Maar zeven man in de toptwintig (1, 2, 5, 7, 8, 9, 11) die uiteraard wel allemaal in mijn dagselectie zaten. Met Martinez, Kämna en G Bennett zijn al mijn klimmers van een miljoen gevallen en nu niet goed, zit daardoor simpelweg te smal. Nog iets gestegen naar 93.8% maar tenzij ik goed scorende aanvallers heb in latere etappes wordt dit denk ik de eerste Tour waar ik niet de 95% haal.
Lekker aan de 369 punten al had ik van Higuita meer verwacht. Morgen wat issues in de dagopstelling, wel een lekkere dag voor een top-10 van Venturini toch! Lijkt me een wat zware finale voor onze vriend Cees, eens even over denken of ik die aan de kant laat voor een Alaphilippe of Pogacar.
'@Poeksel
Het laat wel zien dat Valverde, Buchmann, Carapaz en Higuita niet super zijn.
Zelf 353 punten gehaald. Was vooral bang voor Higuita die ik niet heb. Het opstellen van Kuss en Sam Bennet bleek de juiste keuze. G. Martin op de een na laatste dag uit mijn team gegooid in plaats van Sivakov dat blijkt een dure. 92.2% nu.
'@milanjacks: toch dien je dat wel in perspectief te plaatsen. Higuita is idd niet super. Had hem als kopman, maar verpest mijn daguitslag. Valverde ook niet denderend.
Buchmann en Carapaz presteren eigenlijk zoals je op dit moment zou verwachten. Buchmann nog herstellende van een valpartij, maar eindigt in dezelfde tijd op plek 17. Carapaz heeft een opbouw richting de giro en verliest 10 seconden zo. Dat is op zich prima.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.