokkelen van de teamtrui en evt bergtrui pakken.
- Lopez en Fraile (vooral als lopez in de bergtrui rondrijd en fraile voor de vierde etappe op rij het hazenpad kiest.)
- Dan Martin en Hugohofstetter (sprinter van ISN)

nasibal

– Hoe ga ik van Aert erin krijgen?

– Vind ik 6 sprinters genoeg of wil ik toch een zevende erin knallen?

Hangt er in beide gevallen een beetje vanaf waarin precies.

Cerebral36

'@Ralph Met heel veel pijn heb ik Higuita eruit gelaten. Dit echt puur door de val en de onzekerheid. Martinez daarentegen voor 1 mil is een no brainer voor mij.

Rebellin

Wat denken jullie trouwens van Dylan van Baarle? Krijgt hij af en toe een kans op een ontsnapping? Ik zie hem dan namelijk wel een etappe winnen. Hij is een echte rouleur die ook in de tijdrit nog hoge ogen kan gooien.

Beun

WvA + Venturini

Ja, hij zegt dat hij gaat knechten jaja. Maar als hij toch die eerste etappe wint.. Of toch wat kansjes krijgt.

of

Nizzolo + Kuss

Nizzolo goed in vorm..

1 2 ... 128 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.