Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 135 ... 289 290
RemcovanderMaas

Zonder bron ga ik er maar van uit dat iemand een enorme bak zand over had

Jeffrey81

Paniek, paniek, paniek!!

Denijs

Ewan eruit, colbrelli erin
Upgrade Higuita, MAL gaat mee.
Dit is mijn laatste wijziging. En stop nu met lezen van dit Forum.

jsprunk

Bennett gevallen in de training vanmorgen. Geen grote schade, maar wel wat stram en stijf.

Deurbel

Klopt het wat Denijs en Wl-tje schrijven????????

KV

Haha. Laat ons daarmee stoppen aub. Niet goed voor mijn darmen.

krypton

Nee natuurlijk klopt het niet

Abdoe

In de ochtend voor de start van een Tour is het hier altijd een trollenparadijs. Niet voederen!

Jeffrey81

Niet leuk Sprunk......

Deurbel

Thanks, beetje sneu wat ze doen dan

arjenzvob

Ik las ook dat Bernal alleen nog maar achteruit kan fietsen.
MAL weer met iemand gevochten heeft en disciplinair geschorst is.
Bol opgepakt is wegens bolletjes slikken.
Wout van Aert de tour weigert te rijden omdat hij niet voor groen mag gaan.

Mijn team staat sinds eergisteren vast en het voelt goed. Straks ga ik hem met jullie delen, met onderbouwing uiteraard. Lijkt me leuk en zinvol om die van jullie ook te lezen ipv alleen maar namen droppen. Juist jullie achterliggende gedachtes ben ik erg benieuwd naar!

Ludi

Ik kan niets vinden, alleen dat lotto stafleden vervangt voor de tour

Paul Spierings

Hahaha oke I'm out.

Florian

Stuyven voor het groen, Trentin deruit

Ludi

Update IV - 29 augustus 2020 (8.10 uur): 'Twee positieve tests betekent tóch weer exit ploeg'
Hoewel David Lappartient vrijdag in zijn nopjes was, heeft de Franse overheid ingegrepen en moet de UCI zich tóch aan de oude regel houden. Dat heeft VeloNews te horen gekregen van bronnen in het peloton. Dat betekent dat een ploeg zijn biezen moet pakken, wanneer er twee renners of stafleden een positieve test afleggen.

Bedoelen ze dit. Kan inderdaad lullig worden voor ewan. Eens.

tvm

Colbrelli gaat zich niet mengen in de sprints las ik hier op de site gisteravond.. vreemde keuze van de ploeg.

Ook opmerkelijke keuze vind ik dat van Aert niet voor groen mag gaan las ik op de ploegsite.

Wat ik ook niet begrijp is dat ze bij EF de kaart Higuita trekken las ik op twitter. Martinez reed zo sterk in de Dauphine.

Jeffrey81

Lezen jullie ook steeds David La Patiënt?

sprintgeit

Kom net toevallig de neef van Bram Tankink tegen op het terras: ‘Roglic voelt zich toch niet 100%. Zeeman twijfelt inmiddels aan kans op touroverwinning ook gezien vormpeil van Dumoulin en zet waarschijnlijk toch alles op alles voor geel en etappezeges met v Aert In de eerste week. Dumoulin Martin en Grondahl Jansen vormen de sprinttrein. Zien dit als een mooie kans voor Tom om nog wat koershardheid op te doen in de eerste week’

Doe ermee wat je wilt..

Ludi

Klik

De Kamikaas

'@sprintgeit Die biertjes om half 11 's ochtends, in de zon op een terras, smaken altijd goed ;)

sprintgeit

Was een koffie’tje voor mij, maar de neef van de Tank doet niet moeilijk over een affligem op de vroege morgen inderdaad.

RemcovanderMaas

Zullen ook niet de eerste geweest zijn van vandaag zo te lezen

RemcovanderMaas

Maar eerlijk is eerlijk, een Affligem Triple smaakt altijd

Poeksel

Peter Sagan gaat voor geel en Tejada wil de Tour winnen.

(Haha, deze uitspraken zijn gewoon waar!)

Jori

Naesen heeft ambitie: Rit 2, 8, 9, stiekem 4 en 5

LTS kan er al uit liggen voor de tour begint: Als ze het invoeren als nieuwe regel, tellen de eerste metingen niet omdat de teamleden zijn verwijderd en is LTS veilig. Echter als het officieel een besluit terugdraaien wordt, kunnen ze worden geweerd. Daarnaast is dus de pré-testronde covid al geweest en is de eerste test pas op de rustdag.

Bijzonder onduidelijk allemaal dus. Wel lijkt me dat als LTS mag starten, ze dus ook niet meer later geweerd kunnen worden op basis van de besmettingen van de verzorgen en mechaniciën.

1 2 ... 135 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.