Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 184 ... 289 290
RJezus

Toch Martinez laten staan, denk dat Yates de trui kwijtraakt en dan is Impey te weinig teampunten.

Punchen of verzuipen

Ik maak een grapje, natuurlijk is vandaag geen dag voor GvA en Sagan. Maar van dat echt totaal luie vragen -- zonder enige context -- van moet ik A of B opstellen word ik een beetje flauw.

Milanjacks

'@Punchen

Touretappe geeft Lutsenko en GVA twee sterren. Nu zitten die er wel vaker naast.

https://www.touretappe.nl/tour-de-france-2020-favoriet/etappe-6-kanshebber-tdf-2020/

lautje

'@punchen of verzuipen , volgens mij is dit forum daar juist voor bedoeld..... Desalniettemin kan je er wel context bij geven idd

Barrygoal

'@punchen of verzuipen kan het wel waarderen als anderen hun mening over bepaalde renners in de opstelling geven,

Voor vandaag zie ik niet wie de kopgroep kort gaat houden.... DQS TJV MS Ineos gaan het niet doen... zie ze vandaag heel snel naar de 10 minuten voorsprong uitlopen. maar GVA en Benoot (enige aanvallers op allaphilipe na welke ik wel in de opstelling heb staan) zie ik vandaag niet in de kopgroep zitten, dus toch maar al me AK mannen erin... Benoot en GVA er net uitgehaald voor Kuss en Buchmann

Laatst gewijzigd
Desperadi

Kamna krijgt toch redelijke betting odds, ik ga voor het gokje i.p.v. wat teampunten met een DQS sprinter.

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Er zijn wel scenario's te verzinnen waarin GvA wint. Bijvoorbeeld: een klein kopgroepje met louter matige klimmers en inclusief GvA krijgt 12 minuten kado. De kopgroep mag het uitmaken en GvA legt alle matige klimmers erop. Er zijn echter -- denk ik -- veel meer en veel waarschijnlijkere scenario's waarin GvA geen schijn van kans maakt.

lautje

GvA staat wel maar op +3:17, gaan ze hem de ruimte geven dan? Yates wilde toch zn truitje ff behouden

Milanjacks

'@Desperadi gezien de val van Kamna en de broosheid van Buchmann zie ik de kans dat Kamna in de kopgroep zit op 0,0.
Ik twijfel alleen nog over Tiesj Bennoot of G.Bennett voor vandaag.

hartstikkebedankt

Die Kämna gaat echt niet mogen zo te lezen inderdaad, dan eerder Schachmann

lautje

'@milanjacks als de klassementsmannen de aanvallers inrekenen en gaan sprinten voor de overwinning kan je veel teampunten krijgen met Bennett, (roglic trui, staat maar op 3 sec)

Desperadi

'@Milanjacks Ik ga toch voor het gokje

Milanjacks

'@Lautje ook gezien de val van Bennoot lijkt dit mij de logische keuze. Ik heb alleen nu vier jumbo's voor morgen. Het is alles of niets voor mijn scorito score vandaag. Normaal gesproken zou ik een Martinez of een Sivakov hier opstellen maar die zitten op het bankje voor duidelijke redenen.

zeewolde

'@Milanjacks Touretappe.nl is dit jaar juist heel goed op dreef. Tot nu toe hebben ze steeds de winnaar bij de driesterren favorieten staan. Zelfs gisteren Wout van Aert.

Reus

'@dauert. Pudong prison it is!

Bora’s op de bank... Nieve moet t doen vandaag....

Ajvenema

Geen greg of benoot gespeeld, durfde niemand van mn AK kneiters te banken. Nu overgeleverd aan de grillen van jumbo en mitchelton, hopelijk rijden ze ervoor...

Mindless

'@Desperadi, ik heb met je mee gegokt :)

Desperadi

Van Avermaet niet opgesteld omdat ik hem vandaag geen kans gaf, zit wel direct in de ontsnapping

Jori

Hier lekker last-minute nog Pinot eruit gegooid en toch Martinez erin. Verwacht van beiden niks, maar mss Martinez iets meer vrijgeleide voor late aanval om wat seconden terug te pakken, terwijl Pinot ook niet echt meer hoeft te sprinten om in de grote groep te eindigen, dus verwacht hem qua positie zelfde als etappe 2. Had ook Sagan kunnen opstellen, maar dat zijn 6 punten, terwijl de plekken 11 tm 20 achter de vlucht ook nog gevuld moeten worden. Bedenk me nu ook dat ws Pogacar of G. Martin een praktischere kopman zou zijn dan Roglic, omdat die ook voor nutteloze plekjes gaan, terwijl Roglic etappe 2 liet lopen in groep en knalde enkel bij boni's en kans op ritzege.

Ludi

Lekker groepje, lutsenko, roche, herrada kunnen dit wel afmaken, goldengreg voor geel?

Beter dan gisteren in ieder geval

kevinraar

weet iemand dit kan je tijdelijk je wachtwoord veranderen op scorito?

Platje

Pinot eruit halen voor Martinez vind ik wel een gedurfde actie, zie Martinez niet voor Pinot eindigen

Kevin: je kan overal je wachtwoord wijzigen dus ook tijdelijk ja (ga naar 'mijn account' in scorito en druk op wijzigen)

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Als deze kopgroep het haalt dan is Herrada spekkoper.

madeinstars

Toch balen dat ik GvA niet heb opgesteld, maar goed... dat heb je altijd he

Daan Brakenhoff

Als de kopgroep het haalt is het vooral belangrijk wie er gaan sprinten voor de 9/10e plekken. G. Martin wellicht? Heb hem niet voor niets kopman gemaakt vandaag

1 2 ... 184 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.