Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 169 ... 289 290
Milanjacks

Arjen ik heb zo langzaamaan geleerd dat je beter niet naar WVA kan luisteren.

vevie

Had teveel geloof in Higuita, haha. Toch flink weg gereden. Zal nu flink

vevie

Dubbele post.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Haha Higuita erin gestopt en Quintana niet opgesteld anders had ik nummers 1 t/m 8. Zonde!!!

danusz1986

359 punten gescoord! De nummer 1,2,3,5,6,7,8 en 11 en Bennett met teampunten. Maximaal gescoord dus.

Kpenty

Hoppa Mollema captain. Na 4 etappes is mijn tour nu echt wel voorbij. Tot bij de kassiekers.

kevinraar

al mij renners in de top 20 had de nummer 1 2 3 5 7 8 11 13 en 19
373 punten gescoord

Laatst gewijzigd
DvH6

Zo'n grote groep, het lijkt wel de onrealistische scorito Grand Tour ;)

Pim96

363 punten vandaag. Na een wat slap begin nu weer beetje naar boven kijken.

Quintana 4e in een sprint bergop, lijkt dus goed in orde. Pinot lijkt ook mee te vallen na zijn val.

Threeohthree

Met 371 punten en een 16de plek algemeen en 2de plek Forumpoule niet ontevreden. Goed Roglic gekozen voor vandaag en ook Bennett over Martinez dus een optimaal team neergezet. Morgen een typisch Ewan dagje die ik niet heb, dus hopelijk kunnen we het een beetje vast houden.

ditisdavid

Maar zeven man in de toptwintig (1, 2, 5, 7, 8, 9, 11) die uiteraard wel allemaal in mijn dagselectie zaten. Met Martinez, Kämna en G Bennett zijn al mijn klimmers van een miljoen gevallen en nu niet goed, zit daardoor simpelweg te smal. Nog iets gestegen naar 93.8% maar tenzij ik goed scorende aanvallers heb in latere etappes wordt dit denk ik de eerste Tour waar ik niet de 95% haal.

Poeksel

Dezelfde keuzes als 3o3 gemaakt, dus ook tevreden (387 punten).

De rit van vandaag zegt nog niet zoveel wat de juiste klassementmannenkeuzes zijn, maar dat viel wel te verwachten.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Lekker aan de 369 punten al had ik van Higuita meer verwacht. Morgen wat issues in de dagopstelling, wel een lekkere dag voor een top-10 van Venturini toch! Lijkt me een wat zware finale voor onze vriend Cees, eens even over denken of ik die aan de kant laat voor een Alaphilippe of Pogacar.

Laatst gewijzigd
kaboutertje

G.Martin trekt zijn lijn hier toch wel goed door. Had ik niet verwacht, al ben ik wel benieuwd naar zijn verdere prestaties gezien zijn vaak wat (te) kleine motor.

vevie

'@ditisdavid: haha, dat zijn luxeproblemen. Ik heb nog nooit meer dan 88% gehaald.

Milanjacks

'@Poeksel

Het laat wel zien dat Valverde, Buchmann, Carapaz en Higuita niet super zijn.

Zelf 353 punten gehaald. Was vooral bang voor Higuita die ik niet heb. Het opstellen van Kuss en Sam Bennet bleek de juiste keuze. G. Martin op de een na laatste dag uit mijn team gegooid in plaats van Sivakov dat blijkt een dure. 92.2% nu.

vasnd

Tot zo ver Carapaz

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Vasnd

Nog steeds beter dan Sivakov ;)

vevie

'@milanjacks: toch dien je dat wel in perspectief te plaatsen. Higuita is idd niet super. Had hem als kopman, maar verpest mijn daguitslag. Valverde ook niet denderend.

Buchmann en Carapaz presteren eigenlijk zoals je op dit moment zou verwachten. Buchmann nog herstellende van een valpartij, maar eindigt in dezelfde tijd op plek 17. Carapaz heeft een opbouw richting de giro en verliest 10 seconden zo. Dat is op zich prima.

ditisdavid

'@vevie: true, wel luxeproblemen die ik in de andere grote rondes niet heb helaas :)

jandekort

Een slordige 372 punten vandaag.

Milanjacks

Coquard? Roglic?
Nizzolo
Bennett
GVA
Trentin
Flip,
Stuyven
Pogacar
Sagan

Iemand die input heeft over of dit haalbaar is voor Coquard? En nog tips voor captain?

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

Zou morgen van Aert meesprinten of lijkt het jullie slimmer om voor 12 zekere punten te kiezen met Pogacar?

ditisdavid

Stel je Alaphilippe 2 keer op morgen @Milanjacks? ;)

JellevanderLinden

Natuurlijk is dit haalbaar voor Coquard, hij is juist een van de best klimmende sprinters in het peloton. Zo zwaar is die finale van morgen nou ook niet hé

1 2 ... 169 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.