Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 138 ... 289 290
DvH6

Hij rijdt in ieder geval op een nieuwe fiets

En nu dan

Lang getwijfeld. Maar Bernal out Carapaz in. Buchman out Ala in.

Ik denk nl dat Sagan geen groen wint en daardoor Buchman stuk minder punten haalt dan vorig jaar. Tevens was Buchman vorig jaar fit en in topvorm, dit jaar helaas niet.

Carapaz is in het aankomen sneller dan Bernal. In D. L. BERNAL ook geen opzinbare resultaten voor dat hij de koers verliet. Rugklachten kunnen snel terugkomen dan is de Tour voorbij voor Bernal en zal Carapaz de kopman zijn.

Eindelijk ik ben eruit.

nasibal

Mannen, ik wordt nu toch bang van Ewan. #CeesBolin

Laatst gewijzigd
04398

Carapaz was in voorbereiding ook niet heel opvallend, en stond gepland voor de giro, topvorm moet dus pas over een maand zijn. En won vorig jaar de giro in een niet al te steek deelnemersveld. Bij mij dus geen Carapaz.

Stijn Lemmens

Als Lotto mag starten laat ik EWAN zeker ni thuis.
Want als die besmet is en komt vandaag met andere renners in contact. Gaan er zeker nog meerdere gevallen volgen en wordt een spelletje zonder einde en kan men iedereen gaan thuislaten

Grtz

Laatst gewijzigd
nasibal

Wat ik mooi vind aan die hele SKY discussie is dat ondanks die 'rolverdeling' het zomaar kan zijn dat ALS Sivakov dan op kop moet sleuren, hij gewoon direct Carapaz naar huis rijdt.

Het zou niet de eerste keer zijn dat we dit jaar dergelijke taferelen bij Sky zien.

vasnd

Kreuziger geeft aan dat Boasson hagen een beschermde status heeft binnen de ploeg en nog eenmaal het groen wil targetten. Interesting.. Stuyven out!

vasnd

'@nasibal tuurlijk kan dat, net als dat ons Sep een etappe of 2 Dumoulin in de kreukels reed. Maakt 'm nog niet bij voorbaat de beste Scorito keuze.

En nu dan

Sivakov zal Carapaz er niet afrijden. Ineos wilt ook minimaal 2 renners in de top hebben om Roglic en Tom te kunnen counteren.

En als Sivakov op kop moet rijden dan zal Sivakov niet in de top 5 staan en dus niet TJV kunnen counteren.

Ze zijn dan Sivakov aan het oproken en teamgenoot op achterstand rijden. Zeer domme tactiek zal dat zijn.

krypton

'@karperdrol
Of geen van beiden...

Laatst gewijzigd
Martijn Sollie

Mijn grootste twijfel is of ik 6 of 7 sprinters moet nemen. Op dit moment heb ik er 6 en Stuyven/WvA. Die laatste 2 zijn niet bepaald zekerheidjes voor de sprintetappes. Ik zou eventueel een Higuita of een Sivakov kunnen omwisselen voor een Cees Bol o.i.d. Wat zouden jullie doen?

Primavoormij

Zou ik doen. Dan heb je 7 sprinters + Wva + Stuyven en dus 9 man voor iedere sprintetappe.

Jofferde

'@Martijn ik denk dat 6 man + die 2 namen wel genoeg is.
Mogelijk kun je WVA nog omwisselen voor een 1,5M sprinter

Maarja ik weet ook niet of dat slim is

Sjonge Jonge

https://m.hln.be/sport/wielrennen/tour-de-france/live-tour-de-107de-tour-start-straks-in-nice-lotto-soudal-mag-ondanks-reglementswijziging-gewoon-starten~afe39763/

krypton

6 plus van Aert en/of Stuyven lijkt me voldoende hoor.

sprintgeit

Wat zit iedereen toch moeilijk te doen met Sivakov. In tegenstelling tot eerdere jaren zal INEOS veel minder de koers hoeven dragen. Kans is ook klein dat ze vroeg geel pakken. Het logische scenario lijkt me eerder dat Jumbo aan de boom gaat schudden en dat we dan moeten gaan zien hoeveel INEOS er nog bij zit dan andersom.

Overigens mag Lotto Soudal gewoon starten vandaag, maar dit is natuurlijk wel verre van ideaal. Anderzijds zoals Stijn aangeeft, je kan wel bezig blijven als je Ewan nu wisselt. Bij 3 of meer Corona gevallen in het peloton schijnt überhaupt de hele koers klaar te zijn als ik Zonneveld mag geloven, dus tja..

marconeuvel

Zijn er ook mensen met minder dan 6 sprinters? Ik heb er maar 5 + Van Aert. Te weinig?

krypton

Next

Theovv

Buchmann VS Landa

Wie moet ik kiezen? Ik kom er niet uit. Buchmann vind ik in potentie net een streepje beter, maar wel onzekerder gezien fikse blessure en onderbreking van training. Landa is meestal wel constant in grote rondes.

Wie o wie? Wie is er explosiever voor de daguitslag?

marconeuvel

Krop sla

R R

Echt zo lastig dit. Ik ben de hele ochtend nog aan het wijzigen.
Dit gaat hem waarschijnlijk worden:
Bernal
Roglic
Dumoulin
Pinot
Pogacar
Mollema
Sivakov
Kamna
Martinez
Flip
WvA
GvA
Naesen
Pedersen
Sagan
Bennett
Ewan
Nizzolo
Coquard
Mezgec

Heeft er nog iemand last minute tips of ziet iemand hele verkeerde keuzes?

En nu dan

'@Sprintgeit, helemaal met je eens. Dat is wat ik probeerde uit te leggen.

Oli4smit

Bij mij gaan er gewoon acht sprinters mee, zekere punten. Daarnaast een goed bergteam, gok erop dat er door de hoeveelheid zware etappes er genoeg ruimte gaat zijn voor ontsnappingen waardoor klassementsmannen minder punten pakken. Enige twijfelpunt is nog een 3.5 miljoen man, heb nu MAL staan maar twijfel om te switchen naar Landa of Buchmann. Quintana staat er al in

Primavoormij

RR je hebt 250k over !! Dat kan niet !!!! Voor de rest een prima team maar ik mis toch wel echt 2 namen waarvan ik denk dat je die eigenlijk wel moet hebben.

nasibal

@nasibal tuurlijk kan dat, net als dat ons Sep een etappe of 2 Dumoulin in de kreukels reed. Maakt ‘m nog niet bij voorbaat de beste Scorito keuze.

Waar het mij om gaat is dat bij een keuze voor Carapaz je er van uit gaat dat hij met de grote mannen mee kan. Dat kan, dat is iets wat gewoon zal moeten blijken. Ik geef Sivakov echter een grotere kans daarop dan Carapaz. Zelfs als hij zou moeten knechten.

Dat wil niet direct zeggen dat Sivakov een goede keuze is, ook daar is van alles voor en tegen te zeggen. In mijn ogen wél een betere dan Carapaz. Met zoveel onzekerheid speelt daar ook het verschil in budget nog eens in mee.

Overigens heel benieuwd waar je dat nieuws over Boasson Hagen gevonden hebt, ik lees andere dingen ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 138 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.