Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 166 ... 289 290
Sjonge Jonge

Niermann: "vandaag is een goede mogelijkheid om de benen eens te testen en te zien hoe de concurrentie er voor staat"

Milanjacks

'@Madeinstars dat was de gehele Dauphine ook al het geval, mijn inziens geen verassing.

marconeuvel

Laatste plekje gaat tussen Pinot (gevallen, kan misschien hooguit aanklampen?), Martinez (zelfde verhaal en daardoor wrs knechten voor Higuita, zal zelf niet in de aanval mogen/kunnen), Rolland (gaat hij mee met de vlucht? En zo ja, haalt de vlucht het) of Bennett (punten voor puntenklassement, teampunten geel van Flip, ga ervan uit dat hij die houdt en mogelijk ook de etappe pakt).

Ik gok dat de vroege vlucht het vandaag niet haalt. Ik zie eerder iemand als Yates vlak voor de finish aanvallen en winnen, dus Rolland gaat er denk ik buiten vallen. Martinez neig ik naar hetzelfde. Dus Pinot of Bennett.. Bennetts 12 punten staan gelijk aan plek 15 voor Pinot.

Laatst gewijzigd
Pim96

Ik gok dat als een vlucht het niet haalt er nog een groep of 30/40 bij zitten. Ik zie Pinot eerlijk gezegd dan gewoon lekker finishen in de groep en voorbereiden op de komende weken. Bennett best een goede optie ja

Desperadi

'@Zeewolde Dat is een heldere uitleg! dank
Mijn dilemma voor vandaag:
Ik wil Lutsenko er graag in maar wie zal ik weglaten?
Kamna - Moet misschien bij Buchmann blijven maar maakt ook een goede kans op de dagzege
Martinez - Zal erop gebrand zijn om tijd terug te pakken en wordt misschien niet direct teruggepakt met z'n 4 minuten achterstand in het AK
G. Martin - Lijkt in vorm en doet vaak z'n best voor een leuk plekje

marconeuvel

'@Desperadi jij hebt dus een andere visie dan ik over Martinez. Twijfel!

Milanjacks

'@Desperadi ik zie Kamna,Martinez en Lutsenko allemaal niet in de top 15 eindigen.
Kamna moet knechten voor Buchmann, Martinez moet knechten voor Higuita en is zelf gevallen, de aankomst ligt Lutsenko niet echt en hij ging in Etappe 2 ook al voor zijn eigen kans, en heeft ook gewoon een kopman met MAL. Lutsenko is echt geen kandidaat op dit soort lopers.

shyguy

Vandaag stuur ik de volgende renners op zoek naar punten:
Roglic (C)
Bernal
Dumoulin
Pogacar
Bardet
Barguil
Kämna
Martin, G
Flipje

Helaas buiten de boot vallen:
Pinot en Martinez wegens eerdere duikelpartijen
De Marchi was de grootste twijfel maar Kämna heeft de voorkeur gekregen vandaag.
Van Aert en de sprinters mogen de benen ook sparen vandaag.

Barrygoal

Moet allaphillipe wel het geel houden... dit is ook mijn twijfelpunt. Bennett, Rolland of Martinez. Kuss doe ik er sowieso in omdat ik de kans vrij groot acht dat ze gaan knallen op de laatste berg net als in Dauphine. Ben bang dat Flipje niet kan volgen en dan pak je nog maar 4 punten met Bennett en kun je beter gokken op Martinez. ( welke ook nog steeds last heeft)

Daan Brakenhoff

Welke 2 Zouden jullie van MAL, Formolo of Hirschi opstellen vandaag?
MAL zal in ieder geval bij het groepje gaan zitten maar denk niet dat hij top 10 gaat finishen.
Formolo zou dit normaal heel goed liggen maar wat moet hij doen als een concurrent van Pogacar aanvalt en niemand anders op kop gaat rijden?
Hirschi heeft al veel laten zien en is ook nog eens een rappe jongen die, als hij erbij zit, toch graag nog wil sprinten voor een 4e plek bijvoorbeeld.

Zelf denk ik nu aan Hirschi en MAL maar zou toch graag een plekje voor Formolo hebben gehad

Milanjacks

Als je ze verwacht dat ze gaan knallen moet je Kuss juist wel opstellen. Kuss blijft er zo lang aan zitten dat hij alsnog wel kort eindigt(plek 11 tot 20) werd 11de in Dauphine in de tweede etappe na knechtenwerk(de etappe die Primoz won). Plus de kans is levensgroot dat mocht het echt hard worden gemaakt dat Primoz de etappe wint. Dan krijg je bij een veertiende plek voor Kuss 14 punten + 10 etappe + 8 gele trui. Als Kuss klaar is met zijn shift dan zitten er nog maar weinige bij.

