Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 134 ... 289 290
B100

Ja aanvallers zijn lastig zeg.. iets te veel focus op het klimmen wellicht. Wie zou jij er in zetten denk je?

Reus

Na twee weken lezen en puzzelen slaat de voorpret bijna om in een vorm van frustratie..... Het lijkt veruit de moeilijkste puzzel in jaren. Zoveel onzekerheden in vorm, fitheid, stalorders, uitrijden en “wie mag welke dag in de ploeg” dat er voor elke keus wat te zeggen valt.

Heb mijn team nu gebouwd rond een aantal “zekerheden”. Het enige zekerheidje dat ik er niet inkrijg is Ewan.. Kies toch voor Trentin-Coquard ipv Ewan-Mezgec/Venturini. En dat alleen naar omdat Trentin nog “bruikbaar” is in vluchetappes..

Die vlucht etappes is waar het voor mij vaak mis gaat. Elk jaar een prachtige parel/dark horse in de ploeg. Elke keer weer net niet opgesteld in de etappe dat ie los gaat. Die pech/onzekerheid/onkunde/gebrek aan wielerinzicht probeer ik nu maar in te dekken voor wat usual suspects.

We gaan t zien.... Blij dat het eindelijk losgaat vandaag!

Jeffrey81

'@B B

Die focus op het klimmen is juist goed, maar wie van deze renners zie je dan in een aanvallers rol?

fietsumerin

Wie verwachten jullie meer in de top 10 in de bergetappes Landa of Quintana

Derailleurtje

Kamna, Formolo, Barguil en Sivakov... Ze kosten niet allemaal evenveel, maar ik blijf maar schuiven en wisselen met deze vier. Op dit moment heb ik Kamna, Formolo en Barguil er wel instaan, maar dat voelt toch niet helemaal goed. Het lijkt teveel van hetzelfde. Iemand die mij een zetje in de juiste richting kan geven in dit dilemma?

B100

'@Jeffrey ja dus eigenlijk heel weinig van deze renners haha. Vind de keuze voor aanvallers erg moeilijk dit jaar

krypton

'@Jalabert88
Pedersen heeft een blog voor Cyclingnews en daar heeft hij aan dat ze met drie snelle mannen zijn en per dag gaan kijken wie er sprint o.b.v. hoe ze zich voelen en dat ze heel goed communiceren onderling. Lekker vaag dus.

Daan Brakenhoff

Die laatste 3.5mil klassementrenner zit me toch echt dwars. Als jullie er 1 zouden moeten kiezen wordt het dan Quintana, Landa of MAL? Zou van te voren altijd MAL zeggen maar Toch wel vervelend dat hij niet 1 jaartje jonger meer is en dus geen witte trui punten meer gaat halen.

danusz1986

'@Daan

Toch MAL. Ook in mijn team.

Bernal
Roglic
Pinot
Dumoulin
Pocacar
MAL

Rest van de klassementsmannen zijn mij te twijfelachtig. Quintana, Buchmann, Landa (iets minder) Higuita.

Laatst gewijzigd
En nu dan

Toch nog twijfel. Buchama of Ala?

Paul Spierings

Smackthat

KV

Slaan

RemcovanderMaas

Beide

bollenman

Alaphilippe en Landa

Bennett Sam en Pinot

Wat is de beste keuze?

jsprunk

'@Jalabert: column van Pedersen op Cyclingnews

michelvz1975

Wie neemt mijn laatste twijfel weg... Higuita of toch Sivakov???

danusz1986

'@Ben
3 van de 4!

wl-tsje

Lees net dat Ewan toch getest gaat worden omdat hij grieperig is. Ik laat hem thuis.

bartje

Toch nog een laatste wissel, Quintana en Kwiat er uit voor sivakov en higuita. Klaar, brommeren maar!

Daan Brakenhoff

'@Wl-tsje welke bron?

KV

Waar lees je dat?

bartje

'@wl-tsje bron?

Denijs

'@wl-tsje ah ik lees het ook. Volgens mij mag je dan niet eens starten, toch????

Jalabert88

'@krypton
Ook het bericht gelezen van Stuyven waarin hij zegt te bekijken of het gedurende de tour voor groen wil gaan?
Dan moet hij haast wel iedere keer meesprinten..

Jurrienz

MAL of Buchmann m’n grootste twijfel..
En idd Ewan met griep? Bron?

1 2 ... 134 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.