Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 165 ... 289 290
-Wielerfan

Ik heb Bennett en Jungels ook meegenomen in mijn team vandaag..

Ik zie Alaphillipe het geel behouden, Bennett het groen overnemen en misschien wel een etappe winst voor alaphillipe.

Dit zijn een hoop extra punten voor Bennett + Jungels

Milanjacks

'@Wielerfan

Met een beetje geluk zit Jungels ook nog in de winnende kopgroep. Staat al op 7;17 in het peloton(al verwacht ik niet dat de kopgroep het haalt).

madeinstars

Waarom zou Jungles in de kopgroep zitten? Is de enige bij DQS die nog een beetje bergop kan knechten voor Alaphilippe.

Milanjacks

Nu je het zo stelt verwacht ik het ook niet eigenlijk nee.

Ajvenema

'@wielerfan: Dan moet er wel veel meezitten voor QS, en moet het heel erg tegen zitten voor je klimmers:)

hartstikkebedankt

Guillaume Martin eindigde in de sprintjes bergop in de Dauphiné steeds voor MAL, maar het is inderdaad lastig.

madeinstars

Ik blijf erbij dat ik het enorm zonde zou vinden als Jumbo hier niet gaat hard gaat koersen. Als je ziet hoe goed hun vorm was ten opzichte van de rest in de Dauphiné is het toch zonde als je daar nu geen gebruikt van maakt? Even ervan uitgaande dat Roglic gewoon de vorm terug heeft en Dumoulin nog steeds beter wordt... Dan is het toch niet mogelijk dat de concurrentie dat gat nu al gedicht heeft? Hoe langer ze wachten met het verschil te maken, hoe groter de kans dat de vorm bij de tegenstand groeit, denk ik. Het ijzer moet je smeden als het heet is.

mart1202

Mag Kämna mee in een vlucht of zou hij moeten knechten voor Buchman?

Ab Normaal

'@madeinstars
je hebt volkomen gelijk, toch zie je dat er vaak gewacht wordt tot het laatste moment.
Als ik ploegleider was zou ik ook de zweep er op leggen. Al is het maar om Buchmann definitief kwijt te spelen, Pinot die wat kleine pijntjes heeft verder te pijnigen en eens te kijken hoe met alle ruggevallen is.

S. Dauert

Je kunt wel het ijzer smeden als het heet is, maar als je de komende weken ook nog eens het vuur brandende moet gaan houden kost dat een hoop energie. TJV heeft de beste tijdrijder bergop in huis en zolang er geen minuten uitgedeeld worden, is controleren beter dan verdedigen. Je kunt beter nu met 0-1 achter komen en in Parijs met 3-1 winnen.

Bonjorno

Martinez of Lutsenko
Laatste plekje in m’n team

Milanjacks

'@Mart ik kan mij niet voorstellen dat Kamna die zeker twee keer gevallen(niet heel hard) een kwetsbare Buchmann achter laat. Ik denk dat hij in de tweede week zijn kansen gaat krijgen op een etappewinst.

@Jorn b

Martinez ging hard naar de grond(En EF lijkt zich te focussen op Higuita), maar zo'n loper lijkt mij nou niet de meest ideale beklimming voor Lutsenko, lijkt mij gewoon te moeten knechten voor MAL. Heb je geen S.Bennett voor teampunten? Of Sagan oid? Ik zie allebei de mannen niet top 20 halen eerlijk gezegd.

Laatst gewijzigd
S. Dauert

Lutsenko.

madeinstars

'@dauert: dat is waar, maar het lijkt me niet dat het hard maken van deze etappe extreem veel energie moet kosten. Het is in principe een kwestie van een km of 10 de bergtrein op poten zetten en zo hard rijden als Roglic en Dumoulin aankunnen. Dat kan redelijk gecontroleerd en in de Dauphiné en de L'Ain zagen we dat het temp van Bennett/Kuss al genoeg was om de meeste concurrenten op z'n minst te isoleren en soms zelfs te doen lossen.

mart1202

'@milanjacks Klopt zo denk ik er ook over. Toch wordt hij veel genoemd (podcast Thijs Zonneveld en staat hoog bij de bookies). Toch een beetje fomo als ik hem niet mee neem en hij rijdt straks in de groep met vluchters ;).

DKrikk

Hoe ziet men de kansen van Rolland vandaag?

Communicatie van hem en de ploeg is dat hij in eerste instantie niet bewust tijd gaat verliezen, vandaar ook op 'maar' 17 seconden. Met zijn status krijgt hij misschien wat meer ruimte dan de AK mannen en kan misschien al wat punten oppakken voor de bergtrui.
Wellicht grotere kans dat hij gewoon in laatste wiel van peloton gaat plakken en hopen met de favorieten boven te komen.

Bitterbal007

.

S. Dauert

'@madeinstars Helemaal met je eens hoor. Sterker nog, ik denk dat het zo zal gaan. Tot aan de voet van de laatste beklimming overigens zal QS willen controleren voor de geelzucht van Alaphilippe, dan wordt het aanhaken voor hem en aangezien hij echt wel goed omhoog komt zie ik hem uiteindelijk zelfs nog meesprinten voor de winst ook.

Il Partigiano

Dit gaat een makkie worden voor Alaphilippe om er bij te blijven; ik acht hem zelfs als grootste kanshebber op de winst vandaag. Met dat in gedachten is het een serieuze optie om Bennett in het team te zetten i.p.v. bijvoorbeeld een Kuss. Hm, ik denk er nog heel even over na..

Desperadi

Weten jullie dit? Renners 4 t/m 35 staan allemaal op +0:17 seconden. Wat bepaalt wie welke plek krijgt in het AK?

madeinstars

Gecombineerde daguitslagen, volgens mij

Chef83

Landq wil gaan aanvallen op die kaatste klim dus het gaat dan toch oorlog worden? Dan toch maar bardet erin voor martinez .

ditisdavid

Gemiddelde positie in de etappeuitslagen, voorzover ik weet.

zeewolde

volgens mij de opgetelde klasseringen in de etappe. bv Pogacar is 22-8-17 geworden en staat vooraan dit groepje, net voor Formolo ( 30-33-25).
Bilbao 114-28-161 maar wel steeds in dezelfde tijd, maar hij sluit dus de rij van dit groepje.

madeinstars

Interessant: WvA komt vandaag pas na Gesink op kop. Benieuwd of 'ie een beetje tempo gaat maken op de eerste stukken van die col rond de 5/6%. Dan gaan er toch al een par behoorlijk naar adem moeten happen, vermoed ik.

1 2 ... 165 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.