Derailleurtje

Barguil wil ik er eigenlijk ook nog in, maar heb nu al Bernal, Roglic, Dumoulin, Pinot, Pogacar, MAL, Flip, G. Martin en Formolo staan. Iemand een mening over of, en zo ja voor wie, ik Barguil nog een plekje moet geven vandaag?

Wellens Nietens

Niet dat het veel uitmaakt, maar het zou best kunnen dat S. Bennett Kristoff nog inhaalt in het puntenklassement met de tussensprint (aangezien Kristoff zegt nu te gaan knechten voor Pogacar), dus dan heeft 'ie 6 vaste punten. Ik heb hem wel in de opstelling staan, omdat ik denk dat Alaphilippe het geel wel zal houden, dus dan is het 14 punten. Uiteraard nog een kleine kans op punten voor een dagoverwinning van Alaphilippe, maar dat beschouw ik slechts als mogelijke bonus.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Denk dat Barguil pas voor later in de Tour relevant wordt.

Derailleurtje

Waarom verwacht je dat, madeinstars?

Milanjacks

'@Wellens

Als Bennett wint van Sagan in de tussensprint en Sagan eindigt derde of lager dan heeft Bennett het groen.Allebei 94 punten als Bennett wint en Sagan derde wordt. Sagan heeft nog geen intermediate sprint gewonnen, zie tiebreaker rules hieronder. Dus mocht Bennett de intermediate sprint winnen dan is de kans nog wel aanwezig dat je ook weer groene trui bonus punten voor Flip krijgt.

After every stage, the leader in the points classification is given a green jersey. In the event of a tie in the ranking, the cyclist with the most stage victories is the leader. If that is also a tie, the number of intermediate sprint victories indicates the leader.

Sloddies

Sloddies hadden gisteren een ideaal scenario tot 50 meter voor de streep Toen gingen er met dank aan Ewan 32 teampunten (16 pp) voor Flipje en Jungels verloren.
Vandaag toch Bennett opstellen voor teampunten. Verwacht dat Flip geel houd (=8) en zelf 4 of 6. Denk dat hij Kristoff wel inhaalt, maar Sagan niet.
Verder Bernal, Roglic, Dumoulin, Pogacar, Pinot, MAL Martin en Flip. Mijn AK-koopjes Martinez en Kamna blijven voor Bennett op de bank, net als Jungels.
En denk met Pogacar de meest zekere kopmanpunten te krijgen.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ik vind die truipunten voor Bennett erg aanlokkelijk, maar ik weet niet of ik ze aanlokkelijker vind dan de mogelijke punten van roglic, dumoulin, pinot, pogacar, quintana, higuita, alaphilippe, martin en bernal

madeinstars

Als Barguil voor de bergtrui wil gaan, verwacht ik dat hij zijn energie (en tijd in het klassement) spaart tot de etappes waar serieus punten zijn te verdienen. De eerste van die etappes is zaterdag. Eerder verwacht ik hem eigenlijk niet te zien.

Wellens Nietens

'@Milanjacks Zou ook nog kunnen inderdaad! Tot nu toe eindigt Sagan wel steeds voor Bennett in de tussensprints, maar wellicht dat de mogelijkheid om het groen te pakken Bennett extra motivatie geeft. Wordt wel lastiger om genoeg punten te pakken als er al een kopgroep weg is dan natuurlijk.

Barrygoal

De meesten hebben ook van aert, daar kun je veel meer teampunten mee pakken dan Sam Bennett als roglic etappe wint en gele trui pakt, allebij niet te voorspellen

MarvinG

Laatste plekje twijfel ik tussen Kamna of van Aert.

ditisdavid

Roglic moet 8 seconden voor Alaphilippe en 4 voor Yates finishen om het geel te pakken bij etappewinst, ervan uitgaande dat geen van hen ook boni's pakt, dat is bepaald geen zekerheidje.

Mijn dilemma op dit moment is welke Bennett mijn negende man wordt. Neig naar Sam, want zolang Alaphilippe het geel niet *aan Roglic* verliest moet George zelf toptwintig rijden om meer punten te halen.

pedro

Ik ben de naam Schachmann nergens tegen gekomen maar die moet er toch ook wel aan kunnen blijven hangen en hoort ook bij de rappere mannen. Of zie ik dit verkeerd?
Volgens mij heeft zga niemand hem ivm met zijn sleutelbeenbreuk,ik heb de gok wel genomen. Heb hem nu nl in mijn team maar kan ook voor S.Bennet of Kuss gaan. Martineze en Sivakov lijken mij te geblesseerd

Milanjacks

De kans dat Roglic de etappe wint is niet erg groot, en mocht je dat wel vinden dan zou ik snel naar de wedkantoren rennen(voor elke euro krijg je 7 euro terug). De kans dat Alaphillipe de gele trui behoudt is veeel groter.

1 2 ... 166 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.