Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 140 ... 289 290
nasibal

Heren ik wil beroep doen op jullie expertise zo op het laatste moment. Ik houd een 0,5 miljoen over en mijn klassementsmannen en aanvallers wil ik niet meer veranderen. De selectie voor in een sprintetappe is als volgt:
Stuyven, VAert, Avermaet, Bennett, Sagan, Nizzolo, Trentin, Bol en Coquard. zien jullie ergens een onderbouwde verbetering van 0,5 miljoen??

Zelf zou ik van Greg een Mezgec maken. Heeft vooral te maken met het feit dat ik voor Greg minder kansen zie op een top 10 plek dan voor Mezgec.

McMulenga

Coquard vanochtend gevallen, schade lijkt niet heel groot

Flex

Dankje daan, maar denk je echt dat hirschi hoge ogen gaat gooien deze tour?Ben toch ook een beetje bang voor de leeftijd van nieve. Hij kan wel punten pakken door ritwinst chaves of yates.

thx voor het reageren, andere ook nog een mening? haha even extra info een toelichting vergaren. kan nooit fout gaan als het om 1,5 mil gaat toch

nasibal

plus dat ik meer verwacht van Richard.

@Vasnd

Dit is inderdaad uiteindelijk waar het om draait. Verwachtingen zijn persoonlijk en zullen na wat (hevige maar onderbouwde) discussie uiteindelijk gewoon moeten blijken.

Ik hoop dat als jij gelijk krijgt, ik de 2,5 miljoen verschil juist besteed heb :)

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@McMulenga! Bedankt.... ga ik die nog even last-minute eruit halen!

barceman

Heb ook Ewan er uitgehaal dus wat versterking op andere plekkrn. Kom nu 5 ton te kort, wat raden jullie aan?
Hirschi voor G. Martin,of
Formolo voor Higuita?

RolfSchuit

'@nasibal dacht ergens hier gezien te hebben dat Mezgec ook niet heel duidelijk als sprinter wordt gestuurd maar samen met Impey voor de "opporunistic days". Daarnaast leek het of Van Avermaet wat kansen zag plus een kans op gele trui?

R R

'@krypton Dank voor de tip. Ik twijfelde zelf ook al over Mollema. Nu nog even puzzelen wie ik meeneem als ik hem er uit haal.

Bloedworst

Ik hoor het net ook op de radio van Coquard, zonde dit.

nasibal

'@Rolf

Greg heet aangegeven zich sowieso niet in de massasprints te mengen, bij Mezgec is er in ieder geval nog een kans.
Het geel van Greg zal vooral van zondag moeten komen, maar dan zijn er met hem nog vele andere kanshebbers.

Naast zondag zie ik voor Greg nog 2 kansen, als hij zich niet wil mengen in de sprints. Het zou echter zomaar kunnen dat Trentin dan voorop rijdt ipv Greg. Bij Mezgec heb je daarentegen iig 5 sprints waar hij misschien(!) aan mee doet.

Het zou dus best kunnen dat Greg aan het eind meer punten heeft dan Mezgec, simpelweg omdat hij die 3 kansen wel gepakt heeft terwijl Mezgec zijn 5 a 6 kansen heeft laten liggen. Vooraf zou ik persoonlijk echter voor het hogere aantal kansen gaan.

Drollema

MAL, Quintana of Buchmann?

nasibal

Pogacar schijnt zwanger te zijn mannen. Misselijk, alles... ben bang dat daar niets van terecht komt.

Kreeg ik zojuist een fax over binnen.

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

Tik tak tik tak....

RolfSchuit

'@nasibal oké duidelijk verhaal dank daarvoor. Nu nog een kwartiertje twijfelen of ik er ook wat mee doe!

jlmr1990

Roglic
Pinot
Dumoulin
Pogacar
Landa
Quintana
MAL
Formolo
Chaves
Kamna
vAvermaet
Alaphillippe
Stuyven
Sagan
Bennett
Trentin
Nizzolo
Coquard
Venturini
Pedersen

Hiermee gaan we het doen.

Valvuillerdemoz

Ok eentje dan nog: G. Martin en Madouas of Cavagna en Asgreen? Of toch Degenkolb en Kwiatkowski

Valvuillerdemoz

Verslaan

Dit loopt spaak

Ik heb Kevin al een hele tijd niet meer gezien.... Typisch 😂

04398

Roglic is zojuist over een mondkapje gestruikeld, schade lijkt mee te veel, bleef volgens omstanders wel erg lang liggen.
Mooi dat last minute zand in de oogjes strooien van sommige hier.

mart1202

pff Coquard, erg zuur

Kpenty

Roglic arm was wel ingepakt dus twijfel wel nu

Papa Bart

Drie en een half duizend + Posts en dan moet de wedstrijd nog beginnen, wauw.

Chef83

Zojuist geland op de maan 😄😄en bardet erin voor barguil 😇😇😜

Mindless

Oef Coquard last van z’n schouder...

Daan Brakenhoff

Kopman toch maar Ewan gemaakt voor vandaag. Aangezien het toch tussen hem Bennet en heel misschien Nizzolo zal gaan en ik hier veel ploegen zonder Ewan voorbij zie komen denk ik daar de meeste punten te kunnen pakken

1 2 ... 140 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.