Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 137 ... 289 290
ditisdavid

Dit wordt weer net zo'n chaotische ochtend als die keer dat Froome een uur voor de deadline viel bij het verkennen van de tijdrit.

mart1202

'@Primavoormij kun je dit ook vertalen voor de niet-spanjaarden onder ons ;)

Valvuillerdemoz

Voordeel van Ewan weglaten is dat er een heleboel geld vrijkomt voor leuke andere renners die mijn team tot nu toe net niet gehaald hebben. En de keuze Bennet vs Ewan als kopman hoeft niet meer gemaakt te worden.

Ludi

Als lotto start is het mega hypocriet om ze voor een volgend algemeen testmoment te benadelen. Wat een vreemde situatie.

krypton

Ik lees trouwens dat de volgende verplichte coronatest voor iedereen pas op de eerste rustdag wordt gehouden. Ik had verwacht dat dit vaker zou gebeuren.

Lotto-Soudal gaat iedereen maandag zelf nog een keer extra testen.

Laatst gewijzigd
Tmuul

om

Ludi

Maandag iedereen testen, dinsdag iemand weg met "rugklachten" zonder officiële test. Klinkt plausibel ;)

Milanjacks

Ik heb G.Martin er zojuist uitgegooid, vorig jaar werd die in een veel zwakker veld twaalfde( 62 schamele scorito punten. Dit jaar is die beter in vorm maar ik betwijfel of die hoger gaat eindigen als 10de. Het grote probleem is ook nog eens dat die verdienstelijk rijd maar ik zie hem weinig top 10 noteringen pakken.

Hij werd vorig jaar respectievelijk 14de, 15de, 15de en een keer 20ste in etappes. Bennett en Kuss zullen vaak een betere optie zijn in de echt zware etappes. Martin is ook te oud voor de witte trui. Ik ga mijn kostbare dukaten ergens anders besteden.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

G. Martin staat er bij mij al lang niet meer in ;)

groppiestan

Quintana of Buchmann?
Wie is fitter, heb ze al 3 keer omgewisseld.
Help!

Milanjacks

'@Sjoerd Sivakov

krypton

'@Kj
Ja, ik zou als team ook stiekem alvast een dag of twee voor de rustdag iedereen preventief testen (inclusief hertest bij een positieve) en dan de persoon in kwestie gewoon naar huis sturen wegens privéomstandigheden.

Laatst gewijzigd
Rob94

Bij mij is Martin uiteindelijk ook gesneuveld. Quintana naar Bardet en Martin naar Barguil. Een tourpoule zonder Bardet kan ik niet maken

soj

'@sjoerd van Dam ik zou als je toch moet kiezen voor Buchman gaan .
Kneuzingen als die er nog zijn bij Buchman is minder erg als met knieklachten fietsen.

tvm

'@sjoerd,

Quintana kiezen. Altijd gretig. Topvorm dit jaar. Volledige kopman. Absolute dark horse dit jaar.

tvm

Lotto-Soudal doet haar sponsor eer aan: het wordt een loterij of ze wel of niet Parijs gaan halen.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Colbrelli out

Kristoff of Trentin in.
Wie o wie?

Karperdrol

Omslaan

niekp

Omslaan

Karperdrol

.

kaboutertje

Roglic kampt met kleine verkoudheid

fietsumerin

Valverde geeft aan vier kansen te zien voor een etappeoverwinning

Valvuillerdemoz

Is wel eens meer geweest, denk ik.... Waar ik hem nog enigszins overwoog, wordt de kans dat ie mee gaat hier niet groter door.

Laatst gewijzigd
mart1202

De condor van varsseveld ziet mogelijkheden voor een etappe overwinning!

Dit loopt spaak

Laat het aub beginnen zodat ik geen last meer heb van deze keuze stress! Ik had alles prima voor elkaar tot Colbrelli roet in het eten gooide.

1 2 ... 137 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.