Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 183 ... 289 290
DKrikk

https://www.bild.de/sport/mehr-sport/radsport/tour-de-france-naechste-bergankunft-buchmann-dieses-mal-mit-helfern-72714178.bild.html#fromWall

Boramanager spreekt ook over 3x val van Kämna.

'@ivo001 Ik zou persoonlijk voor Martinez en en Rolland gaan. Kamna teveel risico om te knechten voor goed herstelde Buchmann.

user26790

Waarom springt er geen controleur van tjv mee b.v. Bennett met een groep van 6-8 man. De concurrentie moet dan ook reageren. Lok ze uit de tent!. De aanval is soms de beste verdediging.

La Primavera

'@Jori Hij was in het openingsweekend volgens mij twee keer op 1 dag gevallen en de dag erna nog een keer, of andersom. Heb je een link naar interview? Kan niets vinden..

Kannibaal van Schepdaal

'@jslk: Kuss is geboren in 1994, neen dus. Renners geboren op of na 1 januari 1995 komen in aanmerking voor de witte trui.

Jori

gewoon zijn twitter:
https://twitter.com/lennardkaemna?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

Wounds are healing well *Gekruiste vingers*
Tomorrow the mountains are calling again.Let's see what the day brings

interview is inderdaad interessanter, daar wil Buchmann toch helpers om zich heen. Als Kämna al fit genoeg is, dan is zijn rol ook direct duidelijk

Laatst gewijzigd
madeinstars

'@peter: omdat dan andere ploegen ook weer gaan reageren en je een harde koers krijgt op t vlakke en daar heeft Jumbo juist geen zin in. Bovendien, wat moet Bennett in een kopgroep met 150 km vlak. Dan kan 'ie net zo goed in het peloton blijven. In de eerste week van de tour is de aanval vaak het tegenovergestelde van de beste verdediging.

lautje

Laatste plekje, Higuita of Martinez? of toch GvA? Keuzes.....

Ajvenema

Zou Benoot hier nog wat voor elkaar krijgen?

madeinstars

Ik verwacht eerder Roche, die heeft ook aangegeven te willen gaan vandaag.

lautje

Wie helpt mij uit de brand? :)^^^

S. Dauert

Benoot naar mijn idee enigszins geblesseerd. Roche zie ik het wel proberen, naast twee Fransozen en drie man CCC.

S. Dauert

'@lautje van die drie Higuita. GvA op potentiële teampunten, Higuita zekere punten jongerenklassement.

Punchen of verzuipen

Ik zou GvA opstellen, een echte berggeit die zware collen als geen ander goed verteert. Stel je Sagan ook op?

RJezus

Martinez vandaag hopen dat hij meekan of Impey voor eventuele teampunten?

Hangtieniedanstaatie

Lutsenko?!

Milanjacks

Ik snap sowieso niet echt mensen die zeggen GVA. Dit is toch veel te zwaar voor GVA. Wanneer heeft GVA ooit iets gewonnen wat hierop lijkt? Ik heb zelf GVA in mijn selectie maar ga hem niet opstellen. Hij focusde zich op gisteren en we zagen hou dat eindigde.

Barrygoal

Denk dat yates zijn trui vandaag kwijt raakt

lautje

Ik heb geen Sagan, komt hij over die colletjes heen denk je?

MarvinG

'@lautje denk het niet, wellicht beter Sam Bennett meenemen...

Jori

https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2018/stage-10

wel in perspectief plaatsen natuurlijk, maar GvA is geen koekenbakker.

Jasperdewaal11

Ik ga Flipje eruit laten die klim is echt nog wel even een level moeilijker dan eergisteren dus ik verwacht dat er daar wel wat gebeurd.

Milanjacks

'@Jori

Oké deze had ik niet meer op mijn netvlies zien staan maar ik verwacht ten eerste niet dat er een kopgroep vooruit blijft. En op dit parcours is het ook wel wat makkelijker te controleren in tegenstelling tot de etappe die jij post. Maar wel een sterke dag van GVA.

Ludi

________/

Is dit de vuelta dan toch? B)

madeinstars

Ouderwetse unopuerto's

1 2 ... 183 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.