Stuyven, VAert, Avermaet, Bennett, Sagan, Nizzolo, Trentin, Bol en Coquard. zien jullie ergens een onderbouwde verbetering van 0,5 miljoen??
Zelf zou ik van Greg een Mezgec maken. Heeft vooral te maken met het feit dat ik voor Greg minder kansen zie op een top 10 plek dan voor Mezgec.
Dankje daan, maar denk je echt dat hirschi hoge ogen gaat gooien deze tour?Ben toch ook een beetje bang voor de leeftijd van nieve. Hij kan wel punten pakken door ritwinst chaves of yates.
thx voor het reageren, andere ook nog een mening? haha even extra info een toelichting vergaren. kan nooit fout gaan als het om 1,5 mil gaat toch
@Vasnd
Dit is inderdaad uiteindelijk waar het om draait. Verwachtingen zijn persoonlijk en zullen na wat (hevige maar onderbouwde) discussie uiteindelijk gewoon moeten blijken.
Ik hoop dat als jij gelijk krijgt, ik de 2,5 miljoen verschil juist besteed heb :)
'@Rolf
Greg heet aangegeven zich sowieso niet in de massasprints te mengen, bij Mezgec is er in ieder geval nog een kans.
Het geel van Greg zal vooral van zondag moeten komen, maar dan zijn er met hem nog vele andere kanshebbers.
Naast zondag zie ik voor Greg nog 2 kansen, als hij zich niet wil mengen in de sprints. Het zou echter zomaar kunnen dat Trentin dan voorop rijdt ipv Greg. Bij Mezgec heb je daarentegen iig 5 sprints waar hij misschien(!) aan mee doet.
Het zou dus best kunnen dat Greg aan het eind meer punten heeft dan Mezgec, simpelweg omdat hij die 3 kansen wel gepakt heeft terwijl Mezgec zijn 5 a 6 kansen heeft laten liggen. Vooraf zou ik persoonlijk echter voor het hogere aantal kansen gaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.