Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 153 ... 289 290
Florian

omslaan

Florian

Winnaar van de Dauphiné ligt op de grond...

Sjas Patatje

Lekker hoor, zowel Martinez als Kämna gevallen. Beide opgenomen in mijn dagselectie. Hopelijk kan hij aanhaken bij het peloton!

04398

Hirschi helaas op het bankje gelaten vandaag. Dacht dat hij gisteren flink tegen grond was gegaan.

Jasperdewaal11

Moah toch balen dat ik mollema er buiten heb gelaten en nog een beetje wilde spreiden. Wel blij met higuita!

Threeohthree

"ze laten Alaphillipe nooit rijden" :P

kevinraar

Ik had vandaag de nummer 1 4 6 8 helaas martin en bernal niet opgesteld toch hoop punten gescoord sta nu op 98.5

Jori

Hirschi hier kopman,zonde dat hij mistimede, ook omdat ik last minute s. Bennett eruit had gegooid voor Martinez, een wissel die ik nog steeds niet helemaal begrijp. Zat met wit wat tussen Higuita en Hirschi zou gaan en een mogelijke top 20 uitslag, maar kleine score vergeleken met 18 punten natuurlijk.

Verder gaan we verder met de bingo: Kamna en Martinez nu ook afgevinkt.

arjenzvob

Hoera! Met een score van 252 en uiteraard Flipje(c), maar ook Greg, Mollema, Lutsenko en Pogacar die lekker scoorden een mooie sprong gemaakt. Nu op 98,9%. Balen van Martinez, maar ja. En door!

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Maar 4 man in de top-20 maar met captain Alaphilippe en Hirschi wel gestegen.

Rawolf

Mollema en Van Avermaet niet opgesteld, Roglic kopman. Slechte dag voor team Rawolf.

Ludi

Man man, volgens mij is nu echt bijna heel mijn team onderuit gegaan. Gaat lekker zo.

Ach, net bovengemiddeld gescoord, dus kan slechter. Morgen met sprinters en flip.

JimKro

Roglic valt wel tegen eerlijk gezegd.

danusz1986

Pff taai dagje weer.

Alaphillipe (C) enige lichtpuntje. Pocagar, Martin enige in de top 20. Bernal en Mal niet opgesteld. Martinez juist wel. Heb ik het zelf nog over Mal dat hij regelmatig 15-20 eindigt in klim etappes zet ik hem ernaast. Domme ezel!

Henk

Complimenten aan de mensen die Hirschi hadden voorzien.

user26790

Weer lekker meegedaan vandaag. 243 punten. Plaats 249 met 99,4%.

Martinho237

Sla met komkommer

vevie

236 punten gepakt. Bernal alleen niet geselecteerd, vandaag. Op 99,9%. In beide wielerflits poules top 15. Snap niet hoe dit mogelijk is, eerlijk gezegd. Zal een flink kluif worden om dit vast te houden.

DuckDonald

Greg is teleurgesteld lees ik. Zou hij morgen dan maar gaan winnen en geel krijgen? @Arjan wat denk jij? Of gaat Mezgec schroeien?

Kannibaal van Schepdaal

Next

Kannibaal van Schepdaal

Volgende

Kannibaal van Schepdaal

Suivant

kevinraar

Mij team voor morgen
Benett
Ewan
Sagan
Vuvisni
Bol
Vebturini
Naesen
Jungles
Alaphlippe

arjenzvob

'@DuckDonald (of moet ik zeggen VVCEendt, Canard de toilet?) Nee, Greg gaat pas in etappe 5 weer meedoen zegt hij in een interview. Of toch? Ik stel hem toch op...

Morgen ga ik voor:
Bennett (c)
Sagan
Nizzolo
Trentin
Bol
Coquard
GvA
Flipje
WvA

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Team voor morgen:
Bennett (C)
Ewan
Sagan
Nizzolo
Bol
Mezgec
Greipel
Alaphilippe
Hirschi
Bank: Naesen, Pogacar
Luxeproblemen, had niet Hirschi gepland voor team/truipunten of verwacht dat Pogacar er nu al zoveel op kon leveren (respectievelijk 12 en 11 nu).

1 2 ... 153 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.