Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 139 ... 289 290
Timber

Overigens best triest dat sommige mensen hier fake berichten plaatsen over de gezondheid van de toprenners om anderen zand in de ogen te strooien..

R R

'@Primavoormij Klopt inderdaad, ik zit daar ook nog mee maar ik weet niet zo goed wat ik nog met die laatste 250k moet. Heb je een hint wat betreft die 2 namen?

Rawolf

Mijn team is een beetje klassements/klimmers heavy geworden maar ben er wel tevreden mee, gaan niet veel sprints plaatsvinden. 5 sprinters moeten het gaan doen, Bennett, Bol, Sagan, Nizzolo en Mezgec.

Had Coquard er graag bijgehad maar een klimmer van mijn sterren twintigtal banken blijkt een onmogelijke keuze.

nasibal

Had Coquard er graag bijgehad maar een klimmer van mijn sterren twintigtal banken blijkt een onmogelijke keuze.

Toch zal je veel etappes een paar van die jongens moeten gaan banken nu.

Rawolf

Dat is waar maar in de Tour zal snel duidelijk worden wie er staat.

Een optie is nog Landa eruit schoppen, ben geen fan van hem. Ook zwakke Dauphine. MAar wel de hele ploeg in dienst met ook Colbrelli, dat vertrouwen moet toch ergens vandaan komen? Wat denkt men hier van de Bask Mikel Landa

madeinstars

Ik kan gewoon niet geloven dat Colbrelli echt niet gaat sprinten. Waarom neem je m dan mee? Had dan Theuns meegenomen....

Primavoormij

Op de valreep nog even aangemeld voor de forumpoule. Succes allen!

jlmr1990

Roglic
Pogacar
Dumoulin
Landa
Quintana
MAL
Formolo
G. Martin
Chaves
Alaphillippe
vAvermaet
Stuyven
Sagan
Bennett
Trentin
Nizzolo
Coquard
Venturini
Pedersen

Twijfel nog tussen de combi Pedersen/Chaves of Mezgec/Hirschi. Denk dat mijn team klimtechnisch al erg sterk is dus vermoed toch dat ik nog een keer ga wisselen.

sprintgeit

https://sporza.be/nl/2020/08/29/lotto-soudal-weer-op-0-coronagevallen-regel-van-2-gaat-pas-vandaag-in~1598699186614/

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Rawolf

Ik ben enorme fan van Landa. Intrinsiek misschien wel de sterkste klimmer van het peloton en altijd bereid om oorlog te maken. Maar dat is dan ook echt het enige wat hij kan, waardoor hij vaker níet uit de verf komt dan wel.

Ik wilde maximaal 5 grote AK namen mee deze tour, zijn er inmiddels 6 geworden. Landa valt daar buiten.

Overigens mannen; ik heb het gedaan: Als ik mijn poule verneukt heb is dat hier en jullie waren er bij:
Ewan + Cosnefroy + Pedersen out; Bol + Stuyven + v. Aert in.

Laatst gewijzigd
04398

Dat vertrouwen is miss ook gebaseerd op het feit dat ze binnen die ploeg ook niet echt een andere troef hebben. Ze hebben niet de topsprinter in huis en geen andere AK man. Dan blijft alleen nog een vrijbuiters ploeg + Colbrelli over, als ze Landa niet zouden opstellen.

raymankapeens

Zijn er mensen die Sagan thuislaten?

Rawolf

Lutsenko en Landa eruit voor Higuita en Coquard hmmm

ditisdavid

Een van Lotto's verdachte stafleden heeft toch negatief getest en de nieuwe (oude?) two-strikesregel gaat vandaag pas in, aldus Lotto-Soudal zelf. Ewan dus gewoon mee hier.

Primavoormij

Gouden tip: zet in de laatste paar uur nooit iemand erin die je in al die weken daarvoor nog niet had overwogen!

Rawolf

Dan zou mijn team zijn: (met nog 500k over)

Bernal
Roglic
Dumoulin
Pogacar
Bardet
Mollema
Higuita
van Aert
s Bennett
G Martin
Martinez
Kamna
van Avermaet
Coquard
Nizzolo
Bol
Mezgec
Alaphilippe
Pinot

Die miljoenmannen, lees Kamna, Martin en Martinez geven kopzorgen. Mogen ze wel, gaan ze wel, kunnen ze wel...

Laatst gewijzigd
krypton

'@RR
Persoonlijk zou ik Mollema nooit nemen voor 2 miljoen. Is als hij voor het klassement gaat altijd een aanklamper en dus geen puntenpakker.

RolfSchuit

Heren ik wil beroep doen op jullie expertise zo op het laatste moment. Ik houd een 0,5 miljoen over en mijn klassementsmannen en aanvallers wil ik niet meer veranderen. De selectie voor in een sprintetappe is als volgt:
Stuyven, VAert, Avermaet, Bennett, Sagan, Nizzolo, Trentin, Bol en Coquard. zien jullie ergens een onderbouwde verbetering van 0,5 miljoen??

Ludi

Lotto begint met schone lei en lotto mannen testen bij 2e test negatief. Prima.

Daan Brakenhoff

Laatste twijfel hierzo. Barguil, Higiuta en Mezgec of Bol, Bardet en GvA?

Kpenty

Over het kopmanschap van vandaag gesproken overigens. Wat ik de laatste jaren heb geleerd is dat bij twijfel over of het parcour te zwaar is voor de sprinters het altijd in het nadeel van de sprinters was en deze gelost waren. Ik heb voor nu Sagan, maar toch wil ik ondanks bovenstaande toch Bennett als kopman, maar vind het toch een risico. Vond Sagan overigens niet echt overtuigend over deze etappe. Als zelfs hij niet overtuigt is dat hij dit parcour overleeft, omdat het klimmen hem moeilijker afgaat, in hoe verre moeten we dan hopen op een sprint? Ik ga er voor nu wel uit dat het een sprint wordt hoor, maar met hoe veel?

Flex

Nog een vraag beste heren, welke keuze zouden jullie maken?

Nieve en cosnefroy
Asgreen en cavagna

Als je denkt geen van beide, welke zou je dan selecteren voor 1,5 mil (2 renners)

Groet Lex

vasnd

'@nasibal dat maakt het fijn discussiëren met jou, want je geeft valide argumenten. Dit zijn van die keuzes die op verschillende manieren gemaakt en beargumenteerd kunnen worden. Ik wil een tweede Ineos mee en zie niet direct een andere bestemming voor het geld plus dat ik meer verwacht van Richard. Als ik het goed aanvoel dan maak ik een verschilletje ten opzichte van heel veel mensen. Ben benieuwd :).

Daan Brakenhoff

Nieve en Cosnefroy. Kan ook bijvoorbeeld Hirschi ipv Cosnefroy

madeinstars

Ja, hele ochtend lopen kutten, ik kap ermee. Team staat. M'n vrouw gevraagd me vast te binden, zodat ik niet weer aan de slag ga.

1 2 ... 139 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.