Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 168 ... 289 290
ditisdavid

Pogacar (C)
Roglic
Dumoulin
Bernal
Pinot
Alaphilippe
Landa
Hirschi
S Bennett

Niet wat ik zaterdagochtend van plan was om vandaag op te stellen, maar ik denk wel genoeg om boven de 90% te blijven en hopelijk wat te stijgen (sta op 93.3% nu). Hier ook Benoot op de bank.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Benieuwd of er mensen zijn die Benoot wél hebben opgesteld... Gewoon nog teveel AK mannen die logischer waren voor vandaag. We gaan zien wat er gebeurd:)

Barrygoal

Had vooraf bij het invullen van alle etappes Benoot vandaag opgesteld, maar doordat hij heeft aangegeven zich niet goed te voelen en 2 e week gaat knallen is ie eruit gehaald. zal je altijd zien..... maar de dag is nog lang. Dit is wel een groep die ze zo naar de 10 minuten voorsprong laten gaan. Sta op 99% en had vandaag klapper kunnen maken met Benoot...

Laatst gewijzigd
madeinstars

DQS houdt 't op 4 minuten ofzo, vanwege Vuillermoz. Dan zijn er wel genoeg andere ploegen die dan winstkansen zien en dta gaatje dicht willen rijden.

Barrygoal

'@Madeinstars ben benieuwd of DQS zich al op kop wil begeven...

De Condor van Echt

De condor heeft alle zinnige dingen die hier werden gezegd, op zich laten inwerken. Hij heeft drie keer van kopman gewisseld, en het rad van fortuin is blijven staan op Alaphilippe.
Zodoende is zijn team:
Alaflip (c)
Bernal
Roglic
Dumoulin
Pogacar
G Martin
Mollema
Kämna (ofwel hij kan meekomen met de favorieten, ofwel BOH stuurt hem vooruit - dat laatste is niet gebeurd. En o ja, teampunten!)
Hirschi (kan wellicht meekomen en het wit nog even verdedigen. En wie weet, Benoot....)

Nu hij de kopgroep ziet, lijkt het er op dat zijn scenario deels werkelijkheid lijkt te worden - hoewel? Van deze kopgroep halen hooguit 2 man het, lijkt het. Wellicht helemaal niemand... Weer net niet goed ingeschat. Dat Alaphilippe geel heeft, maakt het koersverloop wel net wat makkelijker te voorspellen dan het vorige week leek.

Primavoormij

Roglic (c)
Alaphilippe
Pogacar
Pinot
Dumoulin
Bernal
Higuita
Mollema
G. Martin

Lang getwijfeld tussen kopman Roglic en Pogacar. Uiteindelijk toch de voorkeur gegeven aan Roglic.

Het niet opstellen van Benoot zou ik me niet zo zorgen om maken. De kopgroep heeft m.i. heel weinig kans van slagen, de belangen in het peloton zijn te groot.

Milanjacks

Kopgroep is niet super sterk maar het is ook geen kopgroep waarvan je zegt dit is compleet kansloos. Ik geef ze 10% als DQS gaat pokeren en andere ploegen niet over willen nemen kunnen ze het halen.

kevinraar

primavoormij jij hebt bijna zelfde team als mij ik heb alleen kuss in plaats van higuita

Primavoormij

Nice kevin lekker bezig, mooi bergteam!

Milanjacks

Kopgroep lijkt echt geen millimeter ruimte te krijgen. Vroeger zag je nog wel dat met dit soort etappes dat ze 8-9 minuten kregen en dat ze het dan alsnog niet haalden maar dat zit er vandaag niet in.

Papa Bart

Met deze kopgroep gaat Papa Bart zijn scorito niet verliezen..

mart1202

Bennet groene trui?

madeinstars

hoop 't wel, want ik heb er nog snel even ingeklikt vanochtend

Ajvenema

Hehe, Bennett gelijk in punten, maar volgens mij blijft de trui bij sagan.

Denk dat ala die trui niet weggeeft, altidj kans dat de boel wordt afgelast over een aantal etappes, dus de boel wordt strakgehouden.

Jori

Gelijke punten -> gewonnen sprints -> gewonnen tussensprints -> stand in ak
Sagan houdt dus gewoon groen.

Milanjacks

Sagan inderdaad wat Jori zegt klopt.

Edit: zei eerst wat anders maar dat klopte niet.

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Milan

Benoot zal nu toch niet top 5 halen. Heb hem er naast gelaten en Bennett voor de teampunten erin haha.

leonbr11

.

ivo001

Perongeluk Martinez in de opstelling vandaag waar ik toch liever Kämna had. We zullen gaan zien of het iets uitmaakt.

Stijn Lemmens

Wout van Aert gaat morgen sprinten

Punct

Denk je dat Stijn of heb je een terrasje gepakt?

Milanjacks

WVA gaat morgen zijn kwartet puntloze daguitslagen voltooien.

arjenzvob

WvA heeft dit gezegd in een interview.

www.wielerkrant.be

marconeuvel

Zo, flinke val van Benoot. Die gaat vandaag in ieder geval geen punten halen, dus voor mij niet erg dat ik hem niet heb opgesteld.
Ik hoop wel voor hem en voor mezelf dat hij niet geblesseerd is geraakt, zodat hij de rest van de Tour nog wat kan.

1 2 ... 168 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.