Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 167 ... 289 290
Wellens Nietens

De kans dat Alaphilippe het geel houdt lijkt me een stuk groter dan dat Roglic 'm pakt, en de kans op etappewinst voor Roglic vs Alaphilippe zal elkaar niet veel ontlopen. Daarnaast heeft Bennett in elk geval nog een paar vaste punten voor zichzelf. Maargoed ik heb Van Aert niet dus dat is voor mij sowieso geen optie.

Milanjacks

Ik zie dat veel mensen denken dat deze etappe een soort van explosieve klim is. Het is een standaard loper mannen als Lutsenko, Schahmann, Naessen, Benoot gaan hier echt niet winnen.

hartstikkebedankt

Even de desinformatie ontkrachten. Bij Unibet staat zowel Alaphilippe als Roglic aan 6 genoteerd voor de dagwinst. Ik maak Roglic gewoon (c). Het maakt elkaar niet heel veel in een sprint maar de kans is er dat Alaphilippe niet mee kan (al denk ik van wel). Alaphilippe zal in ieder geval 0 ruimte krijgen.

De andere knuppels in m'n team vandaag: Bernal, Pogacar, Dumoulin, Pinot, Higuita, G. Martin en MAL.

De gehavende Kämna en DFM mogen vanaf de bank even toezien vandaag, net als Sam Bennett.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@milanjacks: Ik denk dat die mannen hem allemaal kunnen winnen, maar op Schachmann misschien na, zal dat uit de vlucht moeten zijn. En daar reken ik niet op.

Milanjacks

Bij toto krijg je 8x je inleg terug voor Roglic en Alaphillipe, geen desinformatie dus. Unibet heeft gewoon kloteodds voor de tour.

https://imgur.com/a/VOSYTBF

Laatst gewijzigd
alexzsci

Chaves of G. Martin vandaag? Ik ben er nog niet uit....

TimCarpentier

Iemand die de volgorde kent van de mannen van Jumbo?

hartstikkebedankt

Jij deed het overkomen alsof Alaphilippe de torenhoge favoriet is voor deze etappe en Roglic ergens in de middenmoot bungelt.

Milanjacks

Dat heb ik nooit gezegd, Alaphillipe hoeft niet te winnen om zijn gele trui te behouden, Roglic moet met een flink gaat naar Alaphillipe winnen.

madeinstars

Volgorde lijkt me op dit moment Tony/Amund, dan Gesink, dan WvA, dan Bennett, dan Kuss

lilalorre

Hartsikkebedankt, ondanks dat het natuurlijk nog lang niet vaststaat, is mits Kamna fit is hij wel een dikke kans heeft om in de kopgroep te zitten. Maar goed, teamorders en dus de fitheid kunnen roet in het eten gooien.

Bleenen

Laatste keuze tussen Martinez en zekere punten van Bennet. Als liefhebber vind ik dat ik het niet kan maken om Bennet op te stellen. Aan de andere kant is elk puntje weer mooi meegenomen...

kaboutertje

Volgorde Kuss en Bennett zou ik nog niet durven zeggen. Wellicht dat Bennett eerder aan de beurt is vanwege de nasleep van zijn val op zaterdag.

ianT

Omslaan

madeinstars

'@kaboutertje Niermann gaf aan dat de kans bestaat dat WvA pas na Bennett aan de slag gaat, dus denk zeker dat Bennett eerder is dan Kuss op het moment. Inderdaad vanwege herstel van de val.

kaboutertje

Oke, dat wist ik niet. Dan zal Kuss inderdaad zeker de laatste man zijn.

pb

Vlaflip

Treenert

Touretappe volledig live op Eurosport, TOP!

Daan Brakenhoff

Opstelling voor vandaag:
Pogacar (C)
Alaphilippe
Hirschi
Bernal
Dumoulin
G. Martin
Roglic
MAL
Pinot
Helaas Formolo thuis moeten laten, iemand die ik er toch graag bij gehad had.

Milanjacks

Zag tijdens de neutralisatie al dat Benoot voorop stond, op dat moment kon je nog je scorito poule aanpassen. Heb uiteindelijk niet Benoot eralsnog ingezet omdat ik niet geloof in deze kopgroep maar toch gek dat die deadline voor scorito pas na de neutralisatie afloopt.

madeinstars

Deze kopgroep gaat het niet redden denk ik. Anders gaat t tussen Vuillermoz en Benoot.

Sjas Patatje

Ik gok vandaag op MAL als kopman. Leuke laatste klim voor hem.

MAL (c)
Roglic
Bernal
Dumoulin
Pogacar
Alaphilippe
Martinez
Kämna
Van Avermaet

Ik verwacht geen WVA vandaag en ik heb de sprinters eruit gelaten, ondanks de team/trui punten. Slim? Geen idee!

Ajvenema

Ja, Benoot zorgt ervoor dat ik net wat minder lekker te kijken zit:) Hoop dat ie gewoon even de benen test, en zich niet te hard uitslooft, want in winst van deze groep geloof ik niet echt... Als iemand hem dan kan winnen, dan wellicht een goeie Benoot.

Jori

Nja, ze zijn dan nog niet officieel vertrokken. Bij topcoach kan je ook nog je opstelling aanpassen aan de hand van de opstellingen die voor de eerste wedstrijd bekend zijn, bij f1 kan je je kopmannen nog aanpassen na de kwalificatie en trainingen, dus dit is ook niet zo gek.

Vuillermoz overigens op 4 minuten van Alaphilippe, die kopgroep heeft dus best kans om te winnen. TJV gaat verdedigen, DQS lijkt mij gele trui ook belangrijkste en verder verwacht ik niet dat teams interesse hebben om oorlog te maken op de laatste klim, te makkelijk nog. Tenzij een favoriet toch niet fit genoeg blijkt. Venturini blijkt toch wel een echte must-have te worden met straks al die vele teampuntjes. En Benoot overwinninkje, toe maar, via Hirschi wil ik best prima lekker mee profiteren :p

Opmerkelijk ook: Geen enkle sprinter die de tussensprint puntjes wilt.

Laatst gewijzigd
Jommelb

Hier nog iemand met Benoot op de bank... Zeker na dat interview van gisteren leek het me niet dat hij er vandaag voor zou gaan.

1 2 ... 167 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.