Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 191 ... 289 290
ditisdavid

Als het uit elkaar blijft liggen gaan de klassementsploegen sowieso een tweede schifting proberen te veroorzaken later op de dag.

Jeffrey81

Heerlijk dit. Dit zijn van die etappes dat Scorito er niet toe doet, en dat je gewoon lekker koers moet gaan kijken 👍🏻

Laatst gewijzigd
Aanklampen

grrr.... Sagan op laatste moment als kopman eruit voor Bennett... Bora krijgt geen hulp dus die groep van Bennett kan nog terugkomen.

danusz1986

Nou verschil is 40 sec inmiddels. Loopt aardig op.

vevie

Dat wordt een dramatische dag, haha. Bijna iedereens sprinters in de 2e en voornamelijk derde groep. Alleen sagan in de 1e

Platje

Oei.. toch voor Sagan moeten gaan.. maar dit scenario had ik niet verwacht.. mooi om te zien!!

vasnd

Trentin eerste groep, lekker.

Rob94

De schade valt nog mee met twee renners in de achterste groepen.

Platje

Dit hakt er wel in bij de achtervolgende groepen en dan moet er ook weer geklommen worden.. niemand komt meer terug, ook Bennett niet

Punct

Na de sprintbonificatie kan het wel weer rechtgetrokken worden. We gaan het zien 😃

ditisdavid

Na de tussensprint is het 15 kilometer klimmen wat in het nadeel van de sprinters is. Je mag aannemen dat de gaten op de top 3 en 5 minuten zijn, dat gaat niet dicht normaal gezien.

Rob94

Zou toch wel weer verdomde zuur zijn als GvA weer punten gaat pakken. Typische renner die je niet opstelt op momenten dat hij punten gaat pakken.

Aanklampen

Was wel een beetje een etappe voor Sagan om lig van Ewan af te komen.
Wel mooie koers zo. Wie had hier Sagan kopman gemaakt?

vasnd

Kan best dat na de tussensprint Bora afgelost wordt en er met zn allen doorheen zakt na deze inspanning. Als een Ineos/Jumbo die klim op gaat tempo rijden dan weet ik het nog niet hoor. Voor hun hopen op een ongevaarlijke en kwalitatief matige ontsnapping.

ditisdavid

Van Avermaet zit nog wel met Trentin dus helemaal niet zeker dat hij kort eindigt vandaag.

hartstikkebedankt

Sagan, Mezgec, Venturini, Coquard, Van Aert en Pogacar heb ik nog voorin zitten. Sam Bennett (c), Bol en Nizzolo gaat 'm niet meer worden. Wel tof wat Bora doet.

ditisdavid

Ik ben kwijt:
Bennett (C)
Ewan
Nizzolo
Bol
Naesen (wat een pannenkoek om in zo'n etappe niet mee te zijn als je voor eigen kansen mag gaan...)

vasnd

'@tompot volgens mijn tracker zit hij in de voorste groep (bij Sagan).

Milanjacks

Ik heb voorin nog:

Pogacar
Alaphillipe
GVA
Trentin
Sagan
Coquard
Stuyven

Kwijt:

Nizzolo
Bennett(C)

De aantallen zijn goed maar de captainkeuze is wel vrij treurig.

Don Gielius

4 renners uit mijn opstelling gelost, kapitein inclusief, en Van Aert, van Avermaet en Alaphilippe op de bank. Op momenten als deze vervloek ik dit spel weer met z'n dagopstellingen waarbij je meer dan de helft van je team moet banken. Eigen schuld natuurlijk, gelukkig dat ik lang niet de enige zal zijn vandaag.

Nu maar gewoon genieten van de prachtige etappe.

Aanklampen

Bij mij Trentin, Wout, Mezgec, Flip (ipv Stuyven, auw), Pogacar, Coquard, Peter de Grote.. 7 van de 9, waarbij Stuyven banken toch niet zo slim was...

La Primavera

Captainkeuze ga je niet veel op verliezen vandaag als je verder gewoon nog veel mannen hebt. Snelle telling ongeveer 75-80% heeft geen kopman meer in de voorste groep.

Chef83

Hier ook sagan cap
Mecgez
Coquard
Van aert
Trentin
Alap
Poga
Nizollo
Bennett.

hartstikkebedankt

Heb nog wel even over captain nagedacht, maar dacht Bennett = DQS dus moet goed kunnen

Milanjacks

'@Harstikkebedankt

Precies dezelfde gedachte, het flitste even door mijn hoofd om Sagan kopman te maken maar realistisch gezien zou ik het nooit gedaan ehbben.

1 2 ... 191 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.