Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 185 ... 289 290
ditisdavid

Niemand van mijn 9 (of 20) in de kopgroep op een dag die ik vooraf voor de vluchters had opgeschreven. Hopen dan maar dat Mitchelton het geel wil verdedigen...

Ludi

Denk dat ze allemala uitbollen achter wout :)

user26790

Etappe 6: Groep Van Avermaet
Afgelegd: 28km. Nog 163 km

G. Van Avermaet 28e op +3:17
A. Lutsenko 37e op +5:50
J. Herrada 38e op +6:13
N. Roche 44e op +7:45
N. Powless 72e op +22:52
D. Oss 95e op +34:05
E. Boasson Hagen 96e op +34:40
R. Cavagna 166e op +57:19

Kannibaal van Schepdaal

'@zeewolde: 'Touretappe.nl is dit jaar juist heel goed op dreef. Tot nu toe hebben ze steeds de winnaar bij de driesterren favorieten staan. Zelfs gisteren Wout van Aert.'

In dat geval kan je Roche alvast opschrijven.

arjenzvob

Greg natuurlijk niet opgesteld... Lutsenko dan weer wel. Hopelijk redt hij het!

JimKro

Met deze namen zal Michelton het wel kort genoeg houden zodat er uiteindelijk een team als UAE kansen ziet voor een mogelijke etappewinst.

Ajvenema

Van Mitchelton verwacht ik niet zoveel, zou eerder denken dat dit voor Roglic easy boni's rapen kan zijn. Waarom wachten tot het hooggebergte als je goed bent?

ditisdavid

Waarschijnlijk gaan de knechten van Ineos en Mitchelton alle punten wegpakken zo...

hartstikkebedankt

Man man die Avermaet

Rob94

Flip niet meenemen.....

Alsnog gestegen, dat wel.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

'@milanjacks GvA toch flink onderschat. Geen winst, maar een derde plek is ook leuk. Ik heb hem ook onderschat trouwens.. Niet opgesteld vandaag.
Vrij saaie dag weer verder.

hartstikkebedankt

Ik vind het wel fijn als Roglic gewoon van voren eindigt in een groep, zoals normaal en niet helemaal laat lopen en als captain als 21e over de streep komt :p

Jori

Vlucht dus juiste idee, maar peloton toch dus lusteloos. Had hier wel een groep van 20 vluchters verwacht. Pijnlijke missers dan wel met kopman Roglic en ook nog Martinez en Hirschi als gokjes boven Pinot en Sagan/Mezgec voor simpele puntjes. Mollema lijkt langzaam aan ook wel flinke punten te sprokkelen middels Valverdiaans aankomen

Jasperdewaal11

Pfff toch geen oorlog waar ik eigenlijk op gehoopt had, ze doen elkaar nog geen pijn dus dat zijn wat plaatsjes inleveren helaas.

Eerste slechte Scorito dag in deze tour helaas, maar die zitter er altijd tussen. Gegokt en verloren met Bennoot, in plaats van GVA. Morgen weer een dag!

Valvuillerdemoz

Sinds wanneer zijn ze in deze Tour al voor vijven klaar?? Werk uitgeschakeld om het laatste stukje etappe nog even te zien. Zijn ze net binnen.
Mooie zaadetappe zo. Van Avermaet natuurlijk niet opgesteld en mijn captain komt finishen op plaats 21. Grr!

Edit: Ik mag niet eens klagen ook. Toch 549 plaatsen gestegen naar plekje 644, met 98,3%. Wat heeft de rest gedaan dan?! Kennelijk is mijn bergteam sterk genoeg om ook totaal uit vorm nog een goed resultaat te rijden.

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Mollema mijn maat, ff lekker die puntjes voor team superheldkuijer ophalen bij de finish!

Milanjacks

'@Valvuillerdemoz zze reden vrij snel vandaag tot de klim.

GVA niet opgesteld, G.Bennett over S.Bennett gekozen. Roglic als captain. Dramatisch dagje vandaag, enige kleine lichtpuntje was de overwinning van Lutsenko waardoor ik teampunten voor MAL krijg. Met 152 punten 1 punt boven gemiddeld. Morgen maar weer sprinten.

kevinraar

van avermaet niet opgesteld en roglic captain 21 toch ben ik gestegen van 21432 naar 1963

arjenzvob

Zoals ik al zei, GvA niet opgesteld maar Lutsenko wel. Bam! Captain Roglic komt wel doodleuk als 21e binnen maar ja...
Met 226 punten een mooie dag, dankzij vooral de gok op de vlucht met Lutsenko. 99,3%!

Voor morgen op de sprinters inzetten uiteraard met wat aanvullingen. Bennett wordt m'n captain.

En Kevin: zou het kunnen dat je bij je tweede getal een cijfertje vergeten bent? Anders een mooie stijging! Had je ook Lutsenko bijvoorbeeld? Of Herrada?

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@Kevin

Das raar...

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Zo dat is een flinke stijging Kevin!
In de Top 40 heette dat altijd : De Klappeerrrr!! van de Week!

Il Partigiano

Pijnlijk dat mijn mannen die eergisteren zo goed vooraan finishten (Roglic, Lopez, G. Martin) Nu buiten de top 20 eindigen.. Had verwacht dat Alaphilippe er nog aan zou zitten, alleen durfde hem als kopman niet aan. Lijkt toch gewoon prima in vorm te zijn, ondanks dat hij zelf zei niet voor het klassement te zullen rijden en ondanks dat iedereen roept dat hij minder is dan vorig jaar. Van Avermaet niet opgesteld, maar daar heeft vrijwel iedereen mee te maken en is logisch als je ruim 9 andere goede klimmers hebt om op te stellen. Deze dag snel vergeten, morgen genoeg klasbakken klaar staan om weer te knallen!!

nasibal

En dit is waarom ik Greg niet meer opneem in mijn 20-tal.

Juist omdat je weet dat hij dit soort dingen gaat doen wil je hem hebben, maar hij doet het altijd op dagen dat je vooraf liever 9 anderen opstelt. Een keer 4e en een keer 3e is meer dan prima voor 1 miljoen, maar er zullen er maar weinigen zijn die die punten ook gehaald hebben met hem.

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@nasibal Mwah niet helemaal mee eens. Dit zijn vooral bonus dingen van Greg, dit doet hij meestal naast een 8-tal andere top 10 plekken die beter te voorspellen zijn.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 185 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.