Na twee weken lezen en puzzelen slaat de voorpret bijna om in een vorm van frustratie..... Het lijkt veruit de moeilijkste puzzel in jaren. Zoveel onzekerheden in vorm, fitheid, stalorders, uitrijden en “wie mag welke dag in de ploeg” dat er voor elke keus wat te zeggen valt.
Heb mijn team nu gebouwd rond een aantal “zekerheden”. Het enige zekerheidje dat ik er niet inkrijg is Ewan.. Kies toch voor Trentin-Coquard ipv Ewan-Mezgec/Venturini. En dat alleen naar omdat Trentin nog “bruikbaar” is in vluchetappes..
Die vlucht etappes is waar het voor mij vaak mis gaat. Elk jaar een prachtige parel/dark horse in de ploeg. Elke keer weer net niet opgesteld in de etappe dat ie los gaat. Die pech/onzekerheid/onkunde/gebrek aan wielerinzicht probeer ik nu maar in te dekken voor wat usual suspects.
We gaan t zien.... Blij dat het eindelijk losgaat vandaag!
Kamna, Formolo, Barguil en Sivakov... Ze kosten niet allemaal evenveel, maar ik blijf maar schuiven en wisselen met deze vier. Op dit moment heb ik Kamna, Formolo en Barguil er wel instaan, maar dat voelt toch niet helemaal goed. Het lijkt teveel van hetzelfde. Iemand die mij een zetje in de juiste richting kan geven in dit dilemma?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.