Elke etappe De Gendt kopman maken, dan weet je zeker dat je hem hebt in de etappe dat hij geen 178e wordt.
Serieuze tip: ga voor de renner die volgens jou de grootste kans heeft om top 3 te finishen. Of dat Bennett/Ewan is met hun snelheid, of juist Sagan/Nizzolo vanwege het aantal scenario's waarin ze vooraan meesprinten mag je zelf afwegen.
Hoeveel klassementsmannen boven de 3,5 miljoen hebben mensen hier? Ik zit op het moment op 5 (de top-5 in mijn ogen) en twijfel om nog een 3,5 miljoen klassementsman op te nemen. Kan hiervoor ook 2 mannen pakken van 2 miljoen.
Quintana/Buchmann/MAL + Rolland of dan kiezen voor Higuita, Mollema of Sivakov.
Eigenlijk is mijn voorkeur Higuita en Mollema, alleen ben ik er redelijk van overtuigd dat Knietana echt goed kan zijn.
Ik heb voor het eerst dat ik het echt lastig vind om het geld juist te besteden binnen de 20 renners. Als ik nog iets downgrade met het idee om elders te gaan upgraden dan kan ik het geld gewoon niet lekker besteden. De smaken in het middensegment qua prijs zijn echt behoorlijk beperkt (bijvoorbeeld klimmers van 1,5 - 3,0M). Of die smaken die er zijn heb ik al. Terwijl er wel enorm veel (Dauphiné-)koopjes zijn ontstaan die allemaal mee zouden mogen maar waar geen plek voor is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.