Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 170 ... 289 290
user27296

Heeft zelf ge zegt dat hij volledig voor de sprint gaat morgen (Van Aert)

Laatst gewijzigd
Poeksel

Als hij geen knechtentaken hoeft te doen zal Van Aert morgen wel meesprinten, de etappe ligt hem wel.

nasibal

Waren er trouwens mensen die inderdaad de gok met Valverde hadden genomen, of uiteindelijk toch niet?

Milanjacks

Ik had Valverde en G.Martin staan maar uiteindelijk vervangen door G. Bennett en Sivakov... En Coquard voor Mezgec.

user27296

Welke sprinters liggen eraf morgen?

Voorspellingen?

Gaat Jumbo het hard maken voor Van Aert?

Daan Brakenhoff

Morgen Pedersen opstellen of toch maar 10 punten voor Alaphilippe?

JellevanderLinden

Ik twijfel voor morgen alleen tussen de zekere punten van Alaphilippe of gaan voor de gok met Impey. Ook al twijfel ik of het wel zwaar genoeg is voor een man als Impey. Want Mezgec zou deze aankomst ook aan moeten kunnen. Het is wel als ik Impey vandaag niet opstel, heb ik hem voor niks meegenomen haha (niet erg slim eigenlijk).

user27296

Volgens mij geen

Kristoff
Bol
Nizollo?
Pedersen
Bonifazio
Viviani?
Bennet?

Laatst gewijzigd
nasibal

Morgen Pedersen opstellen of toch maar 10 punten voor Alaphilippe?

Ik denk niet dat dit de fase van de ronde is om iemand die mogelijk top 10 rijdt te banken voor 10 zekere punten. Ik ben alleen wel benieuwd naar je overige 8 renners, dat je een keuze moet maken tussen deze 2.

Zelf stel ik morgen Cosnefroy op. Mooie zekere punten van het BK en dikke kans op 10 punten via Venturini.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Nasibal het is ook niet 100% uitgesloten dat we hier een echt gereduceerde sprint gaan zien met 25-30 man dan eindigt Flip gewoon top 15.

nasibal

'@Milanjacks

ja hoor, dat is wel redelijk uitgesloten zonder valpartijen. Dat zijn evenveel man als dat er vandaag gezamelijk aan de finish kwamen.

Flip heeft wel mogelijke bonus als Bennet morgen wint én de groene trui pakt.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Vandaag 373 punten. 1500 plaatsen gestegen naar 97,8%. Hopen dat we her daar kunnen houden. Doorgaans gaat er wel 1 van mijn AK kleppers op de plaat. Voor morgen treden aan:
Sagan
Bennett
Ewan
Nizzolo
Mezgec
Alaphilippe
Pedersen
Van Aert
Van Avermaet

ditisdavid

Sommige mensen moeten toch iets beter naar het profiel van de laatste 5 kilometer van morgen kijken. Meer zeg ik niet ;)

Ludi

'@nasibal :D
XD
:P
:O

Morgen sprint team met flip. Venturini captino. Mja of gewoon bennett/ewan/sagan. ;)

Laatste twijfel is greg

Laatst gewijzigd
madeinstars

Die etappe van morgen wordt een partijtje overschat zeg... Kristoff zal er afliggen en Greipel en heel misschien Bol, maar de rest is erbij hoor.

nasibal

'@David

Jij stelt Gilbert nog even op begrijp ik?

madeinstars

Ze gaan in 5 km van 200m hoogte naar 275 m hoogte. Dat is een stijging van 1,5%. Daar gaan echt niet ineens allemaal sprinters sneuvelen.

Milanjacks

Bennett hoeft ook niet te winnen hij hoeft het alleen beter te doen als Sagan. Dan heb je al 16 punten voor Flip. Ik zou hem altijd opstellen over een Pedersen/Theuns/Venturini.

En GVA heeft deze etappe met rood omcirkelt zei die tegen Belgische media dus die zou ik altijd opstellen. Was ook goed in Etappe 2 en zat er vandaag ook bijzonder lang bij.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Ik merk dat de mensen die Pedersen niet hebben wat angstig zijn hier !

Rawolf

angstig? Pedersen die weegt 80 kilo, als er een beetje gekoerst word zal hij moeite hebben aan te haken morgen.

Het word voor Stuyven

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Rawolf

Dat van die 3 Stuyven de meest logische keuze lijkt kan best zijn, maar je overschat het parcours nu toch wel echt hoor.

hartstikkebedankt

Ja, ik moet plaats maken voor den Greg juist door dat interview. Dan is de laatste stoel voor Bol of voor Alaphilippe met de door nasi gegeven bonus, of voor Pogacar.

Rawolf

'@nasibal, de renners maken de koers, als er hard gereden word door bv ploeggenoten van Sagan zoals ze dat in het verleden zat gedaan hebben dan geef ik je op n blaadje dat Ewan en co roepen om hun moeder

Milanjacks

'@Rawolf hier sluit ik mij bij aan. CCC gaat ook niet zomaar met Ewan en Bennett naar de streep rijden. Met Trentin en GVA hebben ze twee mannen die gebaat zijn bij een harde koers.

jsprunk

Nog een keer gokken op Van Aert, of voor zekere punten gaan..?
Of Ewan dat klimmetje overleeft, is inderdaad de vraag, maar als hij dat wel doet, is hij favoriet op die laatste strook. Ga ik dus gewoon meenemen.

1 2 ... 170 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.